Ber om ursäkt att jag startar ny tråd, men det är grymt mkt att söka igenom..
Jag bara undrar hur PS 3 är som DVD-spelare?
Alltså om jag köper denna, kan man hutta ut DVD-spelaren man har hemma??
MVH
Fantomen
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 04 June 2008 - 08:20
Tjenare!
Ber om ursäkt att jag startar ny tråd, men det är grymt mkt att söka igenom.. Jag bara undrar hur PS 3 är som DVD-spelare? Alltså om jag köper denna, kan man hutta ut DVD-spelaren man har hemma?? MVH Fantomen Postad 04 June 2008 - 08:23
Tips är att sätta själva huvudrubriken till ngt vettigare än bara "Playstation 3".
Den fungerar jättebra, främst för att den har uppskalning som många billigare spelare inte har. Dock är den regionskodad, så om du importerat film så kommer de inte att fungera. Postad 04 June 2008 - 08:25
Den funkar fint som DVD-spelare!
Nackdelen är väl att den har en fläkt, vilket vanliga DVD-spelare brukar sakna. Detta gör att man kan höra fläktljudet under tysta scener. Postad 04 June 2008 - 08:28
Funkar fint slängt ut min Yamaha-s1700 och kör bara me ps3 en kontroll e ett måste.. Men tycker ljudet har blivigt lite försämrat men det funkar...
Postad 04 June 2008 - 09:33
Den duger men inte mer. Men jämfört med min marantz 6600 som jag ersatte så har den inte en chans (tycker jag). men fick bort dvd-spelaren o xboxen med så det blev en pryl mindra så jag är nöjd ändå.
Postad 04 June 2008 - 10:05
Håller med DGard. Kör själv en Marantz spelare och anser att kvalitén är klart bättre på denna jämfört med PS3.
Postad 04 June 2008 - 11:11
Jeez, Klart att en dedikerad högkvlitetsdvdspelare är bättre än en spelmaskin.
Det var ju inte det trådskaparen frågade eller hur? Ja, PS3an är bra på att spela upp dvd:er. Postad 04 June 2008 - 13:47
Slog på double upscale och får ut en riktigt grym bild på dvd ....
Är det bara jag eller blir bilden bättre med double? Postad 04 June 2008 - 21:56
Ber om ursäkt ang. rubriken.. Går den "låsa" upp? Så man kan titta på vilken film som helst??
hehe.. Tack.. Ganska självklart.. Takc förhälpen ni som svarat.. är det värt att köpa denna konsol?? Postad 05 June 2008 - 00:29
Vad menar du med låsa upp?
Låsa upp så att den blir regionsfri? Isf tror jag inte man kan de.. Postad 05 June 2008 - 00:38
Jo, det var det jag menade! Och va tradit! skulle juh var superb om den var regionsfri.. Postad 05 June 2008 - 07:37 Nej, det går inte... än. Postad 06 June 2008 - 15:16
Hej
jag har försökt hitta ps3 från min dator och därmed skicka över filer till den intärna hdd men hur gör jag för att hitta den? Robert Postad 06 June 2008 - 15:18 Du får göra tvärtom, starta en mediaserver på datorn. T.ex Media Player 11 och sen letar du reda på filerna från PS3an och kopierar över dem. Postad 06 June 2008 - 16:26
Enklast är väl att bränna en DVD/CD eller en USB-hårddisk och kopiera rakt av. Annars kan du streama: https://www.minhembi...howtopic=157927 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |