Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pioneer VSX-922

460 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 02 juli 2012 - 11:36

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Elgiganten kör sommarkampanj nu...4290:- för 922'an!

Blir intressant att se vad Hemmabio kommer fram till ang nya förstärkare i den här prisklassen, kommer tydligen något test i morgondagens tidning.

Ni som har den, är ni nöjda?

Bifogad fil(er)



#2

Postad 02 juli 2012 - 14:52

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Elgiganten kör sommarkampanj nu...4290:- för 922'an!

Blir intressant att se vad Hemmabio kommer fram till ang nya förstärkare i den här prisklassen, kommer tydligen något test i morgondagens tidning.

Ni som har den, är ni nöjda?


4290 kan man inte skoja bort att det är sjukt bra pris. Sett till vad Yamaha och Onkyo har för Funktioner / Pris på sina 2012 modeller så är Pioneer VSX-527 och VSX-922 i en helt egen klass.

#3

Postad 02 juli 2012 - 18:52

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Men folk säger ju att det är bättre kräm i Onkyo's receivers? Å andra sidan finns det många godsaker på 922an!!

#4

Postad 02 juli 2012 - 21:52

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Men folk säger ju att det är bättre kräm i Onkyo's receivers? Å andra sidan finns det många godsaker på 922an!!


Jo det är nog bättre kräm kanske men Sanningen är dock att VSX-922 ligger nära i pris mot Onkyo 414 och erbjuder mer för pengarna på alla andra punkter. Hade den varit i samma prisklass som 616 så hade jag nog valt en Onkyo men nu är fallet ej så.

#5

Postad 03 juli 2012 - 23:35

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Det blev en 922a...inte så mycket att snacka om prismässigt, sen vill jag ha möjligheterna till nätverk och apple-vänligheten.

Har en rörstärkare för två-kanaligt redan, så till bara bioljud blir den nog bra!

#6

Postad 04 juli 2012 - 16:06

sirmanseman
  • sirmanseman
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Fungerar Airplay bra med 922an? Läste att det var en hel del problem på 921, främst i kombo med Telias Thomsonmodem...

#7

Postad 04 juli 2012 - 19:27

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Thomson, där har du problemet...

#8

Postad 05 juli 2012 - 18:27

sirmanseman
  • sirmanseman
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Thomson, där har du problemet...


Vet att Thomsonen inte är att hänga i granen. Men jag har bara läst trådar om folk som har problem med kombinationen Pioneer och Thomson. Hittar inget om att något annat receivermärke skulle ha stora problem..

#9

Postad 05 juli 2012 - 18:57

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Jag var lite dryg...jo jag har hört det jag också - och har förstått det som att många har dom eftersom dom kommer via Telia?

#10

Postad 05 juli 2012 - 19:04

sirmanseman
  • sirmanseman
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Jag var lite dryg...jo jag har hört det jag också - och har förstått det som att många har dom eftersom dom kommer via Telia?


Ingen fara =)

Stämmer, Thomson modem/router ingår ju i de flesta Telia uppkopplingar. Det jag menar är att jag hittar ju inga trådar om problem med Thomson----> Yamaha, eller Denon. Är det kombinationen Pioneer och Thomson som strular eller är det helt enkelt så att Pioneermaskinerna är så populära så att de flesta Airplaytrådar handlar om just dem.

Är för övrigt riktigt sugen på en 922:a till mina KEF. Men man blir ju lite osäker när man läser om alla som har problem...

#11

Postad 05 juli 2012 - 20:12

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Min 922a är på väg - ska testköra så skickar jag ett pm sen, får du höra mina åsikter! Jag har parallellkopplat de 4 bakre surrounderna, kommer fortsätta ha det så och köra ut Front High istället. Kör XTZ som center och surround, STORA golvare som skvallrar direkt om stärkarn inte håller måttet...

Kan du inte byta till en annan router? Annars så går det ju att bråka med den du köper 922an av eller med Pioneer direkt...

#12

Postad 06 juli 2012 - 18:53

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

  • 1 819 inlägg
  • 1
Jag är oxå grymt intresserad Plingen. ;)

#13

Postad 06 juli 2012 - 19:35

sirmanseman
  • sirmanseman
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Det vore trevligt med en rapport :)

Såg att Hemmabiobutiken sänkt den till 3990:- riktigt bra pris!

#14

Postad 06 juli 2012 - 21:11

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Bang for the buck! :)
Lär väl få min på måndag, har semester till veckan och vädret ser inte ut att vara någe vidare - och frugan jobbar - så jag kanske blir tvungen att vara i källarn och skruva lite knobar på Pioneern?! :P Ska blippa och testa - så ska jag skriva ett utförligt inlägg sen.

Kör en Sony QS db2000 nu - enligt specarna ska ju Pioneern vara betydligt kraftigare, men man vet ju aldrig....

#15

Postad 08 juli 2012 - 21:21

Unregistered66313356
  • Unregistered66313356
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Och Hemmabio höjde med 1 000,- när jag precis skulle beställa! Sjukt!

#16

Postad 08 juli 2012 - 21:24

Kung67
  • Kung67
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Erbjudandet lär med all säkerhet komma tillbaka inom kort. Bevaka prissänkningen.

#17

Postad 08 juli 2012 - 22:03

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Seriöst att först sänka till 3995 och sen upp på 4995...nöjd med 4290 för min, gamla 921an var väl på 3495 som lägst hade jag för mig...ska hämta ut den imorrn och provköra lite i regnet!!

Redigerat av Unregistereda59fed6d, 08 juli 2012 - 22:03.


#18

Postad 08 juli 2012 - 22:08

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Seriöst att först sänka till 3995 och sen upp på 4995...nöjd med 4290 för min, gamla 921an var väl på 3495 som lägst hade jag för mig...ska hämta ut den imorrn och provköra lite i regnet!!


Jag gav 2800 för 921 :) Lite förvånad att årets modeller ligger högre i pris. Du kommer att bli nöjd med 922 jag är sjukt nöjd med min "gamla". Airplay funkar hur bra som helst :) Lycka till!

#19

Postad 08 juli 2012 - 22:10

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Fick du den ny för det priset?! Helt klart prisvärt :)
Hur är det med Pioneern i övrigt då? Tillräckligt med kräm, siffrorna verkar ju lite överdrivna...?

#20

Postad 08 juli 2012 - 22:20

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Fick du den ny för det priset?! Helt klart prisvärt :)
Hur är det med Pioneern i övrigt då? Tillräckligt med kräm, siffrorna verkar ju lite överdrivna...?


Tror nog att det är lite överdrivet ja! Kör Yamaha som är lättdrivna så jag kan nog inte riktigt uttala mig där. Finns några funktioner som man behöver aktivera för att få mera tryck s retriever ska aktiveras stor skillnad. iControlAV2 gör stor skillnad med EQ:n. Kalibreringen är värdelös tar bort effekt. Gjorde en manuell ist ;)

#21

Postad 08 juli 2012 - 22:25

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Bra tips! Är ärligt talat nöjd med min nuvarande stärkare, var väl någon "värsting" inom mellansegmentet för 10 år sedan...men börjar sakna att inte ha HDMI-ingångar.. :P Airplay och sånt är mest en bonus, är det för lite kräm i den åker den upp på uteplatsen/köket, för att sköta dom zonerna.
Ska bli spännande att se om det blir - som alla påstår - så otroligt mycket bättre ljud när han kan avkoda de nya formaten!
Återkommer efter provkörning!

#22

Postad 13 juli 2012 - 22:30

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 1
Ja, då har man hårdkört lite 922a i regnet då! Min högtalaruppsättning är för nuvarande följande:
- Quadral Amun som frontar, XTZ 93.22 som center, Dynavoice Magic som surround (6 st, front high och surrback) och Proson FB 10 Sub.
Var lite tveksam till om att den skulle orka driva mina golvare korrekt, men tycker att den har riktigt bra klipp - samtidigt som det är kontrollerat! Jag har aldrig tidigare kört HDMI på ljudet, så jag skulle få höra de "nya" ljudformaten för första gången.
Blev definitivt inte besviken, härligt luftig surround-känsla med samtidigt mycket trycka :) övergångarna mellan fronten och bakhögtalarna betydligt mer sömlöst än med "gamla" formaten. Dock verkar vanliga DD och DTS ha mått bra av uppgraderingen också - surroundkänslan är mer påtaglig och exakt! Jag rekommenderar att man kör med Front High - ger betydligt mer i min mening än att köra med Surr back. Fördelen är ju också den att det sällan släpps 7.1-filmer...Front Highen går ju på allt 5.1-material. ;)

Sedan dags för kalibreringen (tvungen att pröva :P ) . MCACC börjar mäta, påpekar att jag fasvänt TRE högtalare....vilket jag inte gjort! Efter kalibreringen upplever jag ett mycket mesigare och skrikigare ljud - mycket möjligt att MCACC kan hjälpa till i ett rum med mycket "fel" - men i mitt fel blev ljudet sämre. Rekommenderar en manuell mätning, alla dar i veckan!

Jag har en förkärlek för att spela HÖGT, vilket brukar visa ganska snart om högtalare och stärkare håller måttet. Med Pioneern kan jag spela så öronen blöder, och att det samtidigt låter bra. 922an håller ihop ljudbilden även när man vridit upp mot max. I två-kanaligt hänger den inte riktigt med, - men hej, det är en biostärkare, inte en stereostärkare...

Summa summarum; verkligen mycket stärkare för pengarna, tror inte det finns så många i samma prisklass som kan ge 922an stryk...hoppas ni fått lite mer kött på benen, fråga om det är nåt specifikt ni vill veta :)

#23

Postad 14 juli 2012 - 20:27

GTR_GREVEN
  • GTR_GREVEN
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Va nära idag o införskaffa dena maskin på MM i Barkarby fick den 3995:-

Men forsatte med Onkyo så vart en 809

#24

Postad 16 juli 2012 - 19:45

jimmyboy_666
  • jimmyboy_666
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Har du testat om du får ut AirPlay ljud från tex spotify i zone 2? Det är något jag verkligen vill ha men för mig jag såg någonstans att det inte går på denna heller? Gick väl inte på vsx-921 heller tror jag!?

#25

Postad 16 juli 2012 - 19:46

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Tror inte den stöder Airplay i Zone 2...ska kolla i bruksen!

#26

Postad 17 juli 2012 - 05:45

jimmyboy_666
  • jimmyboy_666
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Ja gör gärna det. Någon som har kolla vilka nya stärkare som klarar det?

#27

Postad 22 juli 2012 - 17:48

db78
  • db78
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
Så var denna beställd med en wifidongel!..

#28

Postad 28 juli 2012 - 18:52

Freelance
  • Freelance
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
3290 SEK inköpt från Mediamarkt idag, skynda fynda :)

#29

Postad 29 juli 2012 - 20:36

Joye
  • Joye
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

3290 SEK inköpt från Mediamarkt idag, skynda fynda :)


Säker på attt det inte var en 921?
http://produkter.med.../vsx-921-k.html

#30

Postad 29 juli 2012 - 21:11

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0
MM hade annons i gårdagens GP med ovan nämnt pris på 922 samt en ruta med lägsta på prisjakt den 26/7 som referens på hur "billiga" de är.

EK

#31

Postad 31 juli 2012 - 08:50

davjo
  • davjo
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Fanns bara 2 demo kvar i MM i Göteborg.

#32

Postad 05 augusti 2012 - 08:08

Gerrard1967
  • Gerrard1967
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Någon som vet hur den funkar med bakre surround ? Får ingen ordning på min VSX 921, antingen får jag köra på en inställning där det kommer ljud i alla fyra surrroundkanaler oavsett 5.1 ljud eller 7.1 ljud eller så får jag köra en inställning där bara två surrounder används och inte dom bakre 7.1 surrounderna.

#33

Postad 05 augusti 2012 - 19:21

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Jodå, det funkar. Körde nyss War Horse i 7.1, sen koppla jag över till Front High istället...ger bra mycket mer surround-känsla än 4 högtalare bak...

#34

Postad 11 augusti 2012 - 17:36

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Två frågor jag fan inte får ordning på

1) När min 922a är igång så rullar massa skit i displayen "Enjoy wireless music" bla bla bla - hur får man den att lägga av?

2) På min Denon 3806a har jag ett "surround" läge som heter 5 channel stereo - går det att få tag något sådant på denna? Dvs frontar blir ett stereo par och bakhötalare ett stereo par?

#35

Postad 11 augusti 2012 - 17:42

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
1. Köpte denna för ett par veckor sedan. Direkt när jag kopplade in den fick jag också detta störande meddelande. Men efter att ha kört Auto MCACC så har det inte dykt upp. Har inte gått in och avmarkerat meddelandet någonstans.

Har du precis kopplat in den? Kör själv airplay med ipad och airport express, den kanske känner av det? Att jag kör trådlös musik liksom?

2. Pass, kör auto surround läget

/Fredrik

Redigerat av porch123, 11 augusti 2012 - 17:42.


#36

Postad 11 augusti 2012 - 19:35

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 1
Ja den är rätt ny, inte kört någon MCACC än för jag har haft skrikande barn hemma så fort man får tid över :)

#37

Postad 12 augusti 2012 - 09:42

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0

Två frågor jag fan inte får ordning på

1) När min 922a är igång så rullar massa skit i displayen "Enjoy wireless music" bla bla bla - hur får man den att lägga av?

2) På min Denon 3806a har jag ett "surround" läge som heter 5 channel stereo - går det att få tag något sådant på denna? Dvs frontar blir ett stereo par och bakhötalare ett stereo par?


Hej!

Köpte denna i fredags och har testat ganska bra sedan dess.
har inte riktigt blivit kompisar än ;-)
Men dina frågor kan jag hjälpa dig med.

1.

1. slå av anläggningen till standby
2. Håll ENTER intryckt på frontpanelen och tryck på standby/ON
3. Välj "FL DEMO" med hjälp av TUNE (pil upp och pil ner)
4. Använd PRESET (pil höger eller pil vänster) till att välja FL DEMO - OFF.
5. tryck sedan på standby/ON

2. Tryck på ADV SURR (längst ner till höger)
tryck till "ext stereo" kommer upp

Mvh

Kim

#38

Postad 13 augusti 2012 - 16:06

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
en fråga till er andra som har denna fina maskin.

Såg nyss på inception (DTS hd master 5.1) och det var verkligen en upplevelse med denna fantastiska film
och med ett bra ljudspår.

En liten fundering dock, när man byter surroundläge från t.ex. auto surround till pure så knäpper det högt i högtalarna.
detta hände också när jag snabbt skulle byta hdmi ingång på förstärkaren för att kolla en snabb sak på datorn.
När jag bytte tillbaka till filmen (från ps3) så knäppte det högt i högtalarna igen.

Är detta normalt?

Mvh

Kim

#39

Postad 13 augusti 2012 - 22:52

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Att det knäpper högt i högtalarna när du bl a byter hdmi ingång är inte normalt. Koppla ur allt och gör en fabriksreset och se om det försvinner.

Har det kommit nu på slutet eller har det varit så hela tiden du haft den?

/Fredrik

#40

Postad 14 augusti 2012 - 09:01

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
enda fabriksreset jag hittar är att radera mcacc inställningarna.
finns det något mer sätt?

Gjorde detta nyss men utan att koppla ur allt men hjälpte inte.

Har testat med några fler filmer nu för att utesluta att det är fel inception skivan.

samma sak på 5 andra blu-ray jag testat men
trodde först det hade med DTS-HD MA att göra men är samma sak med dolby TrueHD.

har inte märkt detta de 2 första dagarna men då spelade jag bara genom datorn,

Känns inget bra detta!

mvh

Kim

#41

Postad 14 augusti 2012 - 09:04

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Står i bruksanvisningen, factory reset. Kanske att det hjälper.

/Fredrik

#42

Postad 14 augusti 2012 - 14:28

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
har nollställt den flera ggr nu.
testat att ställa in med micen och ställa in utan.

Det fungerar att byta surroundläge utan något knäppande fram till man byter hdmi ingång.
När man byter tillbaka så knäpper det och sedan knäpper det varje gång man byter surroundläge.

Gjorde en ny observation nu och det verkar som det bara knäpper från de 2 surroundhögtalarna.

Kör 5.1 system och har ställt högtalarinställningen på "zone 2" (fast har inga högtalare i zon 2)
men om man ska köra 5.1 är det väl det man ska ställa in det på?

någon som har en ide om vad jag mer kan testa?

#43

Postad 14 augusti 2012 - 15:21

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Hänger inte med på varför du har ställt in Zon2 om du inte använder det. Knäpper inget i min stärkare. Fimpa den inställningen?

För övrigt Kimmie, fabriksnolla stärkaren och använd INTE MCACC mera..bättre att du skruvar och donar utan automatiken. Min anläggning börjar låta bättre och bättre nu utan MCACC :)

#44

Postad 14 augusti 2012 - 16:01

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
att jag använder den inställningen är för det inte finns någon bara för 5.1 om du kollar i instruktionen.

vad har du för inställning på din? speaker system alltså?

ska testa att nollställa den igen och kasta ut micen åt skatorna :-)

tack för att du tar dig tid och hjälper mig!

#45

Postad 14 augusti 2012 - 16:58

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
har testat att ställa in allt manuellt nu efter ännu en reset.

går in på Home Menu -> 4. System setup -> a. Manual Sp Setup -> 4a1. Speaker system

nu har jag testat 2 olika inställningar


Om jag väljer "zone2" under "4.a2. Speaker setting" knastrar det fortfarande.
Om jag väljer normal SB/FH och manuellt sätter FH & FB till --> NO (eftersom jag inte har dessa)
Så knastrar det fortfarande.

4.a2. Speaker setting
SW -> YES
Front ->Large
Center -> Large
Surr- -> Large
FH -> NO
SB -> NO

Om jag istället väljer att jag har dessa inkopplade (fast jag inte har det)

4.a2. Speaker setting

SW -> YES
Front ->Large
Center -> Large
Surr- -> Large
FH -> Small
SB -> Small x2

Så verkar det faktiskt som det fungerar utan att det knäpper.

För att förklara ljudet så låter det ungefär som när man drar ut en 3.5mm ljudkabel när förstärkaren fort är på.
Låter även väldigt likt som ett av ljuden som låter när förstärkaren kör auto MCACC.

Om vi nu säger att det skulle fungera med denna inställning, vad innebär det?
Kommer förstärkaren skicka ut ljud till dessa kanaler som jag kommer missa helt enkelt?

Kommer förstärkaren må dåligt över att de stegen kanske är på fast det inte är några högtalare inkopplade?

Mvh

Kim

#46

Postad 14 augusti 2012 - 17:40

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Tror nog att stärken känner av att det inte är högtalare anslutna..ska kolla mina inställningar så återkommer jag nåt!

#47

Postad 14 augusti 2012 - 19:55

vicman
  • vicman
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem med att få bild mellan tvn och 922an :/ ?

#48

Postad 14 augusti 2012 - 22:39

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
bilden är väl det som fungerat bra med min.
så tyvärr kan jag inte hjälpa dig där.
har haft en HTPC och ps3 inkopplade med hdmi (1080p på båda utan problem) till Sony en 2011 tv.
är din tv gammal?

Får ingen ordning på det här knastrande ljudet vid ingångsbyte mellan källor.
Drog ur allt och satte in min gamla för att ens kunna njuta av kvällens film.

Redigerat av Kimme, 15 augusti 2012 - 17:20.


#49

Postad 15 augusti 2012 - 17:19

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
har pratat med pioneer och att det knäpper/knastrar när man byter hdmi ingång är enligt dem helt normalt på deras recievers.

dock inget jag hört hos kompisar som kör allt från sony, yamaha och hk.

För att sammanfatta min upplevelser av denna förstärkare så är det ungefär såhär.
airplay mm fungerade kanon, automatiska kalibreringen är som andra här tagit upp helt värdelös.
Ljudet blev efter det ännu tunnare och så hade jag enligt den fasvänt högtalarkablarna.
(vilket jag såklart inte gjort)

Tyckte ljudet med 922:an är lite jag vet inte hur jag ska säga lite för mjukt på något sätt men imponerande exakt dock.
Efter några dagars spelande med den så vande man sig med dess lite mjukare ton och efter att ha bytt tillbaka till min gamla så saknar jag 922:ans precision men har bättre tryck i ljudet igen.

Så är lite splittrad, den är bra på många sätt men är totalt sett inte nöjd med den.

blir nog att satsa på antingen nya Sonyn som kommer (DN1030) eller någon av Yamahas modeller.
Kommer väl få lägga till en del men kanske är det det som behövs för att bli nöjd.

#50

Postad 15 augusti 2012 - 17:34

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Fast nu skrev du ju tidigare att det knäppte högt i högtalarna vid bl a vid byte av hdmi ingång. Det är inte normalt.

Men nu knäpper det om receivern skriver du. Det kan däremot vara normalt, att det knäpper till vid byte i hdmi växeln. Har gjort så på mina 2 tidigare pioneer receivers. Men på vsx922 vet jag inte, ska testa när jag kommer hem. Fast tror inte det gör det.

Men din knäpper och knastrar skriver. Skulle reklamera den. Svårt att veta när det först är högtalarna, sedan receivern.

/ Fredrik



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.