Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Marantz CR610

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 december 2013 - 21:36

HASSEoMARIE
  • HASSEoMARIE
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Har idag köpt ny förstärkare till hemmet, MARANTZ CR610

Har under eftermiddagen installerat den och gjort inledande konfigurering med teve, högtalare, nätverk, fjärrkontroll, iPhoneApp och AirPlay.

Målsättningen var att kunna ansluta digitala/analoga ljudkällor såsom digitalbox (telia), bluray spelare, dator och iPhone ljud. Enda kravet jag hade var digitala ingångar och sub utgång. Jag har tittat på olika produkter från NAD, Marantz och Harman-Kardon.

Valet, Marantz, slumpade sig pga lokal handlare och god lokal service.

Betyget 5h senare efter installation är MYCKET BRA!

Den var enkel att installera, den kopplade med mina enheter bra, WiFi biten kopplade upp enkelt, Webbradion klockren, AirPlay likaså. Systemet har automatiskt uppdaterats till senaste firmware. Det som jag förutsätt mig klara direkt har Marantz levererat. Enkel uppkoppling, svenska menyer, inte massa läsande i manualer.

Jag har kopplat Marantzen till mina AudioPro Mondial S1 och M1. Ljudet känns inledningsvis bra. Återstår att spela lite musik under närmaste dagarna för att utvärdera närmare.

Marantz enheten är snygg, högglans utförande på ovansidan och en display som dimmar automatiskt till helt släckt display. Appen till smartphonen (Apple) funkar superbra och både jag och sambon kan styra samma enhet med varsin smartphones (Apple). Inget krig om fjärren...

Jag kommer med denna förstärkare kunna spela teveljud med god kvalitet, kunna lyssna på min spotify musik, kunna lyssna på webbradio enkelt, kunna spela alla mina ljudkällor (digitalbox, BluRay, Dator) via förstärkaren.

KLAR KÖPREKOMMENDATION



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.