Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

In-ear hörlurar med bluetooth.

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
JBL Reflect Mini BT Wireless In-ear (Hörlurar) 9 5,91 (64) 990:-
JBL Everest 100 Wireless In-ear (Hörlurar) 6 5,25 (3) Inga priser

#1

Postad 28 juli 2016 - 16:29

m8te
  • m8te
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Råkade testa Pokemon Go och tyckte det var kul så jag köpte en HTC 10 för att det laggade lite på min gamla mobil!

 

Nu är jag på jakt efter ett par bra in ear hörlurar som går via bluetooth så man kan spela lite musik under alla långa promenader!

 

Har ingen koll alls i detta område, så jag frågar här istället för att spendera en massa värdfull pokemon go tid att läsa på! :D

 

Hur pass brukar batteritiden vara på dom? Vill gärna ha upp mot 8-10 timmar om det är möjligt.



#2

Postad 05 augusti 2016 - 21:34

m8te
  • m8te
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Gissar att det inte är jättesug efter denna typen av lurar, men till er som söker och hitta in till denna tråd så gjorde jag all efterforskning själv och köpte ett par Jaybird X2. 

Har bara använt dom några timmar än så länge men hittills är jag nöjd.

 

Lätt att para med telefonen.

Bra batteritid (upp till 8 timmar enligt tillverkarna)

Bra mottagning utan "hack" och annat.

Sist men inte minst så sitter dom jättebra i örat och kännde knappt av dom efter ca 4 timmar användning (har känsliga öron för in ear hörtalare)

 

Som sakt så har jag bara använt dom några timmar men är otroligt nöjd!



#3

Postad 22 augusti 2016 - 14:14

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Jag är själv på jakt efter ett par BT-hörlurar. Har idag Klipsch x10i och älskar att de är så små i öronkanalen. Jag har ännu inte hittat någon BT-lur som är lika smal i spetsen in i örat (jag jämför typ av comply-kudde som passar för att se storleken).

Jag provade sambons lite större in ear hörlur med comply och jag tycker den pressar inuti örat så det känns inte som ett bra alternativ.

 

Får väl annars vänta på Bose QC30 som väl sitter mer utanpå örat men fixar isoleringen genom aktiv brusreducering istället. Dyr dock och jag vet inte hur "halo ringen" runt halsen fungerar på gymmet med skivstången på axlarna t.ex.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.