Är det några därute förutom mig som är sugen på att dra igång ett lag och köra online.
Tycker det vore skitskoj.
Pm:a mig om ni är sugna.
Alla är välkomna.Jag paxar en plats som Rw.
Mvh Jimpa
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 25 September 2008 - 21:01
Tjenare allesammans.
Är det några därute förutom mig som är sugen på att dra igång ett lag och köra online. Tycker det vore skitskoj. Pm:a mig om ni är sugna. Alla är välkomna.Jag paxar en plats som Rw. Mvh Jimpa Postad 26 September 2008 - 08:11
Hej, går det att lira be a pro online? Hur gör man det? Har missat det isf
Postad 26 September 2008 - 23:03
Jävligt roligt att spela med ett lag online, går väl lite halvknackigt för det laget jag är med i men ändå. Ni som inte är med i något lag rekommenderar jag att hänga på Jimpa80s initiativ.
Redigerat av dabo, 26 September 2008 - 23:04. Postad 03 October 2008 - 10:15
Synd att din box dog igår jimpa, på något sett så kom jag till en match mot darkowade istället och fick smisk så jag fortfarande är röd om rumpan, men kul va det
Postad 01 November 2008 - 15:55
Klart du fick smisk av Darko , han tillhör ju vårt eminenta Swedleague Postad 01 November 2008 - 16:03
Har ni något be a pro lag som jag kan vara med i? Postad 01 November 2008 - 16:19
Ja vi har ett lag , men om vi tar in folk kan jag inte svara på riktigt. Surfa in här och meddela ditt intresse till oss och beskriv lite om ditt spelande etc. http://www.awade.se/nhl08 Postad 01 November 2008 - 16:43
Tja , jag skrev till DarkoWade.. får hoppas att jag kommer med Såg att ni också sökte spelare till laget ;D Postad 05 December 2008 - 18:27
Jag vill gärna gå med i ett lag, har lirat mycket 08 och nu 09 så jag kan bidra med mitt spel =)
PSN: Oggelito 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |