Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Grand Theft Auto V [X360]

196 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Grand Theft Auto V (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 9,08 (23) 242:-
1 relaterade trådar

#1

Postad 08 januari 2011 - 21:57

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

27'e Juli 2010
A report on VG247 today suggested that Grand Theft Auto 5 will be set in Los Angeles (or "Los Santos", as it was known in GTA: San Andreas). Eurogamer followed this up with a report that an independent source had informed them that Rockstar is definitely researching locations "around Hollywood . . . and the surrounding area." It's interesting to note that the sources for both stories are unrelated. Rockstar provided no comment on the rumor. Could GTA V: Los Santos be a possibility?


17'e December 2010
Michael "Mystic Meg" Pachter, the infamous Wedbush Morgan analyst, today predicted what most of us predicted two years ago - that the next Grand Theft Auto (GTA 5) will arrive in late 2011 or early 2012. "We fully expect the next instalment of Grand Theft Auto to be released by Q4:12 at the latest, as the company's contracts with the three employees most instrumental in the game's development [Les Benzies, Sam and Dan Houser] expire in January 2012," said Pachter. In 2009, Pachter predicted that development of the game was likely to be concluded in 2010.


Redigerat av sinnes, 11 juli 2011 - 18:08.


#2

Postad 08 januari 2011 - 22:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Nån som vill satsa pengar på att det inte kommer att heta GTA V?

#3

Postad 09 januari 2011 - 01:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Kan ju hoppas det är bättre än 4an. 4an var bra men blev sjukt repetivt å de ###### motorcyklarna var sjukt svåra att köra med. Lite checkpoints i långa uppdrag skulle vara mycket uppskattat.

#4

Postad 09 januari 2011 - 10:07

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
När man läser runt på olika ställen så vill i runda slängar 95% ha tillbaka friheten och liknande story som GTA: SA, och jag håller helt med.
Att kunna customisera bilarna, köra traktorer, träna och byta utseende osv saknades mycket i GTA IV.

#5

Postad 09 januari 2011 - 11:41

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Jag känner mig inte alls sugen på ett nytt GTA, så de får allt presentera nåt nytt och fräscht om jag ska bli intresserad. Visst brukar det ju alltid vara väldigt välgjort och så, men hela serien börjar bli repetitiv måste jag säga.

Däremot hade jag inte haft något emot en uppföljare till RDR, som jag tycker gör sig mycket bättre som sandlådespel.

#6

Postad 09 januari 2011 - 11:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag vill ha ett sandlådespel fast i piratmiljö.

#7

Postad 09 januari 2011 - 12:07

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Besviken att de hoppar över Vice City dock. :)

#8

Postad 09 januari 2011 - 12:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ser fram emot Noir mer än ett nytt GTA.

#9

Postad 09 januari 2011 - 12:53

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Jag känner mig inte alls sugen på ett nytt GTA, så de får allt presentera nåt nytt och fräscht om jag ska bli intresserad. Visst brukar det ju alltid vara väldigt välgjort och så, men hela serien börjar bli repetitiv måste jag säga.

Däremot hade jag inte haft något emot en uppföljare till RDR, som jag tycker gör sig mycket bättre som sandlådespel.


Kan bara hålla med. Samma typ av spel olika städer och andra gubbar... jag är nog bland dom som inte slutförde 4:an, tröttnade ganska snabbt (eller orkade inte med efter 6 timmar).

En av anledningarna till varför man inte heller köpt red dead redemption, mistänker att det är GTA fast med hästar istället för bilar.

De som recenserar verkar dock älska GTA serien, speciellt GT och Ign.

#10

Postad 09 januari 2011 - 16:35

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0
Om Rockstar lyckas få tillbaka lite av spelglädjen och rolighetsfaktorn som totalt försvann i IV så kanske det blir ett köp - om det ens kommer ut :)

#11

Postad 09 januari 2011 - 17:59

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Jag vill ha ett sandlådespel fast i piratmiljö.


Låter så rätt!

#12

Postad 09 januari 2011 - 21:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Låter så rätt!


Arrrrr matey!

#13

Postad 10 januari 2011 - 00:07

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

  • 414 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med. Samma typ av spel olika städer och andra gubbar... jag är nog bland dom som inte slutförde 4:an, tröttnade ganska snabbt (eller orkade inte med efter 6 timmar).

En av anledningarna till varför man inte heller köpt red dead redemption, mistänker att det är GTA fast med hästar istället för bilar.

De som recenserar verkar dock älska GTA serien, speciellt GT och Ign.


KÖP RDR, GTA IV har jag inte orkat komma igenom mer än ca 30%. Red dead är mycket roligare och för det mesta en grymt bra story. Om man vill så behöver man inte rida omkring en massa utan det finns genvägar, dock kommer du vilja rida då det är så förbannat snyggt.

#14

Postad 10 januari 2011 - 10:41

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0

KÖP RDR, GTA IV har jag inte orkat komma igenom mer än ca 30%. Red dead är mycket roligare och för det mesta en grymt bra story. Om man vill så behöver man inte rida omkring en massa utan det finns genvägar, dock kommer du vilja rida då det är så förbannat snyggt.


Håller med om att RDR var snyggt, och storyn var väl okej sålänge jag spelade. Dock orkade jag inte spela mer än kanske 30% av storyn. GTA IV spelade jag hela och det hade väl inte den "roliga känslan" av San Andreas, men det var nåt som fängslade mig mer än vad RDR gjorde iaf.

Smaken är ju olika :( men jag hoppas också att om de gör ett nytt GTA så borde det bli mer som San Andreas var :D

#15

Postad 10 januari 2011 - 10:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Saints Row 3 kommer ju i höst. :(

#16

Postad 10 januari 2011 - 10:55

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med. Samma typ av spel olika städer och andra gubbar... jag är nog bland dom som inte slutförde 4:an, tröttnade ganska snabbt (eller orkade inte med efter 6 timmar).


Tröttnade också på GTA IV, det känns som att dom inte tillförde något nytt som fick en att vilja fortsätta spela... :(

#17

Postad 10 januari 2011 - 11:25

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0

Saints Row 3 kommer ju i höst. B)


:( :D ;)

#18

Postad 10 januari 2011 - 11:31

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Jag köpte Episodes of Liberty City och spelade ungefär en timme innan jag lessnade. Jag spelade igenom hela GTA4 av någon anledning så antingen håller inte konceptet längre för mig eller så är DLCerna mycket sämre. Spelkontrollen kändes dessutom apdålig. Så där har jag blivit mycket mindre förlåtande på äldre dar. :(

#19

Postad 10 januari 2011 - 15:07

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
fascinerande hur GTA IV kunde få så höga betyg. Jag trodde på hypen och köpte spelet, visst var det underhållande men långt ifrån ett perfekt spel. Kom aldrig ifrån första ön innan jag tröttnade. Framförallt det kassa checkpointsystemet! Att behöva åka över halva första ön för att plocka upp sin kusin för att sedan åka tillbaka hela vägen för att börja uppdraget var så frustrerande.

#20

Postad 10 januari 2011 - 15:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

fascinerande hur GTA IV kunde få så höga betyg. Jag trodde på hypen och köpte spelet, visst var det underhållande men långt ifrån ett perfekt spel. Kom aldrig ifrån första ön innan jag tröttnade. Framförallt det kassa checkpointsystemet! Att behöva åka över halva första ön för att plocka upp sin kusin för att sedan åka tillbaka hela vägen för att börja uppdraget var så frustrerande.


Det var ok första gången men om man sen dog och behövde göra om ALLT igen var sjukt drygt. Hoppas de fixat det till femman annars står jag över.

#21

Postad 10 januari 2011 - 15:26

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Nu är ju inte detta GTA IV tråden; men jag måste försvara det...

Det kanske inte förtjänade IGNs 100/100, men definitivt 10/10.

Förstår inte vad ni klagar på angående checkpoint systemet. GTA IV var ju enkelt med ett par svåra uppdrag...

Hittade vad jag skrev angånde om spelet levde upp till hypen i den 'riktiga' tråden:

Det tycker jag nog. Man kan ju diskutera om det är värt 100/100 eller 95/100. Helt klart över 90 är det ju.
Alla grejorna som jag var rädd för att de skulle skruva sönder som har gjort GTA till den serien den visade sig vara obefogade.
Detaljerna, staden, allt som man kan göra, upplägget, storyn... Allt detta och mer därtill gör att spelet inte annat kan anses vara en fullträff...

Är det felfritt? Nej, men satsar man så här mycket på ett spel så får man acceptera lite brister. Det enda felfria spelet jag kan komma på är Portal, men de hade ju en lite mer begränsad miljö.

Topp tre saker jag retar mig på:
*) Scriptade jaktsekvenser. Visst, det är fräckt att tunnor ramlar ner, bilar krockar framför en och att korsningarna är fulla med bilar; men varför kan jag i ena sekunden tömma flera magasin in i framförvarande motorcykel utan att något händer för att lite senare få honom att ramla av med ett skott?!? Det finns INGEN indikering på när eller var de man jagar blir 'dödliga'.
*) Uppdrag som autostartar. Precis när man har kört en 4-5 uppdrag och är på väg till sitt safehouse för att spara för kvällen/natten så ringer telefonen. Automatiskt svarar man och vips så försvinner safehouset och man är mitt uppe i ett uppdrag. Händer inte SÅ ofta, men tillräckligt många gånger för att irritera en varje gång det händer.
*) Pop-ins. Nu är inte min DVD-drive i topptrim; men jag märker ofta pop-ins på grafiken. Ibland börjar man springa i trappan innan texturerna för trappan laddats in, ibland så är det mörkt pga ljustexturerna inte finns tillgängliga, ibland kan man inte springa framåt för att det är en låda ivägen som inte laddats in ordentligt. Märks oftast när man är på fot inomhus, mest för att man inte hinner märka det när man kör.
*) Att man inte kan göra ett SKIT när man pratar i telefonen. Märks tydligast när man gjort hotell-skjutningen i penthouset. Polisen jagar en, och DÅ ringer Niko för att berätta att uppdraget är avslutat och jag har två stjärnor efter mig. Duckade bakom en taxi tills det LÅNGA telefonsamtalet var över, hela tiden så sköt polisen på mig. J-vligt irriterande. Ville inte lägga på heller, vill ju höra vad de hade att säga...

Ja, fyra blev det. Men kunde inte lämna ute någon av de punkterna för att göra en topp tre lista...



#22

Postad 10 januari 2011 - 15:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag gillade 4an. Spelade nog 30 timmar eller så sen fick jag nog pga ett motorcykeluppdrag som var störtomöjligt att klara av pga checkpointsystemet då man var man tvungen att börja om från början hela tiden.
Efter 10 försök eller så höll jag på att slänga ut konsollen genom fönstret. Sedan dess har jag inte rört spelet.

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 januari 2011 - 15:35.


#23

Postad 10 januari 2011 - 16:07

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
Jag tyckte GTA IV var hur kul som helst, tills jag klarat av storyn för då fanns det ju i stort sett ingenting intressant alls kvar att göra (förutom att spela igenom DLCerna när de kom då). Detsamma gäller RDR, men jag tror GTA IV var lite mer underhållande för mig. Kommer skaffa nästa GTA-spel oavsett hur lite/mycket sido-grejer det kommer finnas att göra, men man hoppas ju såklart på ett spel som påminner mer om hur San Andreas var.

#24

Postad 10 januari 2011 - 16:19

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
HOppas det blir bättre än dom tråkiga GTA4 och RDR

#25

Postad 10 januari 2011 - 16:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Som sagt GTA fast i piratmiljö hade jag köpt direkt :(

#26

Postad 10 januari 2011 - 16:30

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0

Som sagt GTA fast i piratmiljö hade jag köpt direkt :(


Utan tvekan! :D

#27

Postad 10 januari 2011 - 16:36

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Bara om man kan bestraffa sin besättning med kölhalning eller "flogging around the fleet".

#28

Postad 10 januari 2011 - 17:18

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Ett GTA i Zombiestuk (RDR: Undead Nightmare) fast i nutid vore underbart, tänk att få stå uppe på ett tak å brassa på med eldkastare eller nått annat roligt mot hundra/tusentals zombies som skriker nedanför :)

#29

Postad 10 januari 2011 - 18:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tycker zombies är jäkligt uttjatat. Varenda spel har zombies numera.

#30

Postad 10 januari 2011 - 19:22

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Tycker zombies är jäkligt uttjatat. Varenda spel har zombies numera.


Förvisso, men jag har inte sett ett enda stor sandbox-spel med zombietema, förutom då RDR: Undead nightmare, men det är ju bara en dlc.

#31

Postad 10 januari 2011 - 19:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Dead Rising är ju typ sandbox, kanske inte jättestort dock...

#32

Postad 10 januari 2011 - 20:58

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Dead Rising är ju typ sandbox, kanske inte jättestort dock...


Förvisso, men dock långt ifrån lika stort och komplext som GTA och RDR.
Är det några som skulle kunna lyckas med ett zombiesandbox så är Rockstar North.

#33

Postad 10 januari 2011 - 21:00

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Skulle inte förvåna mig om ngn gör ett spel på den populära tvserien/serietidningen The Walking Dead.

#34

Postad 11 januari 2011 - 06:43

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0

Saints Row 3 kommer ju i höst. :)

Tråkigt nog är det inte bekräftat, men jag hoppashoppashoppas!

#35

Postad 14 januari 2011 - 11:08

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Dead Rising är ju typ sandbox, kanske inte jättestort dock...



treyarch höll ju på med ett zombie GTA spel som hette dead rush en gång i tiden...det var ett par år sen nu och en annan generation så jag misstänker att det las ner :blink:

#36

Postad 15 januari 2011 - 01:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det finns ju alltid detta annars, TYP sandbox ;)

Postad bild

#37

Postad 16 januari 2011 - 22:33

e-zon
  • e-zon
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Vill också ha ett GTA mer likt SA. Grymt kul att kunna åka runt på landet, och kunna starta gäng krig!

#38

Postad 24 mars 2011 - 12:56

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Feb 25, 2011

According to reports, Rockstar Games has recently registered new website domains that sound like they could belong to GTA 5's in-game Internet (assuming GTA V has an in-game Internet, as GTA IV did). The domains are: CashForDeadDreams.com, SixFigureTemps.com, StopPayingYourMortgage.net, HammersteinFaust.com, and LifeInvader.com. If they were indeed registered for GTA V's in-game Internet, then it suggests that the game is set in relatively modern times, since the World Wide Web only became popular in the mid-1990s. Some have speculated that CashForDeadDreams could be a parody of Cash4Gold (or Cash For Clunkers?), that HammersteinFaust is a parody of Goldman Sachs, and that LifeInvader is a parody of LifeLock, or even possibly Facebook.


Verkar som det börjar hända lite saker nu :)

Redigerat av sinnes, 24 mars 2011 - 12:57.


#39

Postad 08 april 2011 - 01:26

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Översatt med google translate från tyska till engelska.
Det kanske bara är ett första aprilskämt, men man vet aldrig :)

GTA 5 in France: new rumors from the Official PlayStation Magazine France describe France as a setting. Supposedly exists a GTA: French Connection. An early April Fool's joke?

Postad bild

GTA 5: Does the game "French Connection" and plays in France? Playing GTA 5 but now in France and is in the subtitle: "French" Connection? According to recent rumors GTA 5 could be the case. The Official PlayStation Magazine from France reveals alleged in the April issue of initial evidence. As the OPM France writes, you see in the image of the item the GTA 4: The Ballad of Tony Gay Character Arnaud, could perhaps play a role. Maybe is the new offshoot GTA: French Connection. By the way: For GTA San Andreas, there was then a PC mod called French Connection.

Whether the images from the OPM article really originate from Rockstar is not known. We can also imagine that the article is a nasty April Fool's joke. Finally comes the image of the item from the April issue of the French OPM. The original release on the 5-GTA rumor in France is from jvn.com. We do not believe in the truth of the GTA 5 message. All previous GTA 5-rumors can be found on our 5-GTA Topic Overview.



#40

Postad 11 april 2011 - 14:10

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Tycker man borde ha hört något om ett nytt GTA snart, det är ju trots allt 3 år sedan sist. Kanske är det för att man satsar på LA Noire som gör att GTA V inte är utannonserat ännu, skulle tro att vi får höra något på E3 i Juni.

#41

Postad 11 juli 2011 - 18:14

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Lite trevliga nyheter

One of the more respected gaming sites, GameSpot, is reporting that an unnamed source close to R* informed them that GTA V is "well underway" and is already having final touches such as minigames being applied to it. The source also said that a 2012 release was "pretty likely."

Not exactly groundbreaking news, but it's good to know anyway. If it's true, then we can probably expect a trailer and some screenshots, or at the very least an announcement, some time this year.


Och

Last we heard, GTA V was "well underway". Well, now, according to the "Crystal Ball" in the latest issue of Offical Xbox Magazine, the long awaited next installment in the Grand Theft Auto series is expected to be annouced some time later this summer.

The article reads:

"Time's up, says The Ball. Expect Grand Theft Auto V to be announced later this summer.
— Official Xbox Magazine"

With the 2011 Gamescom Conference coming up next month in Germany, this would be the most logical spot for a late summer annoucement. We'll just have to wait and see!



Så förhoppningsvis kommer det lite officiell info snart :D

#42

Postad 10 augusti 2011 - 04:47

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Lite mer nyheter

Take-Two Interactive today revealed their first quarter earnings for fiscal year 2012. Of course, Grand Theft Auto V was not announced, but some interesting points for their future were raised and questioned.

Statements included that they have some unannounced titles for release during the next fiscal year that we will hear about in the "coming months". A particular statement, repeated from the last financial report, was that they expect to exceed a net income of $2 per share in fiscal year 2013 (April 2012 -€“ March 2013).

Following the report, during a Q&A session, an attendee questioned how they expect to reach such a maximum without a GTA release that year. Strauss Zelnick, CEO of T2, evaded the question and diverted his answer to titles they have already announced for release that year such as BioShock Infinite and Borderlands 2.

To put these numbers in perspective, the last time T2 did reach such an income is during the release of Grand Theft Auto IV, in which they recorded $2.08 per share. In comparison, income reached $1.06 per share during the release of Red Dead Redemption and is projected to reach up to $0.35 for the current fiscal year, where LA Noire and Duke Nukem Forever have been their main new titles.

It is safe to say that the statement by T2 encourages shareholders to expect something big, or at least a high earner, during fiscal 2013. While we are not all accountants, the numbers are clear for us to draw out some speculation about a release date, and 2012-2013 has always been plausible amongst the community.



#43

Postad 10 augusti 2011 - 07:09

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Haha. Älskar din Kiki Jenkins avatar. :)

#44

Postad 13 augusti 2011 - 03:29

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Man kan hoppas att det blir så iaf =)

MotionScan in Grand Theft Auto V?

The technology behind L.A. Noire's facial animation is being looked into further by Rockstar Games. It's an interesting thought as relations between Rockstar and Team Bondi have deteriorated in the months following the release of L.A. Noire. Rockstar cannot deny the success of MotionScan though, the technology captures an actors face as they perform and transfers it directly into the game.

Brendan McNamara, co-founder and president of Team Bondi was asked about MotionScan and how Rockstar were considering using it in some of their upcoming franchises; including Grand Theft Auto and Max Payne.

Brendan had this to say:

"Yeah, I think they're looking at it for every game. As much as LA Noire is a huge game, Grand Theft Auto is incredibly huge, so you've got all the problems of how big the cast would be and how many lines would you have to record and all that kind of stuff. Obviously we'd like them to, and they're more than welcome to use MotionScan, but if they decide it's not right for that and want to use it for another game, then that's fine too. Rockstar will make those decisions. They generally make the right decisions in terms of what they do for their games."

L.A. Noire was indeed a huge game, filling three DVD discs to capacity. Would more discs be welcomed for the chance to use MotionScan in a Grand Theft Auto game? Would lifelike performances subtract from GTA's satirical pull? If you're bursting with questions like we are, feel free to post some comments of your own.

Brendan McNamara will go into more detail in the latest issue of PSM3, which is coming out this week.



#45

Postad 14 augusti 2011 - 18:17

Birchman
  • Birchman
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Detta vore ett perfekt tillfälle för Rockstar att åter ta tillbaks Vice City, med tanke på den romerska numreringen. ;)

#46

Postad 14 augusti 2011 - 20:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Detta vore ett perfekt tillfälle för Rockstar att åter ta tillbaks Vice City, med tanke på den romerska numreringen. ;)


Yes! Fast bara om det är på 80-talet. :P

#47

Postad 15 augusti 2011 - 12:05

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Högst intressant om dom presenterar spelet snart.

#48

Postad 15 augusti 2011 - 17:02

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Det jag önskar är lite mer affärer som är öppna, typ kläder, skor, elektronik, möbler osv så man kan inreda lyan/lyorna osv.
Sen borde man kunna köpa bostäder, för som det är nu så har man en massa pengar som inte kan användas till något typ.

#49

Postad 25 oktober 2011 - 13:13

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

http://www.rockstargames.com/

Postad bild



#50

Postad 25 oktober 2011 - 13:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Nån som vill satsa pengar på att det inte kommer att heta GTA V?


Whee! Tur att ingen satsade emot. ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.