Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för baconaboo

23 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 24 januari 2007 - 23:31

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 04 mars 2007 - 13:34

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Har lagt upp nya bilder nu på projektor, duk, dvd, förstärkare & högtalare.

Ser ut som en djungel med kablar, ska ta några kabelkanaler från mitt företag jag praktiserar på så jag får undan skiten.

#3

Postad 22 augusti 2007 - 12:58

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
...

Redigerat av baconaboo, 22 augusti 2007 - 12:58.


#4

Postad 14 september 2007 - 18:58

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Nya högtalare + förstärkare beställda.

Det blev sont str dg-510 samt dynavoice magic f-6, dvs väldigt budget men det blir nog iaf ett stort lyft.

#5

Postad 14 september 2007 - 19:28

3mp0
  • 3mp0
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Tjena!, detaljer som just är dom 2 växterna. Men det är högst provisoriskt änsålänge. Detaljbiten har jag ännu inte ens brytt mig om, utan ja tänkte fixa ljud + bild biten först...sen blir det Plan: detaljering. Ska in me några till möblers i shesam trä som bordet med mera.
Dom vita mattorna va bara "skydd" till en början, jag va lite osäker på om vår 45KG´s rottweiler skulle härja järnet i dom. Men hon verkar hålla sig till "gamm´soffan" ja ställde i ett annat rum..

Tack för intresset iallafall!. Ska rösta jag med när jag kan!

#6

Postad 15 september 2007 - 02:06

Unregistered1d56c791
  • Unregistered1d56c791
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
sjukt bra för pengarna... under 20´
och subbarna gräver djuuupt... mullrar skönt i soffan

//T

#7

Postad 20 september 2007 - 16:23

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Nu har mina dynavoice magic f-6 samt sony str-dg510 förstärkare kommit, jak e klad.

#8

Postad 20 september 2007 - 21:55

Rylander
  • Rylander
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
okok tackar för infon <_<

Stativen är köpta på fynda http://www.fynda.se/...php3?prodid=725

Japp kör med 5.1 setup .. grymt nöjd med ljudet :angry: ditt rum var inte mkt större de :wub: hehe finns ingen idé att skaffa lägenhet när man letar hus :blink:

#9

Postad 24 september 2007 - 16:54

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Fick lön idag så blir antagligen ett ps3 i helgen B)

#10

Postad 26 september 2007 - 20:17

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Har lagt till nya bilder om du vill revidera ditt betyg ;)

https://www.minhembio.com/Martin

#11

Postad 03 oktober 2007 - 17:46

Kristoffer414
  • Kristoffer414
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
tjo Ang ps3 spelen. Need får speed är grymt om man kör det i HD annars är det nog inge vidare...
Sonic, nej va bättre på SEGA 16 bit :/.....

#12

Postad 04 oktober 2007 - 16:21

Moggelashion
  • Moggelashion
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Man tackar <_< får säga desamma, ska försöka få tag på ett hemmabio istället. Aa hade tänkt de men förstår inte hur man gör de är de :$ kan rekomendera Colin mcrae dirt och Rainbow las vegas, kommer ju ut nya nu till höst/vintern, såg att fifa 08 och nhl 08 kommit ut :P

#13

Postad 06 oktober 2007 - 18:52

Unregisterede69b995e
  • Unregisterede69b995e
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Tack för ditt betyg.

haha, nä jag håller med dig om hur det ser ut. Just nu hänger det tvätt lite överallt i badrummet och eftersom jag läser till pilot så ligger det kartor och massa papper på alla öppna ytor :)

Bilderna är tagna efter storstädning inför besök.

Miele är riktigt fina grejer. Kanske inte värda priset men det finns inget som motsvarar det. Valde kylskåpet för att jag ville ha ismaskin och resten av apparaterna i köket skulle matcha espresson så därför fick det bli det. Lägenheten var inte billig, men har man lagt ner massa pengar så vill man inte spara någonstans, så resonerade jag

ha en trevlig helg!

#14

Postad 18 oktober 2007 - 16:38

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0
Följa i rött och svart de ända jag ser som är rött och svart är soffan och högtalatna och ek?? jaja vbet ej var du ser de träslaget eftersom du har blandat alla möjliga träslag iallefall på dina bilder eller är det fel rum?? väggarna är ju gröööna!!!!!!!!!!!

Skulle du vara 19 år du beter ju dig som en 5 åring....

#15

Postad 18 oktober 2007 - 20:47

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0

Följa i rött och svart de ända jag ser som är rött och svart är soffan och högtalatna och ek?? jaja vbet ej var du ser de träslaget eftersom du har blandat alla möjliga träslag iallefall på dina bilder eller är det fel rum?? väggarna är ju gröööna!!!!!!!!!!!

Skulle du vara 19 år du beter ju dig som en 5 åring....

<{POST_SNAPBACK}>


Förlåt mig är inne på arbetet och kollar min sida, då alla går ut på samma lina så när någon går ut här så är de inloggade som min användare och nu har en arbetskamrat lek lite med mig men nu har jag fixat detta jag ger alla tior i omdömen eftersom jag oftast får tior tillbaka då men vet ej hur det blir med dig i detta fall då detta skett ...

Såg nu att ni har bråkat om mina fotöljer och han skrivit att jag skulle köpa nya för 25000 vilket är helt orimmligt då min ekonomi inte stödjer detta.
Jag gillar även mina stolar för komforten, har alrdig haft goare stolar än mina svarta! De är asgoa att sitta och lira ps3 och 360 i.

Vad ditt rum angår har jag inte hunnit kolla än men det skall jag göra när jag har mer tid...

Carpe diem //Gustaf

#16

Postad 20 oktober 2007 - 15:46

ZYKLON CL
  • ZYKLON CL
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
visst har jag en ps3 oxo,har den som damm samlare.gör jobbet galant! angående bänken som e sprängfylld med prylar så står det i bildtexterna att den e på andra sidan väggen,alltså i ett annat rum;) elkschnaps finns på systemet i beställnings sortimentet men oxo utomlands typ danmark o tyskland. mycket god,spöar jägermeister lätt!men jag e ju något partisk eftersom jag jobbar med produkten.
ha det gött

Redigerat av ZYKLON CL, 20 oktober 2007 - 16:58.


#17

Postad 21 oktober 2007 - 16:15

Northdaz
  • Northdaz
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
vänsterstyrningen är bara en vanesak.
stereon dunkar på fint när man CRUISAR

#18

Postad 21 oktober 2007 - 19:07

nicklaseinwindir
  • nicklaseinwindir
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Tack för kommentaren, det är dali 870se. Håller på att ladda in bilder just nu, dock väldigt dåliga bilder. Det ska bara vara tillfälligt uppe tills jag får in ny förstärkare (denon 3808) och ny kamera :)

#19

Postad 26 oktober 2007 - 22:27

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

  • 394 inlägg
  • 0
Tack för kommentaren!
Håller helt med om att rummet är litet, hade prylarna i källaren innan med c:a 40m2 men för att kunna använda prylar mer (betydligt mer) så fick de flytta upp en våning och det enda rummet som gick att använda utan att bygga om ett helt rum var det. :P Hade jag shoppat loss idag så hade det blivit betydligt kompaktare grejer! :D

#20

Postad 14 december 2007 - 15:28

Xicaxo
  • Xicaxo
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0
okey, före jag såg att priset var helt okey för den storleken.. fick aldrig svar på om den var fjärrstyrd iof.. men 90" för under 2000:- är ett bra köp om man får bra bildåtergivning.. jag har kört min bild på en spacklad vägg och målad med S1500 och det har varit aningen för mörkt då detta blir som en greyline duk.. och eftersom epson tw600 är så pass ljusstark som den är med den kontrasten den har behövs inte greyline duk enligt mitt tycke.. men gain på 1 borde bli skitbra.. 60 cm.. har du mätt hur mycket svarta det finns ovanför eller du vågar iunte dra ut duken så långt :P

#21

Postad 28 december 2007 - 20:30

EclipsE_1989
  • EclipsE_1989
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Haha... Jo det har du rätt i, att jag inte tänte på en sekatör :)
Jag har en 6.1 anläggnig samt 6.1 receiver....
Har funderat lite på Gh3. Fast har inte vart säker på att jag kommer gilla det så mkt bara. Tycker du att det e kul även när du spela själv? :)

Jag har ju funderat på en projektor.. men isf en väldigt billig runt 6-7000 kr.. Har du kollat på någon i den prisklassen? Isf kanske du kan säga om du ser jätte stor skillnad mellan din som e betydligt dyrare och en i den prisklassen :)

#22

Postad 20 januari 2008 - 01:42

Xicaxo
  • Xicaxo
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0
brukar ha fruktskål framme osv.. kaffekokare oxå, men eftersom vi fortfarande håller på att rusta upp huset.. slänger vi inte upp en massa prylar som vi inte ska ha.. för då köper man aldrig nytt.. köper hellre saker efter behov och köper det som behövs.. inte för att det ska va =)

sen e jag bara 8 år äldre än dig, bor i hus, har 2 barn och sambo.. biorum, bilar, motorcyklar osv.. man kan inte vara överallt och ha allt.. allt kommer innom sinnom tid.. det tar ett helt liv att bygga upp ett hem med alla prylar.. samt att prydnads grejer kommer med tiden och ska väljas med omsorg.. ska inte tvingas fram.. hittar jag ngt jag vill ha köper jag det.. men pengarna räcker inte till allt.. man får prioritera =)

Redigerat av Xicaxo, 20 januari 2008 - 02:56.


#23

Postad 12 mars 2008 - 16:33

Stenlund
  • Stenlund
  • Användare

  • 191 inlägg
  • 0
Tjenare.
Kör mest musik genom squeezeboxen. Men en cd-spelare står överst på inköpslistan i hifiväg iallafall, lutar åt en primare cd21 eller en extern dac till boxen..

Tror faktiskt inte det är nå fel på kameran, är nog han bakom den som är totalt värdelös.. ;)

#24

Postad 06 januari 2009 - 13:42

Altberg
  • Altberg
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Tack för din kommentar!

Ja, det ser lite tomt ut på bilderna. Har dock fått upp allt ljud nu utom just frontarna. Ser lite mer ut i lägenheten nu när jag har surround- och centerhögtalarna på plats, har dock inte lagt upp någon bild på detta än. Måste höja TVn för att få in allt.

Ser ju ut att bli kalas det där. Fräscht golv! Har en polare som precis renoverat och valde liknande golv fast med större brädor så att säga. Blir det nå klös med ljudet sen? ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.