Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spel som du precis har spelat igenom

2078 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2001

Postad 11 september 2022 - 08:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Oki, Minhembios forum verkar ha stendött :( vilka andra sociala medier har folk dragit till istället? Går inte att få feedback på någon fråga härute alls nuförtiden. Var skall man man skriva eller läsa istället?

 

Utländska forum som resetera/neogaf är mer aktiva när det gäller sånt, förhandssnack etc (eller ja, det skrivna ordet öht). T.ex. senaste trailern på Redfall genererade tre sidor, sen när spelet släpps så gör de en OT om den med massa diskussion.

 

I Sverige däremot finns inget superaktivt alternativ.

 

Finns ett fåtal här som skriver då och då men blir svårt att få någon större diskussion då. Ett bredare deltagande hade varit bra men de flesta orkar inte skriva en mening tyvärr eller har väl tappat lusten efter så många år. Jag hänger kvar för nostalgin.

 

 

Edit: Förresten behöver man inte hålla sitt spelintresse hemligt. Det är bara en nöjesform av många. De som läser böcker eller kollar på TV kanske tycker de är mer kulturella men det är bara ett sätt att få tiden att gå. Snittspelaren är medelålders och den åldern lär bara höjas eftersom det är ett ungt medium. De som växt upp med nes kommer spela på ålderdomshemmen  ;)

 

 

Och lite mer ontopic, spelade 10 timmar av Immortals: Fenyx Rising innan jag lade ner. Hade tagit mig igenom det om det inte vore för alla j-vla lådor man måste lyfta och lägga på plattformar. Det är för mycket pussel som inte kräver någon hjärncell och bara slösar tid. Annars var det rätt bra, snyggt. Känns som jag spelat en bättre version på en annan plattform tidigare dock.


Redigerat av Zoiler, 11 september 2022 - 08:44.


#2002

Postad 11 september 2022 - 10:29

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 1

Jag läser böcker, och spelar tv-spel. 

 

Som du säger Zoiler så verkar det inte finnas någon motsättning mellan att vara kulturell/intellektuell samt ha en förkärlek för spel. För mig är det dock väldigt få titlar som tilltalat mig genom åren, men dessa har varit: Fable, Bioshock, Dishonored, Deathloop mm. Föredrar RPG eller immersive sims verkar det som. Även har jag spelat mkt FC4 samt FC5, men detta handlar om rolig co-op, annars finns inte mkt substans där. 

 

Jag gör ett ryck och publicerar nån ny tråd får vi se om någon skriver ett svar av sympati :)

 

Ni kan läsa om Arkane's kommande titel Redfall i XBOX-Forumet.


Redigerat av Glidtassen, 11 september 2022 - 10:46.


#2003

Postad 12 september 2022 - 16:09

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

På svenska är det väl Gamereactor/FZ som är mest aktiva men de är nog yngre där. Här är det gammeldags användare finns nog ingen under 30 längre. Annars hänger man på Twitter och Discord numera.

 

Edit: Förresten behöver man inte hålla sitt spelintresse hemligt. Det är bara en nöjesform av många. De som läser böcker eller kollar på TV kanske tycker de är mer kulturella men det är bara ett sätt att få tiden att gå. Snittspelaren är medelålders och den åldern lär bara höjas eftersom det är ett ungt medium. De som växt upp med nes kommer spela på ålderdomshemmen  ;)

Det är för att läsa böcker är finkultur sedan långt tillbaka och äldre vet inte mycket annat för de har inte provat TV-spel. Man kan skriva om böcker på sociala medier utan att skämmas i alla kretsar. Men man lär sig mycket av TV-spel också. I framtiden kommer folk förstå.

 

Varvade Borderlands 2 för ett tag sedan och håller på med DLC nu. Väldigt mycket innehåll jämfört med de andra två jag spelat (ettan/Pre-Sequel). Det är en tungviktare.



#2004

Postad 12 september 2022 - 20:13

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0

Om man läser lite om Bioshock kommer man oavkortat i kontakt med Ayn Rand, och därefter blir samtalen mer djuplodande och intellektuella om dystopiska samhällen på havets botten; eller vad som initialt skulle varit utopier antar jag?



#2005

Postad 13 september 2022 - 08:42

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0

Jag tror att jag gick med i Minhembio runt 2004, detta var innan: Facbook, Instagram, Twitter antar jag. 

 

Vad som vidare slog mig var att flertalet runt startern för sidan år 1999, borde varit minst i tjugoårsåldern, vilket gör första medlemmarna till medelålders gubbar idag. Jag har varit sen på bollen med både Instagram och Twitter, just eftersom jag aldrig haft behovet. 

 

Om medlemmar som gick med i tjugoårsåldern har sannolikt :giftermål, familjebildning mm, infriat sig under årens lopp, vilket gör att många släpper prylfixering och tv-spelande för andra ämnen i livet. Vidare har alla sociala medier gjort forumet överflödigt, kanske pga. den rappa takten i hur ungdomar kommunicerar idag. Mkt av tiden idag spenderas med mobil i hand på: bussen, tåget eller hemma i soffan. Allt färre idag sitter bakom en dator och fnular på mer utvecklade resonemang om ämnen kopplade till den här sidan. 

 

Jag tror helt enkelt att samhället 20 år senare går mkt snabbare, och därav tacklar detta forum av. Jag fixade just Twitter och satt och garvade åt mig själv när jag fattat hur lättillgängliga ämnen och trådar är i appen, vilket får min relation till detta forum kännas som mer nostalgisk; lite grand som när man får "ett riktigt brev i lådan", vilket nästan aldrig händer. 

 

Om det finns några 40+ därute som fortfarande har en förkärlek för papper och penna, överväg detta forum av nostalgiska skäl :)


Redigerat av Glidtassen, 13 september 2022 - 08:47.


#2006

Postad 13 september 2022 - 10:02

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Gick med 2005 och har onekligen hänt en del utanför forumet sedan dess. Var singel, körde sportbil och bodde och hängde runt stureplan på den tiden och nu har man fru, tre barn, villa och Volvo... Har verkligen varierat hur mycket tid (och ibland även intresse) jag haft för att spela men läser faktiskt väldigt lite om spel utanför forumet (recensioner undantaget). 



#2007

Postad 18 september 2022 - 18:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Horizon forbidden west. Det mesta gjordes vill jag har jag relic ruins kvar typ samt lite drönare och då ev några  sidouppdrag eller errands om man nu inte blir tipsade om dem allihop. 75h blev det till slut. 

Helt okay men ändå lite av en besvikelse efter att ha dragit igenom zero dawn på pc. Det här gav egentligen inte mycket extra. Lite förvånande buggigt och väldigt ojämnt visuellt.

Storyn drabbades extra av att va en mellanakt jösses vad krystat det blev för att bygga upp för uppföljare. Zero Dawns gillade jag ändå.

Spoiler



 



#2008

Postad 18 september 2022 - 19:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Bioshock 2 remastered. Spelade det på 360 med, men minns inte om jag klarade det där. Väldigt trevlig atmosfär, bra spel. Blir att ge sig på infinite snart med.

#2009

Postad 19 september 2022 - 08:19

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Bioshock 2 remastered. Spelade det på 360 med, men minns inte om jag klarade det där. Väldigt trevlig atmosfär, bra spel. Blir att ge sig på infinite snart med.

Gillade infinite rejält på tiden det begav sig!



#2010

Postad 20 september 2022 - 05:51

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 2
Ett nytt Bioshock är på väg, kommer kanske 2024 och skall enligt rykten utspela sig på Antarktis.

#2011

Postad 20 september 2022 - 10:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Ett nytt Bioshock är på väg, kommer kanske 2024 och skall enligt rykten utspela sig på Antarktis.


Apropå det kanske skulle ta tag i subnautica: below zero. Men var så besviken det inte följde upp subnautica på något vettigt sätt. Kändes toklinjärt och extremt begränsat det lilla jag kört

#2012

Postad 06 oktober 2022 - 09:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Miles morales. Helt ok om man redan kört originalet. Annars ifall remastered spider man flyter på lika bra är det ett bättre köp.

Olympiskt guld i animationer vinner insomniac iaf. Men upplägget på alla uppdrag är absolut identiska så det känns ofta som ett lyckat tech demo för att sälja in liret till en utgivare. Klart värt de 200 jag la dock.

#2013

Postad 20 oktober 2022 - 17:04

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

borderlands 3. förstår inte varför jag la så j*vla mycket tid på det, då jag inte har brytt mig om storyn eller nånting överhuvudtaget i spelet. samlardjävulen som fått fatt i mig. men jag ger upp det nu.

som dom flesta andra spel nuförtiden så är det alldeles för stort. tråkig story, det lilla man uppfattar i fajterna.



#2014

Postad 22 oktober 2022 - 22:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Dying light 2. Kanske inte vad man behöver i höstrusk men årets spel så här långt.

#2015

Postad 24 oktober 2022 - 06:13

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Nu har jag klarat rdr2. Till slut tyckte jag om spelet. Storymässigt var det kanske inte det mest berörande men det var lätt att hänga med i handlingen och det som hände. Styrningen vande man sig bra med .
Mest plus får spelet för sin uppbyggda värld som var grym med mycket son händer omkring en.

Redigerat av anders_avantasia, 24 oktober 2022 - 06:13.


#2016

Postad 27 oktober 2022 - 23:11

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

bioshock infinite

mycket trevligt, även om jag finner det trist att det var ett korridorspel jämfört med tidigare titlar.



#2017

Postad 03 november 2022 - 12:00

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

journey to the savage planet + dlc

 

skojigt tramsigt pusselfps. perfekt längd på spelet. 100% på main och dlc, orkar nog knappast fixa alla achievements dock. men det var kul så länge det varade. nu får jag väl ge mig på moonscars igen.



#2018

Postad 11 november 2022 - 15:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

tomb raider (2013)

 

mycket trevligt äventyrsspel, kanske lite för mycket filmatiskt men det är väl å andra sidan väntat när det gäller en sån här titel.



#2019

Postad 13 november 2022 - 15:26

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

tomb raider (2013)

 

mycket trevligt äventyrsspel, kanske lite för mycket filmatiskt men det är väl å andra sidan väntat när det gäller en sån här titel.

Grymt! Har inte spelat detta men det gick väl mer åt Uncharted hållet med det filmatiska.



#2020

Postad 13 november 2022 - 17:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Grymt! Har inte spelat detta men det gick väl mer åt Uncharted hållet med det filmatiska.


Har inte spelat Uncharted, men skulle tro det. Kanske inte riktigt lika hårt?

#2021

Postad 16 november 2022 - 11:17

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Har inte spelat Uncharted, men skulle tro det. Kanske inte riktigt lika hårt?

Japp - mindre än Uncharted men drog helt klart åt det hållet!



#2022

Postad 23 november 2022 - 11:33

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

från ett bra äventyrsspel till ett riktigt dåligt. adam venture chronicles. j*vla skämt till spel. usel kontroll, usel handling. blä.



#2023

Postad 09 december 2022 - 15:31

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
God of War - Ragnarök.
Bästa jag spelat på flera år.
Allt från story, dialoger, strider, grafik mm.
I stort sätt helt buggfritt också vilken man tydligen inte kan begära nu för tiden.
10 av 10.
Would play again.

#2024

Postad 10 december 2022 - 18:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 1
Gow 7/10. Välgjorda kartor som är kul utforska med lagom klurig problemlösning. Välgjort röstskådespeleri men mycket halvtrista gudar blir det. Mer såpopera varför så seriöst och jordnära?

Tyr är lika karismatisk som en trästock. Thor blir inte mer än en suput. Oden är inte ond nog.

56h vilket får anses relativt kort speltid för open world. Har förvisso lite blafs kvar men det får va.

#2025

Postad 26 december 2022 - 20:43

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Pentiment - Xbox Game pass.
Fått mycket fina recensioner så jag tänkte att jag testar och ser vad det är.
Efter 15 minuter var jag mycket tveksam, efter en timme var jag väldigt intresserad och allt därefter är jag helt såld.
Fint tecknat, intressant historik och en mycket väl berättad historia.
Jag är icke missnöjd!

#2026

Postad 27 december 2022 - 00:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Pentiment - Xbox Game pass.
Fått mycket fina recensioner så jag tänkte att jag testar och ser vad det är.
Efter 15 minuter var jag mycket tveksam, efter en timme var jag väldigt intresserad och allt därefter är jag helt såld.
Fint tecknat, intressant historik och en mycket väl berättad historia.
Jag är icke missnöjd!

Det som är bra med GP, man kan testa spel man annars förmodligen aldrig hade testat.



#2027

Postad 27 december 2022 - 15:05

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Kom till slutet på Zelda II. Jag har spelat detta många gånger men nu tror jag det räcker. De passager jag förut bara har tänkt att dom är svåra, har jag nu en lite annan uppfattning av. Dåligt genomförd ojämn svårighetsgrad och tildels verkar det nästan inte speltestat. Totalt sett bra, och inte så långt, men som sagt aldeles för ojämnt.

 

Spelade via en AYN Odin kopplad til tv med en 8bitdo Pro2. Launchbox-->Retroarch med Guests crt-filter. Har justerat scanlines och färger lite.

 

Bifogad fil  z2.JPG   63,86K   0 Antal nerladdningar


Redigerat av Demon Slayer, 27 december 2022 - 15:08.


#2028

Postad 05 januari 2023 - 11:59

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Precis klar med Rise of the Tomb Raider + manor. Väldigt bra spel, utvecklade en del från föregående titel. Nu blir det nåt annat innan nästa titel i serien.



#2029

Postad 09 januari 2023 - 13:49

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Red Dead Redemption 2.
Trodde det skulle ta längre tid att klara av, men efter en långhelg rodde jag det i hamn.
Spelet var verkligen suveränt på dom flesta punkter. Minus lite kontrollproblem ibland.
Storyn var genomgående magnifik men av någon anledning kände jag mig lite snopen när allt helt plötsligt tog slut. Vet ej varför.
Men all in all en briljant spelupplevelse.
RDR 3 kan inte komma snart nog!
Även om det säkert dröjer till 2030...

#2030

Postad 04 februari 2023 - 16:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Shadow of War. Mycket bra, även om jag blev lite trött på vissa delar av spelet. Är inte jätteglad för att behöva hålla på att försvara fort och skit. Men övriga delar var bra.

 

Betrayer. Har haft spelet sen det var i early access eller nåt sånt, men först nu tog jag mig faktiskt tid att lira igenom det. Underhållande med en intressant story.



#2031

Postad 28 februari 2023 - 17:56

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Shadow of the Tomb Raider blev klart idag. Vet inte om jag bara kört slut mig på serien, men detta föll mig inte lika mycket i smaken som tidigare titlar. För mycket vatten!

#2032

Postad 01 mars 2023 - 12:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Shadow of the Tomb Raider blev klart idag. Vet inte om jag bara kört slut mig på serien, men detta föll mig inte lika mycket i smaken som tidigare titlar. För mycket vatten!

Egentligen inte så bra att köra flera spel i en serie tätt efter varandra. Man tröttnar ju lätt.

 

De klagade på för lite vatten i de andra två så utvecklarna lyssnade. Men jag gillade vattenhjulspusslet.

 

Nu har jag inte spelat Tomb Raider på fem år så när nästa del kommer (med UE5-motorn) har jag fått upp suget :P



#2033

Postad 01 mars 2023 - 12:17

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
För lite? Galet!

Jo nu lär det dröja till nästa del iallafall, köper extremt sällan spel till fullpris så dröjer några år 😛

#2034

Postad 01 mars 2023 - 12:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Samma här, man får ju mer spel via giveaways än man behöver typ. Plus Game Pass och Steam-reor.



#2035

Postad 04 mars 2023 - 12:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Ghostwire: Tokyo. 3/5. Liret höll inte riktigt vad stan utlovade. Brutalt repetitivt och storyn engagerade inte nämnvärt heller. Skön atmosfär och stan i sig är det som räddar upp det.



#2036

Postad 04 mars 2023 - 12:44

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0
Jag har haft svårt att fastna för nya spel, senaste året. Kört lite Hogwarts och Atomic Hearts, men slutar med att jag sitter å kör Shinobi 3 på Mega Drive istället :D

Edit: fel tråd. Detta var vad jag spelar just nu :D

Redigerat av Svante Skoog, 04 mars 2023 - 18:15.


#2037

Postad 05 mars 2023 - 01:36

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 204 inlägg
  • 0

Jag har haft svårt att fastna för nya spel, senaste året. Kört lite Hogwarts och Atomic Hearts, men slutar med att jag sitter å kör Shinobi 3 på Mega Drive istället :D

Edit: fel tråd. Detta var vad jag spelar just nu :D

 

Atomic Hearts har jag varit sugen på att spela men eftersom det är en rysk produkt så är det uteslutet just nu. Synd.



#2038

Postad 15 mars 2023 - 19:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Hogwarts ifall det räcker dra igenom main quests. Kan inte säga jag brydde mig mycket om storyn. Det handlar mest om att du ska poacha djur och görs liksom allt som du till synes ska bekämpa?

Men oavsett de har verkligen lyckats med miljöerna och designen. Gjort minimalt med open world men där utmärker det sig inte mer än att kvasten är ett effektivare transportmedel än hästen. Kanske för effektivt. Men du behöver göra noll av detta var ändå överlevlad rakt igenom hela liret. Det är väldigt fritt upplagt låser dig inte till någon spelstil

#2039

Postad 28 mars 2023 - 21:02

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
The dark pictures - House of ashes.
Spelade ihop med en kompis. Tredje spelet som vi kör i serien. Helt ok med bra story och snabba qte.
Överlevde med dom flesta.

TMNT - Shredder's revenge - körde co-op på detta. Mycket underhållande och lagom långt!

#2040

Postad 06 maj 2023 - 19:15

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Ravenlok - Gamepass
4 timmar härligt äventyr
Min 5-åriga systerdotter hade klarat det lika enkelt som jag men väldigt mysigt längs vägen.

#2041

Postad 07 maj 2023 - 10:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Deathloop
Äntligen. Ganska kul, men blev tröttsamt efter ett tag. Kan ha varit jag som fokuserade på fel grejer ett tag, det gick ganska fort när jag väl började göra "rätt".

Nu är frågan vad jag ska spela dom få sista dagarna innan Zelda kommer och upptar all min tid 🤔

#2042

Postad 07 maj 2023 - 10:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Leisure suite larry 1 & 2

#2043

Postad 12 maj 2023 - 19:23

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Leisure suite larry 1 & 2


Kul, har för mig att jag spelade dem på en gammal PC med 286:a som processor.

#2044

Postad 12 maj 2023 - 23:20

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
486:a här :)

#2045

Postad 13 maj 2023 - 07:44

ers
  • ers
  • Lärjunge

  • 492 inlägg
  • 2
Horizon Zero Dawn… mycket bra spel 👍🏻

Redigerat av ers, 13 maj 2023 - 07:45.


#2046

Postad 21 maj 2023 - 01:21

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Bloody Hell on Steam (steampowered.com)

 

Ett spel utvecklat av studenter och gratis att spela. Twin-stick shooter blandat med Metroidvania. Jag tycker det var rätt bra jämfört med många andra indiespel som kostar pengar. Men det har en del brister givetvis. Om de fortsätter tror jag deras nästa spel kan bli riktigt bra. Det tog ett par timmar bara, perfekt att mixa in bland tunga Game Pass-spel och Diablo 4.



#2047

Postad 31 maj 2023 - 18:31

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Saints row. Utmärkt avkoppling. Är väl inte klar jag är en usel completionist men den här lockar en att fortsätta som få andra men finns ju sjukt mycket att samla på... Testar nog ta en paus och ser hur saints row 3 remastered fungerar



#2048

Postad 28 juni 2023 - 17:15

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 1
Zelda.
Tog ca 120 timmar till slut och blev aldrig långtråkigt.
Att ha alla dom möjligheterna gällande vapen och farkoster gjorde allt mycket roligare.
10/10. Would play again.

#2049

Postad 01 juli 2023 - 15:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Remnant: From Ashes

 

Det här är tydligen en uppföljare till Chronos som man lirade på Oculus rift. Syns väl vissa spår gällande labyrintdesignen kanske men jag hittar egentligen ingen koppling. Det här liret hade fungerat bättre i VR dock knepigt de valde tredjepersonsperspektivet till Chronos.

 

Nivåerna renderas med viss slumpgenerator så blir måhända en eller flera svängar till. Annars kan man ju bara hoppa in i andras lir. Kör dock 2923 dlc:t nu först.



#2050

Postad 11 juli 2023 - 10:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Zelda. Fantastiskt spel som bara förbättrar på allt som var bra med botw. För stort egentligen, men jag kände aldrig att jag var uttråkad. Nintendo vet vad dom gör, till skillnad från andra. Har fortfarande en hel del att utforska, men det får bli efter dlc, måste ta tag i andra spel med.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.