Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Co-Op spel till 360?

36 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 October 2007 - 09:10

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Tjena!

Gillar inte att sitta i timmar själv och spela. Är mycket trevligare att lira tillsammans med någon. Har betat av Gears of War och Halo3. Vad finns det mer för bra spel som har Co-Op läge?

/JP

Postad 26 October 2007 - 09:27

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
I det mycket bra spelet Rainbow Six Vegas kan du spela Co-OP. R6: Vegas är även ett av de roligaste spelen att spela över Live.

Postad 26 October 2007 - 09:29

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
OK, kan man alltså köra hela "storyn" som Co-Op i R6? Trodde bara man kunde köra vissa "fristående" uppdrag..?

Postad 26 October 2007 - 10:11

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Jag gillar att köra GRAW2 co-op, helst när man är många.
Det är lite väl få uppdrag (det skiljer sig helt från single-playerdelen) men ack så roliga.

Redigerat av lifter, 26 October 2007 - 10:12.

Postad 26 October 2007 - 10:44

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Crackdown! Där har du ett spel som är riktigt roligt i co-op.

Edit: Om du ska spela över live dvs! Går inte att spela lokalt.

Redigerat av Unregisteredeb90775d, 26 October 2007 - 10:45.

Postad 26 October 2007 - 10:49

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Jag ska alltså spela lokalt, ej live! Missade detta i mitt första mail.

/JP

Postad 26 October 2007 - 11:00

knubbsäl
  • knubbsäl
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Perfect Dark Zero har co-op, både via Live och lokalt.

The best online multiplayer feature of PDZ for me however was the two-player co-op mode. This sees two players going through what is essentially the solo mode's chapters, but this time, there's more stuff to do. Solo puzzles; e.g. locked doors, demolition points and so forth now require both players to work together in order to progress. There's also a cool option to revive a fallen companion in-game, but if you both die, you'll need to restart the level from the last checkpoint. It's in this mode that I really felt PDZ come together.

Från Gamespys recension

Jag har personligen inte testat spelet, men 99:- är det ju säkerligen värt.

Postad 26 October 2007 - 11:03

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0

men 99:- är det ju säkerligen värt.

Uhm.. nä

Postad 26 October 2007 - 11:08

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Project Dark Zero har jag spelat. Inget vidare... alldeles för lätt... ingen utmaning.

Kan man spela R6 Las Vegas i Co-Op lokalt?

Postad 26 October 2007 - 12:19

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Kan man spela R6 Las Vegas i Co-Op lokalt?

Jaaaaaaaa, oj, råkade gäspa samtidigt som jag svarade.

Postad 26 October 2007 - 12:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Project Dark Zero har jag spelat. Inget vidare... alldeles för lätt... ingen utmaning.

Suuuure :P . Speciellt på Dark Agent AmIright?

Redigerat av Zoiler, 26 October 2007 - 12:30.

Postad 26 October 2007 - 12:49

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Ja ja, då blir det säkert svårt... men kör man inte på den nivån från början så blir det lätt... och när man väl klarat det är det ju inge kul att börja om från början... samma spel och händelser... bara lite svårare.

Postad 26 October 2007 - 15:42

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Det är väl därför vi har achievements?

Postad 26 October 2007 - 22:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Ja ja, då blir det säkert svårt... men kör man inte på den nivån från början så blir det lätt... och när man väl klarat det är det ju inge kul att börja om från början... samma spel och händelser... bara lite svårare.

Så är det i vissa fall (perfect darks t ex :P ). Men det blir inte lite svårare, det blir löjligt svårt... mest pga alla design- och kontrollfel i spelet.

Kör Kameo annars. Har Co-op :D

Postad 27 October 2007 - 02:34

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Blacksite: Area 51
Kane and Lynch: Dead Men
Army of Two

är väl dom spelen som ligger närmast till hands, även om Army of Two blev uppskjutet till Mars eller nått nästa år.

Postad 27 October 2007 - 11:03

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Halo ? :D på legendary :P

Postad 29 October 2007 - 03:34

ramz
  • ramz
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Eller hur, Halo och Halo 2 är underbart co-op. Man får ut mycket mer av 3:an om man kört dem innan också.

Postad 29 October 2007 - 08:37

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Army of two kommer ju snart, fast det blev väl försenat tills efter nyår :)
Sen har du ju Guitar Hero 2 och 3 som kommer snart, kanske inte riktigt det co-op du söker efter dock, men ack så roligt :P

Postad 29 October 2007 - 16:22

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Angående halo 3... kan man inte få full widescreen i co-op läge? När vi spelar så "kapas kanterna" och det mlir mer av ett 4:3 format!

Postad 29 October 2007 - 16:48

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Army of two kommer ju snart, fast det blev väl försenat tills efter nyår :lol:

Det kommer snart innan förseningen menar du? :)
Efter nyår är ju inte snart, gruff gruff.

Postad 29 October 2007 - 17:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Angående halo 3... kan man inte få full widescreen i co-op läge? När vi spelar så "kapas kanterna" och det mlir mer av ett 4:3 format!

Bungie har sagt att orsaken är att de vill behålla aspect ratio (alltså 16:9) för varje spelare.

Postad 30 October 2007 - 11:08

johanpa
  • johanpa
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Ja, kan ju hålla med om att widescreen delat på två blir väldigt konstig bildyta att spela på, men det ser inte lika kul ut på tv:n/duken med det "avklippta" formatet.

Postad 22 November 2007 - 09:48

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
R6:Las Vegas - avklarat på co-op. Kul som fan och väntar på nästa del som kommer Q1 nästa år.
Halo3 - Är det värt att köpa och spela det om man inte sett en enda sekund av något Halo spel tidigare? Tänker mest på co-op.
Kane & Lynch - Ruggigt sugen på detta, så köper det nog idag eller imorrn.

Fler tips på co-op?
Kommer ihåg att jag och polarn spelade GRAW i co-op tills vi kom till en bana som inte gick att klara för man skulle ta sig nånstans dit det inte gick att ta sig... är GRAW2 bra på co-op?

Postad 22 November 2007 - 10:00

robber
  • robber
  • Forumräv

• 521 inlägg
  • 0

R6:Las Vegas - avklarat på co-op. Kul som fan och väntar på nästa del som kommer Q1 nästa år.
Halo3 - Är det värt att köpa och spela det om man inte sett en enda sekund av något Halo spel tidigare? Tänker mest på co-op.
Kane & Lynch - Ruggigt sugen på detta, så köper det nog idag eller imorrn.

Fler tips på co-op?
Kommer ihåg att jag och polarn spelade GRAW i co-op tills vi kom till en bana som inte gick att klara för man skulle ta sig nånstans dit det inte gick att ta sig... är GRAW2 bra på co-op?

Kane & Lynch kommer ut imorgon. Ska själv köpa det då samt en till rosa handkontroll ;)
Blir nog lira en massa i helgen.

/R

Postad 22 November 2007 - 10:27

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
Guitar Hero 2 och 3 är sköna i co-op

edit: 3an antar jag att den är skön också, får det imorgon

Redigerat av Mahti, 22 November 2007 - 10:28.

Postad 22 November 2007 - 12:33

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0
Lego Star Wars: The Complete Saga !!! Nu har jag inte spelat coop ännu, men SP är så bra och coop kan bara bli bättre känns det som.

Köpt CoD4, AC och Lego de senaste veckorna och Lego går nog varmast just nu, så bra är det. Finns å göra för samlaren i en också då det är sjutioelva olika legoklossar man skall samla ihop tillsammans med en mängd olika uppdrag baserat på de 6 olika episoderna i filmerna. Har spelat det i 15-16 timmar nu och har bara 40% avklarat så det känns som spelet ger valuta för pengarna. Spelet är en sammanslagning av de 2 föregående Lego Star Wars (jag har inte spelat de 2 gamla) plus lite annat godis som omgjorda banor osv. Episod IV-VI (Lego Star Wars II) känns definitivt roligast att spela med betydligt klurigare problem osv så har man spelat Lego Star Wars II: The Original Episodes så kanske man inte skall satsa på detta, men har man aldrig provat förut och älskar Star Wars så är det det bästa spelet på marknaden just nu känns det som :)

-lk

Postad 22 November 2007 - 13:07

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
Provade nåt sånt där lego-spel på demo och fattar allvarligt talat inte ens att de lyckats sälja en enda kopia, måste varit du som köpte det. :) :)

Postad 22 November 2007 - 13:07

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
Men Halo3 och GRAW2 är nu köpta, skall testa lite i helgen tänkte jag.

Postad 22 November 2007 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Lego Star Wars: The Complete Saga !!! Nu har jag inte spelat coop ännu, men SP är så bra och coop kan bara bli bättre känns det som.

Herregud.. :)

Nåja, sååå kasst var det inte, men jag personligen gillar spel med någon form av utmaning (förutom collectathons som jag hatar) och gameplay. Tyckte snabbt det blev tröttsamt att använda kraften för att bygga LEGO på givna utsatta ställen och kunna dö hur mycket man vill. Hade combatgameplay varit bra så hade det kanske fungerat ändå, men som det var nu så tvingade jag mig att spela vidare pga mellansekvenserna som är småroliga.

Postad 22 November 2007 - 14:21

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Herregud.. :)

Nåja, sååå kasst var det inte, men jag personligen gillar spel med någon form av utmaning (förutom collectathons som jag hatar) och gameplay. Tyckte snabbt det blev tröttsamt att använda kraften för att bygga LEGO på givna utsatta ställen och kunna dö hur mycket man vill. Hade combatgameplay varit bra så hade det kanske fungerat ändå, men som det var nu så tvingade jag mig att spela vidare pga mellansekvenserna som är småroliga.

Håller med om att spelet delvis saknar utmaning, men jag antar att det är för att både små och vuxna barn skall kunna spela. Själv älskar jag att samla saker (mest achievements) och kommer inte ge mig förran jag har allt :) Och för samlaren har jag inte spelat ett bättre spel. Det är inte "menlöst" samlande heller utan allt man samlar på sig kan man använda för att låsa upp bonusbanor etc.

-lk

Postad 22 November 2007 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det är inte "menlöst" samlande heller utan allt man samlar på sig kan man använda för att låsa upp bonusbanor etc.

Det beror väl på hur man ser det :)

Men för achievments/samlarjunkies och för föräldrar som vill spela med sina barn finns det ju mycket att göra.

EDF 2017 är annars det bästa co-op spelet. Oehört beroendeframkallande :) . Har iofs inte spelat många av co-op spelen till 360 men kan det bli roligare än EDF (som jag lade 50 timmar+ på) så är det inte helt fel.

Postad 22 November 2007 - 15:42

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Det är inte "menlöst" samlande heller utan allt man samlar på sig kan man använda för att låsa upp bonusbanor etc.

Det beror väl på hur man ser det :P

Men för achievments/samlarjunkies och för föräldrar som vill spela med sina barn finns det ju mycket att göra.

Ser nu att jag använde menlöst och inte meningslöst som jag egentligen menar :) my bad

Jag ser det som att ett samlande för samlandets skull är meningslöst och ett samlande för att låsa upp mer content är meningsfullt. Men egentligen är ju spelande i sig meningslöst, men det är en annan fråga. Jag tycker faktiskt roligt samlande kan tillföra ett spel lika mycket som bra grafik etc. Men det är ju en smaksak.

Får lägga till att Gears är nog det roligaste coop spelet jag spelat på 360, men det är så givet så jag inte brytt mig om att nämna det innan :)

-lk

Postad 18 February 2008 - 03:36

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0
Monster Madness (lite buggigt tyvärr, men rätt skönt ändå)

Conflict : Denied Ops (ej testat men ska ha lokal co-op)

Postad 30 October 2008 - 22:29

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Några nya tips på offline co-op-spel till denna åldrande tråd? Kan man spela nyaste Splinter Cell i offline co-op?

Postad 30 October 2008 - 23:11

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
army of two har ju redan nämnts men har du inte spelat det co-op ännu så köp på en gång, snyggt o kul o grymt bra!

Postad 30 October 2008 - 23:19

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
vouchar också för army of 2 two. kör på svåraste bara annars är det inte mkt till utmaning.. jag är kanske galen men jag föredrog army framför gow.

Postad 30 October 2008 - 23:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Några nya tips på offline co-op-spel till denna åldrande tråd? Kan man spela nyaste Splinter Cell i offline co-op?

Nix. Tyvärr. Synd med tanke på att det fanns i Chaos Theory och faktiskt var ganska bra.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.