Postad 19 May 2004 - 12:37
Tänkte ta och instalera datorn i den nya lyan. Och är ute efter ett snygt hörn-databord. Någon som vet vart man kan hitta?
Postad 19 May 2004 - 13:18
Jo jag har tittat lite där. Men hittar inget som ser riktigt bra ut. Får inte vara för stort heller...
Postad 19 May 2004 - 13:24
Kanske Mio kunde vara något?
Postad 22 May 2004 - 11:08
Det var jäkligt snyggt. Men kansle lite för stort. hade tänkt mig typ ett sånt men utan överdelen.Kolla in Svenska hem´s Techno corner. Kalasbra hörnbord.
Nån som vet priset på det?
Postad 22 May 2004 - 15:36
Jag behöver ett litet, snyggt och billigt datorbord, nån som har några tips? Hittar bara små och fula
Postad 23 May 2004 - 20:50
Köp en MDF-skiva eller liknande på t.ex. Bauhaus. Såga till önskad form, måla med önskad färg. Fäst vinkeljärn på väggen och skruva fast den i, alternativt köp/komplettera med justerbara ben. Kan bli precis hur schysst som helst, och du lär inte bränna över 500kr.
Håller på att bygga ut mitt datorbord på liknande sätt, kan lägga upp bilder sen.
Håller på att bygga ut mitt datorbord på liknande sätt, kan lägga upp bilder sen.
Postad 07 June 2004 - 15:14
Kan detta vara detta du letar efter ???
Eller denna på boconcept.
Du får skrolla dig fram.
till
Hörnskrivbord med datorhylla och hyllmodul, körsbärsfanér. H74xB179xD97cm. [Soho - UG]
Boconcept
MVH Pata
Eller denna på boconcept.
Du får skrolla dig fram.
till
Hörnskrivbord med datorhylla och hyllmodul, körsbärsfanér. H74xB179xD97cm. [Soho - UG]
Boconcept
MVH Pata
Postad 07 June 2004 - 17:50
Det bygger 120cm från väggen och utåt.Det var jäkligt snyggt. Men kansle lite för stort. hade tänkt mig typ ett sånt men utan överdelen.Kolla in Svenska hem´s Techno corner. Kalasbra hörnbord.
Nån som vet priset på det?
priset är i runda slängar 3,500:-
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?