Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för coffemannen

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 september 2007 - 12:02

coffemannen
  • coffemannen
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 24 september 2007 - 23:50

nicklaseinwindir
  • nicklaseinwindir
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
-liten fråga; Klarar Denon 2808'an av av driva concept åttorna bra? Har tänkt köpa den eller kanske uppföljaren 3808 själv till dali 870se...

Postad 25 september 2007 - 09:50

coffemannen
  • coffemannen
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Hej.
Jag har en 2807. 2808 är uppföljaren till den jag har idag. Den funkar jättebra med mina concept 8.or. 2808 lär garanterat funka bra till Dali 870. Det bästa rådet jag kan ge dig är att gå till Hifi klubben och lyssna på högtalarna med båda stärkarna. Jag är jätte nöjd med min som jag har, funkar klockrent!! Mkt bra köp som lär hålla i många år framöver! Lycka till. Ska bli kul att följa dig i ditt galleri! keep me posted.
Mvh Kristoffer.

Postad 25 september 2007 - 10:51

nicklaseinwindir
  • nicklaseinwindir
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
ah, 2807, läste lite slarvigt. De skiljer ju inte dessmer i strömstyrkan iaf. Hade givetvis knallat in på klubben och lyssnat men jag bor i Malmberget - mitt i norrländka skogen, över 100 mil från närmaste <_< Nåja, de är ju skönt att höra att din 2807 driver på bra, då blir de nog att skaffa en Denon för min del också.

Postad 21 oktober 2007 - 19:33

nicklaseinwindir
  • nicklaseinwindir
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjenare igen, har lagt in tre nya (dåliga) bilder i mitt galleri där man kan skåda Dali högtalarna, väntar spänt på att få hem Denon 3808 nu :)

Postad 22 oktober 2007 - 13:26

coffemannen
  • coffemannen
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Tja.
Riktigt fina högtalare du köpte. Är du nöjd. Din Denon kommer att göra underverk till dina dali. Hoppas du blir nöjd! Säg till när du lagt upp bilder.
Har du ngt bra tips på ngn bra lcd tv?? Proj?
//Stoffe

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2022 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.