Ja, precis som rubriken lyder.
Någon som har testat Belkin network usb hub?
För/nackdelar?
//ErOx
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 02 January 2008 - 17:37
Allå!
Ja, precis som rubriken lyder. Någon som har testat Belkin network usb hub? För/nackdelar? //ErOx Postad 01 June 2008 - 21:31
Kundrecensionen på Dustins hemsida säger att den mappas upp varje gång man ska använda den, och att bara en dator i taget (?) kan använda den. Låter skitmysko, och inte mycket till hubb. JAg vet inte om det finns några andra trådlösa hubbar på marknaden, måste man skaffa en NAS?
Postad 02 June 2008 - 18:05
Är väl rätt självklart att enheter som tillverkats för att anslutas direkt till en dator bara kan användas av en klient åt gången. Hur skulle det fungera om man anslöt en disk som flera datorer ansåg sig ha lokalt anslutna samtidigt?
Denna produkt verkar *helt* OK, lägg till +review efter produktnamnet i Google.. Billig också. För de utan Google finns supportsidan här Själv kör jag ett par USB nätverkshubbar från Keyspan och dom fungerar totalt klockrent, jag är imponerad. Dessa är dock bara USB 1.1 (2.0-kompatibla dock) och mer inriktade på produktionsmiljö då man kan styra betydligt mer över nätverk och vilka datorer som skall komma åt vilka USB-tillbehör samt ev kryptering. Belkins produkt är säkerligen kalas för hemmabruk. Jag är dock osäker på om det är fullt blås på USB 2.0, i sådana fall är det ruskigt prisvärd! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |