Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ni som har Toshiba ET1

76 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Toshiba ET1 (Projektorer) 1 8,17 (11) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 19 september 2004 - 19:43

Weinlund
  • Weinlund
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Hejsan


Är nyfiken på Toshiba ET1, verkar vara en både billig och bra projektor.
Jag undrar över vad det är för garantier på projektorn? Vad tycker ni som har en om den? Hur stor bild har ni och på vilket avstånd? Viktigast av allt hur länge höll er första lampa, alternativt hur länge har ni kört lampan än så länge?

Tackar

#2

Postad 19 september 2004 - 20:01

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
Hej o välkommen till forumet :D

Jag har haft min ET 1:a sen Maj månad,den har inte använts allt för flitigt måste jag erkänna.Mest beror det på våran köks renovering att den inte används just nu.

Lampan har brunnit ca 400/h problemfritt,bilden tycker jag och alla mina vänner som har varit på besök är helt enastående bra.Kanon fina färger med bra tryck i,bilden är helt flimmer fri + att den är helt fri från störningar mm.

Jag kan gämföra den med polarens panasonic 500, o den är inte bättre på bildkvaliten tycker både han o jag än vad min ET 1:a är.

Jag har ca 90" stor bild o har ett avstånd på ca 4-5m från bilden.Inga synliga pixlar eller nåt annat som man kan se som störande finns.

JAG rekomenderar denna iaf,tycker att den är suverän.Min kostade 15995:- när jag köpte den men nu är den ju riktigt billig med ett pris på strax under 10tkr.

//Janne

#3

Postad 19 september 2004 - 21:05

Unregistered3ecb30f4
  • Unregistered3ecb30f4
  • Forumräv

  • 675 inlägg
  • 0

Hej o välkommen till forumet  :D

Jag har haft min ET 1:a sen Maj månad,den har inte använts allt för flitigt måste jag erkänna.Mest beror det på våran köks renovering att den inte används just nu.

Lampan har brunnit ca 400/h problemfritt,bilden tycker jag och alla mina vänner som har varit på besök är helt enastående bra.Kanon fina färger med bra tryck i,bilden är helt flimmer fri + att den är helt fri från störningar mm.

Jag kan gämföra den med polarens panasonic 500, o den är inte bättre på bildkvaliten tycker både han o jag än vad min ET 1:a är.

Jag har ca 90" stor bild o har ett avstånd på ca 4-5m från bilden.Inga synliga pixlar eller nåt annat som man kan se som störande finns.

JAG rekomenderar denna iaf,tycker att den är suverän.Min kostade 15995:- när jag köpte den men nu är den ju riktigt billig med ett pris på strax under 10tkr.

//Janne

Använder du den digitala zoomen i ET1:an ? 90" från 4-5 meter är ju ganska litet med tanke på att de flesta siter säger att man får 100" på 3 meter

påverkar den digitala zoomen kvaliteten mycket?

Mvh
Henrik

#4

Postad 19 september 2004 - 21:09

Weinlund
  • Weinlund
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

Använder du den digitala zoomen i ET1:an ? 90" från 4-5 meter är ju ganska litet med tanke på att de flesta siter säger att man får 100" på 3 meter


Han menar nog att han sitter 4-5 meter från duken.

Hej o välkommen till forumet 

Jag har haft min ET 1:a sen Maj månad,den har inte använts allt för flitigt måste jag erkänna.Mest beror det på våran köks renovering att den inte används just nu.

Lampan har brunnit ca 400/h problemfritt,bilden tycker jag och alla mina vänner som har varit på besök är helt enastående bra.Kanon fina färger med bra tryck i,bilden är helt flimmer fri + att den är helt fri från störningar mm.

Jag kan gämföra den med polarens panasonic 500, o den är inte bättre på bildkvaliten tycker både han o jag än vad min ET 1:a är.

Jag har ca 90" stor bild o har ett avstånd på ca 4-5m från bilden.Inga synliga pixlar eller nåt annat som man kan se som störande finns.

JAG rekomenderar denna iaf,tycker att den är suverän.Min kostade 15995:- när jag köpte den men nu är den ju riktigt billig med ett pris på strax under 10tkr.

//Janne


Tack för svaret H/KJanne, någon annan som har erfarenheter av ET1?

Redigerat av Weinlund, 19 september 2004 - 21:11.


#5

Postad 20 september 2004 - 12:14

Weinlund
  • Weinlund
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
När man takmonterar ET1 hur långt upp hamnar då bilden? Kan man ha en duk som börjar 1,10 m över golvet? Själva bildytan börjar då ca 115 cm över golvet och slutar 216 cm över golvet. Taket i rummet är 260 cm högt och jag vill ha projektorn monterad så högt som möjligt, vill dock inte använda keystone.

#6

Postad 27 september 2004 - 10:34

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Då var den beställd. ET1 från Hembioconsult. Skall hämta härligheten efter jobbet idag. Är klockan 17:00 snart??????

#7

Postad 28 september 2004 - 09:16

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Nå nå nå nå nå??? Var den bra? va va va va? :P
Jag sitter själv och suger på karamellen om jag ska köpa en ET1:a så jag är nyfiken som tusan ;)

#8

Postad 28 september 2004 - 17:10

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Vill gärna höra mer åsikter om projektorn. Själv avbeställda jag min idag efter det att technikdirekt nästan 2v efter beställningen fortfarande inte kunde säga när de skulle kunna leverera till mig.

#9

Postad 29 september 2004 - 07:27

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Jag har bara satt upp min ET-1 temporärt men jag är nöjd till 100% !

Hinner inte skriva mer nu men återkommer med mer info!

#10

Postad 29 september 2004 - 10:48

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Nu kunde jag inte hålla mig, till priset 7200Kr inklusive frakt så är det bara att slå till!

;)

#11

Postad 30 september 2004 - 11:19

Berrakovic
  • Berrakovic
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Själv avbeställda jag min idag efter det att technikdirekt nästan 2v efter beställningen fortfarande inte kunde säga när de skulle kunna leverera till mig.

Blir orolig när jag läser det. För jag beställde en ET1 därifrån igår... Hade dom slut på lager eller vart klämde skon?

#12

Postad 30 september 2004 - 11:32

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Allting kommer säkert att funka smidigt för dig, men här finns min lilla historia.

#13

Postad 01 oktober 2004 - 19:22

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Manual och programvara för att beräkna bildstorlek och avstånd kan laddas hem härifrån

#14

Postad 04 oktober 2004 - 10:09

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Alerobban, hur går det med projjen?

#15

Postad 04 oktober 2004 - 10:44

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Alerobban, hur går det med projjen?

Det går kanon! Har installerat och konfigurerat Powerstrip och fått kononbild! Fick dessutom en OH-duk som från början kommer från en skola. Kanonfin duk!! Tyvärr kan jag bara köra en bild på runt 65" eftersom duken inte är större. Men tills jag flyttar till huset där den skall ställas upp permanent så fungerar det fint!

Jag är helnöjd med projjen och rekomenderar den varmt! Har du fått din?

#16

Postad 04 oktober 2004 - 12:32

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Alerobban> Hur nära måste du gå din duk för att pixlarna ska synas tydligt.

#17

Postad 04 oktober 2004 - 14:33

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Kan kolla det ikväll! Tyvärr har jag inte med projjen till jobbet :P

#18

Postad 04 oktober 2004 - 15:36

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Tyvärr har jag inte med projjen till jobbet  :P

lol

#19

Postad 05 oktober 2004 - 18:23

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Nu blir det för många övertidstimmar... :D ;) :(

#20

Postad 07 oktober 2004 - 06:01

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Har betalat min nu köpte den för 7200kr på braskens momsfritt=)
Får den nog om ca 1vecka..

#21

Postad 08 oktober 2004 - 10:27

Hazzemania
  • Hazzemania
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Ingen som har ET1 som kan berätta lite om hur stor duk ni har och hur nära ni måste gå för att den ska upplevas som pixlig? Börjar bli lite orolig då tittavståndet hos mig krympte till 310cm på en duk som är 196cm bred. Projektorn skickas i början av nästa vecka till mig så jag tänkte bestämma mig idag om jag ska byta till t.ex. en ae500.

#22

Postad 08 oktober 2004 - 14:01

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Sorry! Jag har glömt att kolla det *skäms* (Troja låg i brevlådan när jag kom hem...).

Kan bara säga att jag är grymt nöjd med min ET-1.

#23

Postad 08 oktober 2004 - 19:58

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
Pixlarna syns endast om man är under meter´n från bilden.Jag använder bara en s-video kabel från Monster,bilden blir tydligen djupare med komponent,inte mkt bättre då bilden är suverän redan från komposit.

Bästa signalen är ju givetvis PS-scan men den förbättrar inte tex stabilitet,renhet osv.Denna projje har inga problem med grynig bild,fladdrig text mm.Dom förbättringar som kan göras är djupet/3D känslan o det görs med PS signaler.
H/K dvd 22/31 gör susen med 3d känslan,bilden
blir grym helt enkelt.

//Janne

#24

Postad 14 oktober 2004 - 13:50

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Tjena

Fick min projje idag kommer att installera den ikväll. Imorgon kommer betyget på den :lol:

#25

Postad 14 oktober 2004 - 15:54

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Hmm, till mig säger tyskarna "any day now", det kostar tid att spara lite pengar, ja skriv gärna vad du tycker om projjen!

#26

Postad 15 oktober 2004 - 13:12

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Tjena

Då var projjen testad och vilken upplevelse det var. Jag var så ivrig att jag körde den direkt på väggen testade alla olika storlekar på bilden , den största 100% på zoomen täckte hela väggen vilket var väldigt häftigt men bilden blev pixlig. :D
Jag tänker sätta den ca 2.5 meter från duken då tror jag den fyller ut min duk perfekt.

Jag använde min Tandberg DVD och Scart sladd. Är S-video bättre?
Tänkte koppla in min x-box, video, och även en digitalbox (boxer) med hjälp utav en scartfördelare funkar det bra?
Alltså min tanke är att dra en lång scart ner till all utrustning där jag sedan kopplar ihopa allt i scartfördelaren.

Menyerna är väldigt lätta att förstå använde knappt instruktionsboken då jag gillar att pröva mig fram själv.
Denna projektor är min första och jag har inte mkt att jämföra mot men betyget
blir helt klart 10/10. :lol: B) :P

#27

Postad 15 oktober 2004 - 19:33

ippo
  • ippo
  • Beroende

  • 1 267 inlägg
  • 0
Bilder tack!! Vore kul att se mer av era installationer!!

#28

Postad 18 oktober 2004 - 08:36

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Bilder tack!! Vore kul att se mer av era installationer!!

Du får måla en bild i huvudet;

ET-1:an står på ett bord. Under bordet står dator, DVD, förstärkare och en bas. I taket hänger en OH-duk från en skola på 150x150 cm.

Detta p.g.a. att vi inte flyttar in i huset förren 1:a december, då blir det både andra bullar och bilder!

#29

Postad 18 oktober 2004 - 22:14

M-Boy
  • M-Boy
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Någon som vet vart i sthlm man kan ta sig en provtitt på denna härlighet???

skulle oxå vilja ha svaret om man takmonterar den vad bilden hamnar på väggen då...

MVH // M-Boy

#30

Postad 19 oktober 2004 - 05:45

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Jag ska takmontera den idag med ett litet hemma bygge. Jag sågade en rund platta på plattan gjorde jag 3 hål. Trädde igenom 3 bultar genom bottenplattan på ET1 sedan igen plattan fäste med muttrar sedan sågade jag en fyrkantig platta där jag sedan borrade 3 nya hål sen spände jag fast den med 3 nya muttrar sedan är det bara att skruva den direkt i taket....

Bilder kommer snart..
Ha tålamod :blink:

#31

Postad 19 oktober 2004 - 19:09

M-Boy
  • M-Boy
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Jag ska takmontera den idag med ett litet hemma bygge. Jag sågade en rund platta på plattan gjorde jag 3 hål. Trädde igenom 3 bultar genom bottenplattan på ET1 sedan igen plattan fäste med muttrar sedan sågade jag en fyrkantig platta där jag sedan borrade 3 nya hål sen spände jag fast den med 3 nya muttrar sedan är det bara att skruva den direkt i taket....

Bilder kommer snart..
Ha tålamod ;)

Ska bli intressant att se hur du har gått till väga...

Skynda dig med bilder bara för jag är bra sugen på att beställa...

Vart i sverige håller du hus ? kanske finns någon vänlig person med en et-1 som bor i sthlms området som kanske kan bjuda på en snabbtitt då ingen butik verkar dema den :) självklart mot betalning för besväret!!!

#32

Postad 21 oktober 2004 - 15:30

M-Boy
  • M-Boy
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Lyfter tråden lite och undrar om det verkligen inte är någon mer som sitter på en et-1 och kan uttala sig om bilden mm ?!?!?!

/ M

#33

Postad 21 oktober 2004 - 15:56

Grubbe666
  • Grubbe666
  • Lärjunge

  • 294 inlägg
  • 0
Snart kan jag ge en utförlig recension då min polare har beställt efter en.

#34

Postad 22 oktober 2004 - 09:46

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Nu har äntligen mitt internet från telia kommit så till på måndag kommer jag ha lagt ut lite bilder på min takmontering. Ni som är intresserade av att köpa ET1 kom gärna med frågor då jag e lite dålig på att skriva recensioner.

Har nu även kopplat in X-box + boxer och jag är väldigt nöjd med bilden..

//Korre

#35

Postad 24 oktober 2004 - 20:28

M-Boy
  • M-Boy
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Korre: när får vi se bilder från din projje och hur du har satt upp den med din takupphängning???

sen har jag en massa frågor men det är bättre om du skriver en liten recension själv fast du är dålig på det <_< skriv den som att du svara på alla dina egna frågor som du hade innan köpet så blir nog iaf jag nöjd med recensionen ;)

#36

Postad 25 oktober 2004 - 10:57

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Hejsan

Nu ligger det lite bilder i mitt galleri titta gärna in och skriv vad ni tycker. Jag får skriva lite mer info senare.
Måste iväg till mitt tråkiga jobb <_<

#37

Postad 25 oktober 2004 - 12:07

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Smart lösning för att hänga den i taket. Fast ajg tycker nog att duken hänger lite snett. Finns det något smidigt sätt att justera storleken på bilden förrutom att flytta hela projektorn? Den har väl digital zoom om jag inte missminner mig helt?

#38

Postad 25 oktober 2004 - 13:14

korre79
  • korre79
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Jo duken hänger snett men mitt hus är oxå snett ;)
Det satte sig i grunden första året det byggdes så det har en viss % lutning.
En rolig grej är att man kan lägga en kula i ena sidan av huset sen rullar den till andra sidan ;)

Där är en digital zoom men jag lyckas inte riktigt få det rätt andå. Jag har kanske fel mått på duken eller ngt.

Tack för berömet på upphängningen <_<

#39

Postad 29 oktober 2004 - 08:23

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Idag vid lunch så kommer UPS med ett litet paket till mig :(

Jag ska försöka skriva några rader under helgen om mina första intryck, min matta vita vägg kommer initialt att användas som duk....

#40

Postad 31 oktober 2004 - 14:48

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
Även jag har en bild på en egen variant av upphängning. Det är mkt enkelt gjort.

* 1 st träkloss ca 95*95*40 mm
* 1st MDF som är avritad av foten på projjen.

Borra 3st hål i MDF skivan mitt för hålen som finns i projjfoten.

Bulta fast trä klossen i taket.

Bulta fast MDF skivan i klossen o sen montera projjen under MDF skivan med 3st pinnbultar + muttrar i hålen som man gjorde.

Sen är det bara att tuta o köra.

//Janne

#41

Postad 31 oktober 2004 - 15:16

Gargo
  • Gargo
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
hehe jag kan inte låta bli att skriva lite när jag såg H/KJannes gämförelse med en panasonic AE500.

Dessa två projektorer skall defenitivt inte gämföras. Jag har haft en ET1 och nu har jag en AE500. Bilden i alla aspecter är så mycket bättre på AE500. Och jag som många andra som har ET1 som första projektor tycker nog att bilden är pixel fri och jätte bra. Men när du upgradetat till nått värre så kommer du att se skildnaden.. ET1 är pixlig såsom alla projjar med den låga upplösningen, Men det vill man inte inse om man har en själv. Inget ont om denna projektor alltså. Men skall den gämföras med en AE500.. ååå nej =)

Mvh Gargo

#42

Postad 31 oktober 2004 - 15:51

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
Ett snabbt svar:

ET-1 som körs parallellt med en P500 med Monster Inc bevisar att P500 INTE ger en bättre bild.Detta test gjordes av 3st personer var av en var ägare till 500:an.

Jag vet inte hur länge 500 har funnits på marknaden men ET-1 är i samma priklass som 500 när ET-1 släpptes 17995:-.

Sen om man ska se opartiskt på det hela så fick ET-1 bara genomgående 4:or i betyg,den fick ett betyg som vissa över 20tkr har svårt att nå upp till.

Sen kan jag hålla med om att om man ska ha en bild på 120" i dagsljus så hänger inte ET-1 med alls,men det gör inte 500:an heller.

Om du var missnöjd med din ET-1 så kan jag bara gratulera dig om du blev så mkt nöjdare med en 500,JAG blev då inte det iaf.

//Janne

#43

Postad 31 oktober 2004 - 17:56

Henrik81
  • Henrik81
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Jag kan inte hitta någon information om att ET-1 tar emot RGB signal via scarten ?
Någon som vet detta eller skulle vilja kolla i manualen så vore jag väldigt glad :)

#44

Postad 31 oktober 2004 - 18:39

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
Enl manualen så kan man skicka RGB på både scart o via component+composit ingången (om jag nu inte tolkat allt helt fel :) )

Hemmabio tidningen skrev väl oxå att den hanterar RGB signaler?
Jag har lekt lite idag med min satdekoder som sänder ut RGB + composit.Skillnaden är enorm om jag skiftar mellan dessa inställningar i satmottagaren (endast scart kabel användes).

//Janne

#45

Postad 31 oktober 2004 - 18:44

Henrik81
  • Henrik81
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Låter bra! tack

#46

Postad 01 november 2004 - 04:48

Gargo
  • Gargo
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
"H/KJanne"

Enligt mig så kan man inte gämföra på en film som Monsters inc, Tecknad liksom =) Vilken projje/tv skulle få dålig bild på den? Det krävs ju inte mycket av utrustningen menar jag.. Testa kolla Hdtv i 720p på din ET1 och sen på din kompis AE500. Eller kör en vga/dvi till datorn i dom högre upplösningarna så skall du få se på bra bild via AE500. Jag menar inte att ET1 är kass på något sett.. Det är ju ett oslagbart pris och du får absolut mycket för pengarna. Det är ju roligt att så många fler har råd med egen bio. Men som sakt.. Gämföra med AE500 mot ET1 är som att gämföra en Opel acona mot en Ferarri F50. Det går bara inte.... :)

Mvh Gargo

Redigerat av Gargo, 01 november 2004 - 04:49.


#47

Postad 01 november 2004 - 09:59

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Hur uppfattar ni ljudnivån på et1an?

Jag hör ett litet skrammel från fläkten, har era helt jämn gång?


Ett något smidigare sätt att hänga upp projen:

Ta av bottenfoten och köp en vanlig plåt ungefär 0.60mm tjock, klipp till den så den blir ungefär 15x15cm, borra hål i plåten så den passar dom tre hål som finns undertill på projektorn...

Ta sedan ett biltema fäste och bulta fast det centralt i plåten, skruvhålen på projjen är upphöjda så det finns plats för skruvskallar under plåten, m4 maskinskruv räcker gott och väl...

Sedan är det bara att skruva upp fästet i taket, kostnad runt 200kr...

Bilder kommer....

#48

Postad 01 november 2004 - 15:22

Unregistered3416aad5
  • Unregistered3416aad5
  • Beroende

  • 1 133 inlägg
  • 0
"Gargo"

Visst,du har delvis rätt att Monsters Inc ser bra ut på dom flesta projjar.Men jag vill iaf nämna tex pixlarna,dom är inte mer synliga på ET-1 än P500,båda syns lika mkt från ett avstånd på under metern,inte är det nån stor skillnad.Jag kan inte säga vilken det blev fördel till.

Jag använder bara svideo till min från H/K dvd20 o testet vi gjorde var med H/K dvd22. Svideo till min o Noname komponent till 500:an.Filmer vi testade var ovan nämd + några till i blandade kvalliteér,men ingen av oss kunde säga att P500 var bättre på nåt.Storleken på duken var 190cm bred.I dagsljus så var ju P500 bättre på att framhäva bilden än ET-1,men i mörklagt rum tyckte inte jag att det var bättre med P500.Bara annorlunda,men lika bra.

Därför,med mina förutsättningar med 99% mörklagt rum o en storlek på ca 90" o en signal från svideo o en bild som är lika bra som P500 har JAG svårt att motivera en uppgadering till den.Dels för prisskillnaden samt att jag inte skulle få mer o bättre bild.Men den dag jag ska byta storlek till tex 120" o uppåt,då tror jag säkert att det behövs mer än vad ET-1 kan ge,men inte i nuläget.

Sen att det är min första projje anser jag inte spelar nån roll.Jag har mina krav på kvalliteér ändå.Jag anser att - är det ingen bra bild/ljud så är det inte det,oavsett pris.Likaså är det bra så är det det.För mig spelar inte priset SÅ stor roll,bara det är bra prestanda.Men kräsen tycker jag att jag är iaf,för det finns projjar som har MKT sämre bild än ET-1 o som kostar mer än 40tkr för nåt år sen(tex Sharp,Davis)

Alla är vi ju olika,tur är väl det :D

#49

Postad 01 november 2004 - 16:14

larsivan
  • larsivan
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
H/KJanne, hur uppfattar du fläktljudet?

#50

Postad 01 november 2004 - 16:20

Unregistered9a8a4998
  • Unregistered9a8a4998
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Jag hör inget "skrammel" från min fläkt. Den går med ett jämt varvtal hela tiden.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.