Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gömma kablarna

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 January 2007 - 01:11

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Har nyligen skaffat lite nya möbler och det är tyvärr så att dom är omöjliga att gömma kablarna med. Mit fall är tex datorbordet som är helt öppet och kan inte gömma dom alls. Dels så är det alla transmoratorer som är stora och klumpiga som gör allt mycket svårare. Men titta gärna i mit galleri och se om ni kan se någon lösning. Har verkligen ingen ide alls nu, så vänder mig till er nu

//Jimmy

Postad 13 January 2007 - 01:35

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Hej Kikat lite i ditt album såg lite knepigt ut men efter lite kollande bland alla gallerin hittade jag lite åt dej:P

https://www.minhembi...BMWdaniel/63342 Kolla in hur han har gjort,

Montera dit en Nåt liknade BMWdaniel har, drar du upp en strödosa där och her alla strömkablar där, och sen kan du köpa lite större strips och strippa fast kablarna som måste gå upp till bordet lr ner till golvet upp efter bena och sen lite kabellister till teven.

MVH kim

Postad 13 January 2007 - 14:33

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0

Hej Kikat lite i ditt album såg lite knepigt ut men efter lite kollande bland alla gallerin hittade jag lite åt dej:P

https://www.minhembi...BMWdaniel/63342 Kolla in hur han har gjort,

Montera dit en Nåt liknade BMWdaniel har, drar du upp en strödosa där och her alla strömkablar där, och sen kan du köpa lite större strips och strippa fast kablarna som måste gå upp till bordet lr ner till golvet upp efter bena och sen lite kabellister till teven.

MVH kim

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar verkligen för det förslaget, faller mig helt i smaken och ska faktiskt ta och göra så med. För det är verklgien en pina att ha kablar så dom syns som det gör i mit rum just nu. Men ska bli ändringar nu, Men ännu en gång så tackar jag dig kimpa888 för tipsen.. =)

Postad 13 January 2007 - 16:17

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Det var så lite så:D Kanske en titt i mit galleri och ett lite ömdöme kanske det var värt?

Ska höjja betyget när det är gjort.

Om du inte gillar ha kabelkanaler så fins det lister med skårer för kablar, har sånna själv funkar grymt bra förutom då man får för sig att byta kablar då blir det lite jobb:P

Postad 13 January 2007 - 18:29

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Man ser inte så mycket i dit galleri om hur du gömt kablarna, meon det är ju meningen med det stora hela.. hehe..

Men det du sa nyss låter bra med, har du kanske länk till någon bild eller något i den stilen så man vet?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.