Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Årets julklapp - Prisjakt gissar

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 16 november 2010 - 15:01

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0
Läs mer

#2

Postad 16 november 2010 - 15:45

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
En ypperlig gissning! Jag tror dock tack vare statistiken på LG's försäljning av deras mellan modeller som sålt slut i lager etc, på PLASMA! LG 60PK550 har ju gått åt som smör!

Jag tror att detta året, om det är möjligt, blir det platt tv återigen! Fler och fler uppdaterar HD utbudet och det rör sig snabbare än nånsin in i medel-svenssons hem numera! Barriären är nere :unsure:

#3

Postad 16 november 2010 - 16:41

Dennis_hembio
  • Dennis_hembio
  • Forumräv

  • 986 inlägg
  • 0
Hur många köper egentligen julklappar värda flera tusen kronor?

I så fall är det nog vanligen ett inköp som man planerat rätt länge, slår till i jultider och säger att det är en julklapp till hela familjen eftersom man nu inte har råd med några fler julklappar.

Hemma hos oss är det barnen som får flest julklappar. Inbillar mig att det är så hos många familjer. Märkligt att årets julklapp inte har varit en leksak på så länge. Ja, ja, många tycker nog att en surfplatta är en leksak, men varken vår sexåriga dotter eller treårige son kommer att få en surfplatta.

Om det ska vara dyrt: Ruggad digitalkamera. Vuxna kan använda den i vatten, barn kan använda den utan att vuxna behöver oroa sig så mycket för att den ska åka i backen.

Om det inte måste vara så dyrt: Kinaschack, Ballongjakten, Knasiga djur, Fia med knuff eller brädspel i allmänhet.

Analogt eller digitalt... dyrt eller billigt...

#4

Postad 16 november 2010 - 16:50

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

  • 1 636 inlägg
  • 0
det finns ju en elektronikjulklapp som utses också, om surfplattan inte når ända fram lär den ju definitivt vara med och fightas om den titeln, men kanske 3d-tv?

men hur många är det egentligen som köper dessa julklappar? jag menar året då platt-tvn blev utsedd var de ju inte riktigt i dagens prisläge...

mvh

#5

Postad 16 november 2010 - 16:53

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
En digital fotoram tror jag många svenskar kommer att få i julklapp i år.

#6

Postad 16 november 2010 - 18:02

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

En digital fotoram tror jag många svenskar kommer att få i julklapp i år.

Näehhh det var väl modernt för många år sen? Har några som samlar damm i en garderob.

Surfplatta tror jag med på. ipad är faktiskt rätt trevlig att använda :unsure:

#7

Postad 16 november 2010 - 18:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Man kan få ont i ryggen att använda sådana, det gäller att vara ergonomiskt korrekt vid hanteringen.


Men årets julklapp?

Kinect...nja kanske inte, Ipad...njo kanske.

#8

Postad 16 november 2010 - 18:27

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

  • 286 inlägg
  • 0
"I år sticker Prisjakt ut hakan och satsar på surfplattan."

Den meningen borde bytas till

"I år tror Prisjakt som alla andra och satsar på surfplattan." :unsure:

#9

Postad 16 november 2010 - 19:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Konstigt att inte blurayen har blivit det, både cd och dvd har utnämnts tidigare. Jag gissar på att spikmattan tar det i år igen :unsure: .

#10

Postad 16 november 2010 - 19:50

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

"I år sticker Prisjakt ut hakan och satsar på surfplattan."

Den meningen borde bytas till

"I år tror Prisjakt som alla andra och satsar på surfplattan." :unsure:


Haha, exakt vad jag tänkte, men de kanske var ironiska? Det var bara för fel för att inte vara det.
Att sticka ut hakan vore väl att säga att bakmaskinen gör comeback eller att Symbian-nallarna inte alls är ute.

#11

Postad 16 november 2010 - 20:44

axelvictorin
  • axelvictorin
  • 24 inlägg
  • 0

"I år sticker Prisjakt ut hakan och satsar på surfplattan."


Du har rätt. Menade "I år sticker Prisjakt ut hakan och satsar redan nu på surfplattan".
Ändrade i nyheten, tack!

#12

Postad 16 november 2010 - 21:12

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
Inte en chans. Kapitalvaror av den arten får allt mina nära och kära köpa själva. Har en generell regel att kring 500 kr är en bra nivå men kan, då med 100% säkerhet att det är rätt, gå samman med andra och lägga mer. Men inte själv vanligtvis.

#13

Postad 16 november 2010 - 21:17

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
:unsure:

Du har rätt. Menade "I år sticker Prisjakt ut hakan och satsar redan nu på surfplattan".
Ändrade i nyheten, tack!


Redigerat av Unregistered2141, 16 november 2010 - 21:19.


#14

Postad 16 november 2010 - 21:25

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Inte en chans. Kapitalvaror av den arten får allt mina nära och kära köpa själva. Har en generell regel att kring 500 kr är en bra nivå men kan, då med 100% säkerhet att det är rätt, gå samman med andra och lägga mer. Men inte själv vanligtvis.

Jag skulle varit tacksam att komma undan med 10.000 kr i julklappar i år, för har aldrig gått över 5000 kr tidigare.
(Har köpt 3 julklappar på en vecka, en av dem krävde ett lån på över 150k SEK :unsure: )

#15

Postad 17 november 2010 - 05:19

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

Jag skulle varit tacksam att komma undan med 10.000 kr i julklappar i år, för har aldrig gått över 5000 kr tidigare.
(Har köpt 3 julklappar på en vecka, en av dem krävde ett lån på över 150k SEK ^_^ )


Haha, var det en julklapp till dig själv mån tro? :)

Surfplattan är definitivt ingen högoddsare för årets julklapp även om det som talar emot är att den är ganska dyr...

#16

Postad 17 november 2010 - 08:34

13th Marine
  • 13th Marine
  • Beroende

  • 1 103 inlägg
  • 0
Bakmaskinen borde göra comeback! =)

Haha, exakt vad jag tänkte, men de kanske var ironiska? Det var bara för fel för att inte vara det.
Att sticka ut hakan vore väl att säga att bakmaskinen gör comeback eller att Symbian-nallarna inte alls är ute.



#17

Postad 17 november 2010 - 08:40

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Jag tror på en Mk2 version av förra årets julklapp spikmattan. Denna gång med äkta dubb istället :)

Redigerat av Unregistered2141, 17 november 2010 - 08:44.


#18

Postad 17 november 2010 - 09:05

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Bakmaskinen borde göra comeback! =)


Den är väl på väg att göra comeback? Flera i bekantskapskretsen har numer en bakmaskin :)

Annars tycker jag det är tramsigt med alla "vi i branch X säger att produkt Y är årets julklapp", sånt går ju inte att säga förrän jul är över. Kolla på den överhausserade spikmattan ifjor.

#19

Postad 17 november 2010 - 09:35

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0
Synd bara att "årets julklapp" är en produkt som jag aldrig ser till jul.
Tycks som om släkt och vänner är helt omoderna då de aldrig ger "rätt" sak ^_^

Kan väl satsa på Kinect eller en smartphone bara för att hylla tekniken :)

#20

Postad 17 november 2010 - 09:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Kan mycket väl vara surfplattan så jag vet inte om jag skulle kalla det för "sticka ut hakan" om man gissar på den. :)

Kinect kommer nog också sälja bra.
PS3:an kommer nog få ett rejält lyft i och med att GT5 släpps. Kanske inte märkbart i Sverige men globalt.

Men nu gäller det Sverige och då gissar jag också på surfplattan.

#21

Postad 17 november 2010 - 10:47

Dennis_hembio
  • Dennis_hembio
  • Forumräv

  • 986 inlägg
  • 0

Haha, exakt vad jag tänkte, men de kanske var ironiska? Det var bara för fel för att inte vara det.
Att sticka ut hakan vore väl att säga att bakmaskinen gör comeback eller att Symbian-nallarna inte alls är ute.

Vi har en bakmaskin hemma som går varm ett par gånger i veckan.
På jobbet har jag en symbiantelefon och min privata mobil är även den en symbiantelefon.

Min haka känns väldigt lång óch utstickande.

Ett ljusgrönt alternativ till årets julklapp kan annars vara LED-lampor och andra typer av lågenergilampor. Lysdioderna har verkligen blivit fascinerande ljusstarka på sistone.

Eller, i förebyggande syfte: Ett gigantopack glödlampor.

#22

Postad 17 november 2010 - 11:57

bittorent ak47
  • bittorent ak47
  • Forumräv

  • 677 inlägg
  • 0
Jag ska ha projektor.

#23

Postad 17 november 2010 - 14:26

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

  • 730 inlägg
  • 0
Kinect......liger min röst på vad skall manha en surfplatta till?

#24

Postad 17 november 2010 - 20:30

Unregistered1122
  • Unregistered1122
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Känns som den begränsade tillgängligheten på iPad och liknande gör att det inte kommer säljas så mycket ändå.

#25

Postad 17 november 2010 - 20:46

wigtor
  • wigtor
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Tror lite tidigt att säga surfplattan tycker jag, kommer inte hinna sälja så mycket.
Däremot är ju årets storsäljare inom teknikbranschen smartphonen, alla vill ha en sådan och tror därför att det kommer ligga många sådana under granen.

Föräldrar kommer förmodligen hellre våga köpa något dom vet vad det är till ungen, alltså en telefon.
Försökte förklara vad en surfplatta till min mor här om dagen och jag förklarade det som en stor telefon som man surfar på, hennes respons till det var "vad ska man till en sån till".
Det är precis så här jag tror det kommer kännas för dom flesta som köper julklappar till barnen, att dom inte riktigt vågar satsa på att köpa en surfplatta ännu.

Nästa år kanske, men i år gissar jag/tycker smartphonen.

#26

Postad 17 november 2010 - 21:40

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
Jag tror på kaffekvarn. Eller kanske en kaffemaskin. Ja, de tror jag på.

#27

Postad 17 november 2010 - 21:58

JetJaguarr
  • JetJaguarr
  • Forumräv

  • 839 inlägg
  • 0
"Clone-a-willy" tror jag blir årets julklapp.

#28

Postad 18 november 2010 - 07:11

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0
Om man titttar på omröstningen på gp.se så ligger läsplattan i topp...

http://www.gp.se/kon...-julklapp-2010-

#29

Postad 18 november 2010 - 08:01

PsyDuck
  • PsyDuck
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Vad är kriterierna för att det ska bli årets julklapp?
Är det mest önskade? För mest sålda blir surfplattorna aldrig när dom kostar drygt 5000:-.

#30

Postad 18 november 2010 - 08:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Inte en chans på min världskarata att surfplattan skulle bli årets julklapp.

En av de mest överskattade prylarna just nu och samtidigt de mest överprissatta.

Isåfall tror jag mer på en smartphone.

#31

Postad 18 november 2010 - 08:13

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0
Spikmattan var inte så överskattad ifjol då eller?

Mvh,
Peter

Redigerat av Unregisteredcc128e50, 18 november 2010 - 08:14.


#32

Postad 18 november 2010 - 08:16

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Spikmattan var inte så överskattad ifjol då eller?

Mvh,
Peter

Har jag nämnt spikmattan nånstans eller hur skulle den ha med det jag sa att göra?

#33

Postad 18 november 2010 - 08:20

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Vad är kriterierna för att det ska bli årets julklapp?
Är det mest önskade? För mest sålda blir surfplattorna aldrig när dom kostar drygt 5000:-.

Att det är en hypad produkt. Sen att ingen har råd spelar ingen roll.

#34

Postad 18 november 2010 - 08:53

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

det finns ju en elektronikjulklapp som utses också, om surfplattan inte når ända fram lär den ju definitivt vara med och fightas om den titeln, men kanske 3d-tv?

3D-TV lär aldrig bli årets julklapp. Det förutsätter ju att medel-svensson köper dem och de har ju knappt börjat köpa BluRay-spelare ännu. Jag har försökt övertala farsan att skaffa en BD-spelare i 2 år och då har han 3 HD-ready TV! Argumentet (förutom bilden) är att han och morsan då kan låna ur min växande samling (någon hyllmeter) av BD-filmer och inte ens behöver köpa egna!

#35

Postad 18 november 2010 - 13:04

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
Elektronikbranschen är visst på samma spår som jag tidigare
http://www.idg.se/2....-arets-julklapp
kaffe, eller som de skriver Espresso. Tror dock inte på en sådan Espresso utan snarare en kapselmaskin som klar går att få inom julklappsbudgeten för många.

#36

Postad 18 november 2010 - 21:43

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0
Jag är helt säker på att surfplatta INTE kommer bli årets julklapp. Till att börja med så är det en helt för dyr julklapp för genomsnittet. Vidare är klientelet för surfplatta fortfarande väldigt litet.

#37

Postad 18 november 2010 - 21:59

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Jag är helt säker på att surfplatta INTE kommer bli årets julklapp. Till att börja med så är det en helt för dyr julklapp för genomsnittet. Vidare är klientelet för surfplatta fortfarande väldigt litet.



Kolla inlägget över, det blev en kaffemaskin!

#38

Postad 18 november 2010 - 22:14

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Kaffe har jag gillat sedan 1986 ;) Smakar fortfarande lika gott som då B) Det skall helst vara tillsammans med några färska saffrans gifflar från Pågen ;) Jag skall nog lägga till Kaffe-maskinen på önskelistan tror jag, som jag senare skall skicka iväg till han med renarna, hoppas bara att önskningen kommer fram i tid :P

Redigerat av Unregistered2141, 18 november 2010 - 22:25.


#39

Postad 19 november 2010 - 00:11

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
Årets julklapp är antingen en surfplatta eller en kaffemaskin.

Köpte själv en iPad för ett par månader sen, blev less efter ett par veckor. Blir bra att sälja den som julklapp. Kaffemaskinen är fantastisk, då pratar jag om dom nya med kapslar. Lite Apple-teknik där man köper produkten sen måste man köpa kapslar från samma företag. Skulle dock aldrig köpa en kaffemaskin med kapslar då är rädd för att det kommer prishöjningar man ej kan påverka och att standarden ändras!

Moccamaster är grejer det!

#40

Postad 19 november 2010 - 00:23

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Elektronikbranschen är visst på samma spår som jag tidigare
http://www.idg.se/2....-arets-julklapp
kaffe, eller som de skriver Espresso. Tror dock inte på en sådan Espresso utan snarare en kapselmaskin som klar går att få inom julklappsbudgeten för många.


Appelqvist verkar ju vara utrunkad på en sten o kläckt i solen, med den kommentaren.
" - Ett roligt och klokt val. Det är ju ingenting man använder varje dag, men på helgen när man har lite mer tid blir det en extra grej, uppenbart överraskad. "

Varför skulle man inte använda den varje dag för?
Årets julklapp? :P
Jag har haft espressomaskin i 4-5år... ;) används såklart flera gånger per dag, det du Appelqvist.

#41

Postad 19 november 2010 - 08:49

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
"Kaffemaskin", nja. Kapselkaffemaskin skulle jag säga.

Inte helt oväntat eller ologiskt att Elektronikbranschen korade just den.

Tror, till stor del, den vinner över surfplattan tack vare att den är betydligt billigare.

Sen är nog en kapselkaffemaskin mer "Svensson" än vad en läsplatta är. Än så länge iallafall. ;)

#42

Postad 19 november 2010 - 10:19

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Inte en chans på min världskarata att surfplattan skulle bli årets julklapp.

En av de mest överskattade prylarna just nu och samtidigt de mest överprissatta.

Isåfall tror jag mer på en smartphone.



Håller med där, dessutom finns det ju numer billiga androids vilekt talar för det!

Själv är jag sjuk sugen på att skaffa en SGS Tab, galaxyn är så pass bra att man blir övertygad.

#43

Postad 19 november 2010 - 10:47

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

Inte en chans på min världskarata att surfplattan skulle bli årets julklapp.

En av de mest överskattade prylarna just nu och samtidigt de mest överprissatta.

Isåfall tror jag mer på en smartphone.


Håller med. Finns ju flera billiga Android lurar som säljer som smör nu. Och de är ju smartphones på automatik.

EDIT:
Systemkameror kan också sälja bra i år tror jag. Speciellt med tanke på videofunktionen har kommit till dem billigaste. Nikon D3100 är ju hur prisvärd som helst. En D7000 ligger på min önskelista iaf :unsure:

Redigerat av master_of_rock, 19 november 2010 - 10:53.


#44

Postad 19 november 2010 - 13:31

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Inte en chans på min världskarata att surfplattan skulle bli årets julklapp.

En av de mest överskattade prylarna just nu och samtidigt de mest överprissatta.

Isåfall tror jag mer på en smartphone.


Har du en Ipad (eller liknande) och efter ett halvårs användning kommit till slutsatsen ovan?

Var inte smartphone årets julklapp 1997?

#45

Postad 20 november 2010 - 00:51

bittorent ak47
  • bittorent ak47
  • Forumräv

  • 677 inlägg
  • 0
ipad e ju asbra =S

#46

Postad 20 november 2010 - 01:51

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

ipad e ju asbra =S


Jo, jag vet! Försökte belysa det faktum att de flesta som är negativa till surfplattor aldrig ens har sett någon i verkligheten...

#47

Postad 20 november 2010 - 09:15

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Jag har lekt med en iPad. Sedan har jag en HTC Desire. Så jag vet vad jag pratar om. Till det priset som är aktuellt idag är det en relativt onönig pryl för mig. Dock kan tablets användas i många situationer med fördel. Men det betyder inte att majoriteten skulle behöva en. Däremot hade den kostat max 3000 spänn då skulle man kunna överväga ett köp bara för att ha ett komplement till laptopen. För att annars är en netbook ett bättre köp. Både billigare och med riktigt tangentbord.

#48

Postad 20 november 2010 - 09:40

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Jag är en som ansluter mig till skaran som inte förstår varför man ska ha en surfplatta. Har själv en smartphone och en laptop, så ser verkligen ingen anledning till en sådan leksak. Sedan har jag för mig att jag läste att dom inte blir ergonomiska för handlederna om man använder den i knät, gäller självklart för fler produkter än bara surfplattan men det är väll det som är meningen med den att det ska bara vara att sätta sig rakt ner där man känner för det.

För att återgå lite mer till tråden så lägger jag min röst på digitalkameran av lite samma enledning som master_of_rock, just för att man får bra videoinspelning och bilder i litet smidigt format för en billig peng.

#49

Postad 20 november 2010 - 20:04

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

  • 286 inlägg
  • 0
Priset på årets julklapp är irrelevant.

2004 blev det platt-TV och 1994 mobiltelefonen, inte så billiga grejer på den tiden. Minns faktiskt inte någon polare som hittade en mobil under granen -94...

Verkar som surfplattan har buntats ihop med läsplattan. Läsplattan, e-boksläsaren, eller vad man nu vill kalla den, finns för under två tusen spänn.

#50

Postad 22 november 2010 - 10:22

Unregistered630be293
  • Unregistered630be293
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Själv surfar jag just nu efter ny expressomaskin, har gjort många hundra kaffe på jobbet med en bra maskin och en bra kvarn och inser att de fem koppar kaffe eller så jag kommer att göra per vecka hemma utöver jobbets blir för mycket kladd och gegg med en halvautomatisk och det är för mycket pengar (och kladd) med en helautomatisk, så en podmaskin får det bli för min del.

Sen att det är en 500ing i mailback-rabatt på Nespresso fram till efter nyår driver säkert på lite till.
Edit: skrev en lite sur kommentar om att alla Nespressos maskiner inte fanns sökbara, så var det nog inte, var bara jag som inte förstod att man var tvungen att börja med Nespresso och inte kunde starta på Lattiss...

Så - nu måste jag bara komma överens om det är det dåliga samvetet eller enkelheten som skall segra. Gillar Lattissima-maskinen men att dels binda upp sig mot Nestlé resten av livet - förmodligen världens sämsta (och eller mest utskällda företag som konsekvent och upprepat tar sitt sociala oengagemang på största allvar) och dessutom välja den ur en miljöaspekt värsta formen - aluminiumkapslar där det kommer att kräva massor av slabb & pill för någon slags återvinning... Konkurrenterna har ju i alla fall plastkapslar som kan förbrännas med vanligt avfall även om en biologiskt nedbrytbar kapsel ju vore det enda rimliga alternativet.

Usch, varför kan inte företag göra denna typen av val enkla genom att tänka till lite grand istället?

iPaden används då betydligt oftare - dock inte för det jag trodde - surf utan mest för tvtittande (mig och sambon) och spel (barnen, mest birds och doodle eftersom de inte har egna iphones och då slipper jag låna ut min...)

Just svt och endleandraPlay i kombination med ipad är sjukt bra, nu tillbringas ingen tid i hemmabiorummet förutom någon eller några gånger i veckan när det blir film.

Redigerat av Unregistered630be293, 22 november 2010 - 10:59.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.