Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Ericsson W508

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson W508 (Mobiltelefoner) 4 7.782608 (22) Inga priser

Postad 27 October 2009 - 14:22

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0
Hittar av någon outgrundlig anledning ingen tråd om denna telefon...

Är det någon som vet hur man fixar följande störande detaljer så är jag tacksam:

Displayen är svart om telefonen är inaktiv och hopvikt. Tar man fram den och tar på knapparna på framsidan så säger den något om att använd skjutknappen för att bla bla bla..
- När man har haft telefonen ett tag så vet man ju det. Går det att ställa in så att klockan visas i displayen utan att använda skjutknappen först? Eller går det att ställa in så att klockan alltid visas i displayen?

Nästa idiotgrej är att det inte syns på skärmen om någon har ringt. Säg t.ex. att telefonen ligger i en väska, ett samtal kommer och som inte besvaras. När jag sedan tar upp telefonen ur väskan så måste jag aktivt kolla om någon har ringt, för detta syns ju inte i displayen. Går detta att fixa till på något sätt - dvs. så att det syns i displayen att det finns ett obesvarat samtal, att det kommit ett SMS osv.

Redigerat av bjogul, 27 October 2009 - 20:37.

Postad 28 October 2009 - 20:55

Unregistered59e8425d
  • Unregistered59e8425d
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Tryck på en av volymknapparna på sidan så tänds displayen några sekunder så du hinner se missade samtal, SMS, klocka mm :)

Postad 31 October 2009 - 09:00

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0
Tack, men jag vill ju inte trycka på nånting för att få se de grundläggande uppgifterna. Dessutom om man inte kan ändra på detta så står det ju "använd skjutknappen..." varje gång man tar upp den ur fickan, och råkar komma åt någon knapp. Och då måste man ju vänta ut det meddelandet en 20 sekunder sådär, vilket är väldigt irriterande.

Optimalt vore att displayen ständigt visade de här uppgifterna. Och så är det ju på många andra telefoner. Nån som vet hur man gör?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.