Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

film streaming, (netflix och liknande) ??

6 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 22 september 2022 - 16:18

mrhyde82
  • mrhyde82
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0

tjena. jag vet inte om den hÀr trÄden hamnar rÀtt. blir det fel fÄr nÄgon mod flytta pÄ den:)

det jag funderar pÄ Àr vilka Àr dem bÀsta streaming tjÀnsterna ??

jag har netflix nu men det Àr ju mest gammalt med pÄ netflix. sÄ funderar pÄ att skaffa nÄgon ny tjÀnst. mina funderingar Àr vilka Àr bra och vÀrd pengarna ????

jag hade disney+ ett tag men slutade med dom efter nÄgra mÄnader..

mvh jonas

Postad 22 september 2022 - 16:38

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1 156 inlĂ€gg
  • 0

tjena. jag vet inte om den hÀr trÄden hamnar rÀtt. blir det fel fÄr nÄgon mod flytta pÄ den:)

det jag funderar pÄ Àr vilka Àr dem bÀsta streaming tjÀnsterna ??

jag har netflix nu men det Àr ju mest gammalt med pÄ netflix. sÄ funderar pÄ att skaffa nÄgon ny tjÀnst. mina funderingar Àr vilka Àr bra och vÀrd pengarna ????

jag hade disney+ ett tag men slutade med dom efter nÄgra mÄnader..

mvh jonas

Det beror helt pÄ vad du vill titta pÄ eftersom vÀldigt fÄ saker gÄr pÄ flera streamingtjÀnster samtidigt. För egen del finns det saker pÄ alla tjÀnster som jag vill se men man behöver inte ha alla samtidigt. T

Tittar man rent tekniskt sÄ Àr det vÀl Disney+, Netflix, HBO Max, Amazon Prime och AppleTV+ som Àr "bÀst" dÄ de erbjuder Ultra HD och Atmos pÄ en del filmer och serier. Viaplay och Cmore har ocksÄ Ultra HD men bara för sport och dÄ frÀmst fotboll.

SÄ se över vad de har för utbud och vÀlj ut nÄgra filmer/serier frÄn en tjÀnst och se dessa under nÄgon eller nÄgra mÄnader. NÀr du Àr klar kan du sÀga up och göra likadant pÄ nÀsta tjÀnst.

Är vĂ€l bara Paramount+ och Discovery+ jag inte skulle rekommendera dĂ„ de har vĂ€ldigt fĂ„ saker som jag kĂ€nner att jag mĂ„ste se.

Postad 22 september 2022 - 18:33

mrhyde82
  • mrhyde82
  • Amatör

• 58 inlĂ€gg
  • 0

okok tack för tipset... det Àr hbo max och amazon prime jag funderat pÄ tidigare

Postad 23 september 2022 - 12:06

Askungen
  • Askungen
  • MĂ€stare

• 2 585 inlĂ€gg
  • 0

okok tack för tipset... det Àr hbo max och amazon prime jag funderat pÄ tidigare

Mycket Àr inte svensktextat pÄ Amazon. Men om man tecknar AP pÄ Amazon sÄ ingÄr amazon video i priset. Det Àr samma pris pÄ amazon video som det Àr pÄ prime och dÄ ingÄr fri frakt och medlemspriser i ehandeln.

Redigerat av frollic, 23 september 2022 - 22:00.

Postad 23 september 2022 - 14:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 9 470 inlĂ€gg
  • 0
Det bÀsta Àr att va otrogen. Du kan se utbuden utan att prenumerera. Sen hoppar du emellan.

Postad 23 september 2022 - 20:43

Danke
  • Danke
  • ForumrĂ€v

• 674 inlĂ€gg
  • 0
Jag tycker allt unntagen Paramount Àr bra, jag har dog inte testad Apple appen, men hört mycket bra om den.

Postad 23 september 2022 - 20:49

Danke
  • Danke
  • ForumrĂ€v

• 674 inlĂ€gg
  • 0
Hbo max
Amazon prime
Disney+
Netflix 4k

Har vi, Àr bara Netflix som kostar lite, Disney, Amazon etc Àr inte dyra. TÀnker Ä ta helÄrs pÄ Disney ocksÄ, har det pÄ HBO max med löjligt godt pris.

Bara att betala en gÄng, bli fÀrdig med fakturan och ha mysigt med bra utbud.

Bara en App Àr för lite, och mycket strul att radera och suba hela tiden.

Tycker vi iallafall.

VÀrsta Àr att inte hitta nÄgot vÀrd att titta pÄ... Enn typ tapetet pÄ vÀggen..

Redigerat av Danke, 23 september 2022 - 20:53.

0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2023 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.