Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Humax HDR-FOX T2 Freeview

80 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Humax HDR-FOX T2 500GB (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
Humax HDR-FOX T2 1TB (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser

#51

Postad 04 september 2012 - 14:37

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Hej!

Eftersom min "Toppy" (Topfield TF5700PVRt) blev väldigt tråkig att använda efter att jag skaffat ny tv letar jag nu efter den perfekta ersättaren. Humax BXR-HD+ verkar vara det bästa som finns på den svenska marknaden, men möjligheterna till http-interface och överföring av inspelat material gör mig nyfiken på HDR-FOX T2.

matbl och frollic, ni verkar ju gilla era maskiner, och jag har sett att ni är aktiva på hummy.tv-forumet. Fungerar det tillfredsställande för er, eller ser ni HDR-FOX mer som ett hobbyprojekt än ett bruksföremål?

sanningen: du verkar ju inte lika nöjd? Vill du sälja din?

Finns det fler här som har erfarenheter, goda eller dåliga, av HDR-FOX T2 i Sverige?


Om de inte snabbt bättrar sig med det som inte funkar så kommer jag att sälja min.

#52

Postad 04 september 2012 - 20:19

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

matbl och frollic, ni verkar ju gilla era maskiner, och jag har sett att ni är aktiva på hummy.tv-forumet. Fungerar det tillfredsställande för er, eller ser ni HDR-FOX mer som ett hobbyprojekt än ett bruksföremål?

Jag kör in till vardags, och är nöjd, sen kanske jag inte har lika stora krav som sanningen, men det är en annan sak.

Nej, text-tv verkar inte funka, men jag har inte använt det de senaste fem åren, så risken för att jag ska sakna det nu, är väl närmast noll.
Inspelning funkar, så även att dela ut det inspelade, mer än så begär jag inte av boxen ;)

Sen tycker jag kanske att det är rätt så meningslöst att klaga på att saker inte funkar via boxen, när de inte ens funkar via vanlig browser, och mao inte är boxens fel.

Redigerat av frollic, 04 september 2012 - 20:21.


#53

Postad 04 september 2012 - 20:25

bjobr
  • bjobr
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Tack för svar.

Vilka möjligheter har man att automatisera inspelning av program? På Toppyn (med tillägget MyStuff) kör jag ett flertal "control timers", d v s timers som automatgenereras genom sökningar i EPG:n, och det är ju helt fantastiskt bra. Men går det att göra nåt liknande med HDR-FOX?

#54

Postad 05 september 2012 - 07:44

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Vilka möjligheter har man att automatisera inspelning av program? På Toppyn (med tillägget MyStuff) kör jag ett flertal "control timers", d v s timers som automatgenereras genom sökningar i EPG:n, och det är ju helt fantastiskt bra. Men går det att göra nåt liknande med HDR-FOX?

Samma här, väljer program i EPGn du vill spela in, tryck record, så lägger den upp den i schemat för inspelning.

Alt går samma sak att göra via webbgränssnittet, om du har den hackade fw.
Dock sa sanningen att han hade problem med serie-inspelning, så frågan är om det är problem med återkommande inspelningar.

#55

Postad 05 september 2012 - 08:40

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Samma här, väljer program i EPGn du vill spela in, tryck record, så lägger den upp den i schemat för inspelning.

Alt går samma sak att göra via webbgränssnittet, om du har den hackade fw.
Dock sa sanningen att han hade problem med serie-inspelning, så frågan är om det är problem med återkommande inspelningar.


Serieinspelningar funkar inte. Utan du måste programmera manuellt en serie. Om serien byter tid får du fel program inspelat. Har du serieinspelning som i Boxer byter den tid automatiskt.

Något MyStuff tror jag inte finns till T2. Utan som frollic säger du måste trycka manuellt i EPG:n. Jag vill påstå, bortsett från nätverksmöjligheten är den en för oss begränsad produkt. Här ser du alla utilities: http://hummypkg.org.uk/packages.html.

Du behöver dock som frollic säger den hackade fw:n som i och för sig är enkel att intallera. Måste dock återinstalleras för varje Humax FW-uppdatering.

#56

Postad 06 september 2012 - 20:03

bjobr
  • bjobr
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Nu hittade jag nåt på wikin som gör mig hoppfull: http://wiki.hummy.tv...Scheduling_Auto (kräver alltså custom firmware). Det verkar göra i princip samma sak som MyStuff:s Control Timers. Nu är det nära att jag köper en...

#57

Postad 07 september 2012 - 09:19

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Nu hittade jag nåt på wikin som gör mig hoppfull: http://wiki.hummy.tv...Scheduling_Auto (kräver alltså custom firmware). Det verkar göra i princip samma sak som MyStuff:s Control Timers. Nu är det nära att jag köper en...


Eftersom spela in hela serier inte fungerar som måste bero på att Boxers triggers inte fungerar så tvivlar jag på att detta funkar. Inget som har med automatik verkar funka. Lycka till och berätta om du får det att funka.

#58

Postad 07 september 2012 - 11:25

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Eftersom spela in hela serier inte fungerar som måste bero på att Boxers triggers inte fungerar så tvivlar jag på att detta funkar. Inget som har med automatik verkar funka. Lycka till och berätta om du får det att funka.


Jag installerade den för att jag blev nyfiken. Det som händer är att det är min kanalnumrering men engelska program som visas i EPG i webbinterfacet.
Kanske ändras om man ställer den till Sverige men då tappar jag texten på Animal.

#59

Postad 10 september 2012 - 15:50

matbl
  • matbl
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0
Blandade svar.

Jag har ingen HDR-FOX T2. Jag har en BXR-HD+ som jag försökt hacka utan resultat (det går inte med mindre än att man hackar hårdvaran eller knäcker krypteringen på mjukvaran (inte troligt)).

Angående EPG och serieinspelningar.
Boxer skickar inga triggers när program startar. Det är en vanlig missuppfattning men så är inte fallet. Kan lätt kollas genom att analysera SI-datat.
Boxer har ett eget tillägg till det vanliga EIT-datat som de inte släpper specen på (jag har frågat personen som skrivit den). Detta tillägg innehåller serie-informationen (serie-id, reprisflagga, m.m.), humax har såklart fått det av boxer för att implementera i mjukvaran för BXR-HD(+) men har det inte i mjukvaran för HDR-FOX T2.
Jag har inte orkat reverse-engineera det, men för en kunnig borde det vara relativt enkelt även om det förmodligen tar lite tid.

#60

Postad 11 september 2012 - 16:37

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Blandade svar.

Angående EPG och serieinspelningar.
Boxer skickar inga triggers när program startar. Det är en vanlig missuppfattning men så är inte fallet. Kan lätt kollas genom att analysera SI-datat.
Boxer har ett eget tillägg till det vanliga EIT-datat som de inte släpper specen på (jag har frågat personen som skrivit den). Detta tillägg innehåller serie-informationen (serie-id, reprisflagga, m.m.), humax har såklart fått det av boxer för att implementera i mjukvaran för BXR-HD(+) men har det inte i mjukvaran för HDR-FOX T2.
Jag har inte orkat reverse-engineera det, men för en kunnig borde det vara relativt enkelt även om det förmodligen tar lite tid.


Hur som haver så betyder det jag upptäckt att inget funkar som är beroende av informationen från Boxer.

#61

Postad 14 september 2012 - 10:38

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Angående EPG och serieinspelningar.
Boxer skickar inga triggers när program startar. Det är en vanlig missuppfattning men så är inte fallet. Kan lätt kollas genom att analysera SI-datat.
Boxer har ett eget tillägg till det vanliga EIT-datat som de inte släpper specen på (jag har frågat personen som skrivit den). Detta tillägg innehåller serie-informationen (serie-id, reprisflagga, m.m.), humax har såklart fått det av boxer för att implementera i mjukvaran för BXR-HD(+) men har det inte i mjukvaran för HDR-FOX T2.
Jag har inte orkat reverse-engineera det, men för en kunnig borde det vara relativt enkelt även om det förmodligen tar lite tid.

Har du lite mer info rörande detta ?

"what am I looking for", om man säger så ... ;)

#62

Postad 01 oktober 2012 - 17:06

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Måste man utgå från en Box köpt i England ?. Kan man istället montera ur hårddisken på en svenskköpt Humax BXRHD+,sätta i en ny hårddisk ladda in programmet från England ?

Samt därefter vid behov återmotera den svenska hårddisken ?

#63

Postad 01 oktober 2012 - 18:10

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Måste man utgå från en Box köpt i England ?. Kan man istället montera ur hårddisken på en svenskköpt Humax BXRHD+,sätta i en ny hårddisk ladda in programmet från England ?

Samt därefter vid behov återmotera den svenska hårddisken ?

programvaran ligger inte på disken ...

#64

Postad 02 oktober 2012 - 11:47

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Man måste alltså ha den engelska humaxen ? Man kan inte utgå från svensk ?

#65

Postad 02 oktober 2012 - 16:07

sanningen
  • sanningen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Man måste alltså ha den engelska humaxen ? Man kan inte utgå från svensk ?


För att göra vad?

#66

Postad 04 oktober 2012 - 08:10

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 316 inlägg
  • 0
Sanningen:

För att flasha på den Engelska Custom-firmwaren... men det förstår du ju!

En fråga:

Är det någon som lagt ett meddelande på hummy-forumet om någon kan hjälpa till med hur man skulle kunna få de svenska EPG:erna att funka?? Dom borde ju ha hyfsad koll, dom kan naturligtvis vara väldigt olika oxå. Man skulle ju även kunna kolla om nån vet hur man kan flasha en svensk box med engelsk firmware?

#67

Postad 05 oktober 2012 - 09:52

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0
Den engelska firmware:n ligger i ett okrypterat arkiv, men den svenska är ett arkiv med krypterade arkiv (om jag kommer ihåg rätt). Du lär inte kunna flasha in engelsk firmware i en svensk box utan den är krypterad på rätt sätt och har du knäckt krypteringen kan du lika gärna modda den svenska mjukvaran.

#68

Postad 05 oktober 2012 - 12:26

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0

Den engelska firmware:n ligger i ett okrypterat arkiv, men den svenska är ett arkiv med krypterade arkiv (om jag kommer ihåg rätt). Du lär inte kunna flasha in engelsk firmware i en svensk box utan den är krypterad på rätt sätt och har du knäckt krypteringen kan du lika gärna modda den svenska mjukvaran.

Innebär detta att det inte är lönt att ställa frågan hur man kan flasha en svensk box med engelsk firmware?

#69

Postad 05 oktober 2012 - 13:27

matbl
  • matbl
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Innebär detta att det inte är lönt att ställa frågan hur man kan flasha en svensk box med engelsk firmware?

Det går inte, jag har provat.
Min gissning är att den svenska boxen kräver att firmwaren är kryptografiskt signerad vilket den engelska inte är.
Det kan man testa genom att ta den svenska firmwaren (finns från humax nätsida komplett med installeringsinstruktioner) och sen ändra lite lite på dess innehåll (en bits förändring räcker för att den inte ska ladda korrekt).
Den svenska firmwaren är dessutom krypterad så det går inte att reverseengineera den.
Vill du knäcka en svensk box så kan du ju försöka patcha in dig på de tre kontaktplatserna på kretskortet (gissningsvis är det USB-platser) och se vad du får där. Jag har inte testat det för jag vill inte riskera att sabba boxen. Dessutom krävs det nog en hel del elektronikkunskap...

#70

Postad 05 oktober 2012 - 13:36

matbl
  • matbl
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Har du lite mer info rörande detta ?

"what am I looking for", om man säger så ... ;)

Har du dumpat EIT-data? I så fall borde du hitta en dataspecificerare som tillhör boxer/teracom/senda (0x00000014 om jag minns rätt). I det datablocket ligger den specifika informationen.
Om man sen tar en BXR-HD+ (som ju förstår det här formatet) så kan man i den hemliga menyn i den slå på att viss extra data som serie-id och flaggor ska visas i info-datat för ett program. Så om man sen matchar den informationen med boxers datablock så borde det gå att lista ut tillräckligt mycket.
Det är vad du ska leta efter... ;)

#71

Postad 14 februari 2013 - 10:43

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
1.02.32 släpptes i månadsskiftet, inte mycket nytt dock:

- Resolved Region selection when tuning
- Improved tuning when multiple transmitters detected
- Resolved TV Portal > Internet Radio issues

#72

Postad 01 juli 2013 - 13:42

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Har gjort en liten skrip-ändring i boxens-webbgränssnitt, så att den kan hantera åäöÅÄÖ i filnamnen
på inspelade filer (så att man tex kan göra en crop på dessa). Ni får leva med att det är på engelska,
men jag skrev originalet för hummy.tv.

I solved it myself, by adding a new function in the script.js - file
(in /mnt/hd2/mod/var/mongoose/html/browse )

function replaceumlauts(string)
{
value = string;
value = value.replace(/\u00e5/g, '%E5');
value = value.replace(/\u00e4/g, '%E4');
value = value.replace(/\u00f6/g, '%F6');
value = value.replace(/\u00c5/g, '%C5');
value = value.replace(/\u00c4/g, '%C4');
value = value.replace(/\u00c6/g, '%C6');
return value;
}
Then in the var menuclick = function(action, el, pos) , I added
file = replaceumlauts( file );
right above the switch (action).

Now, the replace lines listed above only cover the Swedish characters å/ä/ö/Å/Ä/Ö, which are
matched, and replaced by '%xx'. If you have other characters, that requires converting, simply
replace mine, or add more.
The \u value chart can be found here: http://www.javascrip...dcharacters.htm

Then, you also have add the same funtion to (for instance) crop.js, there replace
(the 1st one is only for the progress meter to work properly)

$.get('progress.jim' + '?perc=' + perc + '&file=' + file,
with
$.get('progress.jim' + '?perc=' + perc + '&file=' + replaceumlauts( file ),

and

.load('execute.jim?file=' + $('#params').attr('file'),
with
.load('execute.jim?file=' + replaceumlauts( $('#params').attr('file') ),


Jag har inte idiot-testat kodändringen, då jag som oftast bara är ute efter just crop ;)
men alla andra funktioner där filnamnet ska in i URLen bör nu funka, om man lägger till
funktionen i respektive .js-fil, hör av er om ni hitta något fel eller har frågor :D

Redigerat av frollic, 01 juli 2013 - 14:05.


#73

Postad 05 maj 2014 - 10:20

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Humax har släppt en ny FW till boxen:

Repeat Downloads for the HDR-FOX T2
Model: HDR-FOX T2
Software Version: FHTCP 1.03.12
System ID: 80BC.7E00
Update Date: 07 FEB 2014 (as will appear in the System Information menu)

Just ligger den bara på OTA, men man får väl hoppas att den även släpps för DL.

#74

Postad 04 december 2014 - 21:50

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Är det denna mottagare man skall välja om vill kunna spela in program från Boxer och kunna flytta det inspelade materialet till en Nas för att därefter själv kunna välja var man skall spela upp det ?
Eller finns denna möjlighet även hos andra mottagare alternativt TV apparater som har motsvarande funktionalitet ?

#75

Postad 05 december 2014 - 08:34

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Är det denna mottagare man skall välja om vill kunna spela in program från Boxer och kunna flytta det inspelade materialet till en Nas för att därefter själv kunna välja var man skall spela upp det ?

Du kan även spela in innehållet direkt på NASen ...

Eller finns denna möjlighet även hos andra mottagare alternativt TV apparater som har motsvarande funktionalitet ?

Inte helt omöjligt, men de har en sak gemensamt - de kommer inte från Båkser.

#76

Postad 05 december 2014 - 16:53

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Är det fortfarande HDR-FOX man skall köpa eller finns det senare modeller ? Har du någon rekommendation var i Englands man köpa den via Internet ?
Ny eller begagnad ?

Jag skall även undersöka möjligheten att köpa en tv med motsvarande möjlighet (Frågan är bara var infon finns)

#77

Postad 05 december 2014 - 18:17

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Är det fortfarande HDR-FOX man skall köpa eller finns det senare modeller ? Har du någon rekommendation var i Englands man köpa den via Internet ?
Ny eller begagnad ?

De finns fortfarande nya på eBay i England, jag köpte min på eBay, men de fanns tidigare även på Amazon.

http://www.ebay.co.u...E-/111145215447

Jag skall även undersöka möjligheten att köpa en tv med motsvarande möjlighet (Frågan är bara var infon finns)

Tror inte du hittar en TV som låter dig flytta det inspelade, i ett okodat format.

#78

Postad 05 december 2014 - 18:39

Lars2
  • Lars2
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Ok, tack för all info, jag återkommer när jag bestämt mig.

#79

Postad 06 december 2014 - 09:44

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Ok, tack för all info, jag återkommer när jag bestämt mig.

Du kan ju kolla om du hittar denna - https://www.minhembi...dpost&p=4144933

uppfyller också dina krav, skulle jag gissa ....

#80

Postad 05 januari 2020 - 20:03

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Eftersom det har aktualiserats med Humax-boxarna, så har jag grävt lite i 3e-parts FWaren efter att ha updaterat till den nyaste.
 
En del saker har ändrats, tex kör man inte längre Mongoose som webserver, utan Lighttpd.
Således ska parametern för att få rätt tidszon i web-gränssnitet ändras - "TZ" som redan ligger
i /mod/etc/lighttpd/server.conf ska modifieras så att det står:
 
"GMT-1BST,M3.5.0/1,M10.5.0/2", istf "GMT+0BST,M3.5.0/1,M10.5.0/2".
Dvs +0 ska ändras till -1.
 
Därutöver går det att få in att Boxen står i Sverige, och än viktigare, att EPGn inte släpar efter med 1h
(dvs engelsk tid).
 
Det finns ett antal sqlite3 DB-filer i /var/lib/humaxtv, i dessa finns två variabler som ska updateras, alt
läggas till.
 
OBS gör ändringarna nedan *efter* att ha scannat efter kanalerna, boxen hittar ingenting om
COUNTRY ändras till Sverige innan man scannat.
Defaultvärdet för COUNTRY är 6, vilket är England, i den hemliga inställnings-menyn
 
Dessa tre filer är setup.db, tempsetup.db och default_setup.db.
 
De innehåller ett fåtal tabeller med default-inställningarna för boxen.
 
Det första fältet vi är ute efter är COUNTRY, som ändras med en update i samtliga tre:

update TBL_MENUCONFIG set itemvalue = 28 where itemName = "COUNTRY";

Den andra är GMT_OFFSET_MINUTES, som säger hur mycket före klockan EPGn ska ligga.
Då boxens klocka ligger på engelsk tid, måste den fram 60 minuter.

update TBL_MENUCONFIG set itemvalue = 60 where itemName = "GMT_OFFSET_MINUTES";

Fältet ovan finns dock inte alltid, och om man får ett fel för linjen ovan, måste den läggas till.
Kör då:

select * from TBL_MENUCONFIG;

Man får du innehållet i tabellen, med nummerordning som första fält.
Titta efter vilket högsta nummret i första kolumnen i tabellen är, och kör därefter

insert into TBL_MENUCONFIG VALUES(X,'GMT_OFFSET_MINUTES',60,'',NULL);

där X är det högsta nummret från ovan, +1. Mao, finns det 100 rader, ska X vara 101.
 
Göra dessa två tabelländringar i samtliga tre db filer.
 
 
Hur dock läst mig till att boxen har problem med ljudet - det kommer inget, om den ansluts via HDMI
till en HDR-kapabel ingång på TV/förstärkare etc. Mao måste man antingen ha en icke-HDR ingång,
eller ta ut ljudet via SPDIF.


Redigerat av frollic, 05 januari 2020 - 20:58.


#81

Postad 04 mars 2022 - 12:10

AndersBe67
  • AndersBe67
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 1

Köpte en box (motsvarande BXR-HD+ som i UK-version har 500Gb disk - finns enstaka motsvarande +2, tror då med 1 eller 2 Gb disk och avsevärt högre pris) på Ebay UK mest för skojs skull (runt tusenlappen för burk, frakt och tull - hanteras av Ebay) - Tänkte bara kort redogöra för mina erfarenheter;

  • Uppgraderingen till Customized Firmeware gick smidigt efter lite läsning och huvudkliande - Starta på https://hummy.tv/for...art-guide.1301/
  • Boxen gick igång och merparten av original-menyer finns kvar. Tilläggen märks främst genom att man får webb-gränssnittet. Se https://wiki.hummy.t...ace_Screenshots.
  • Man når inspelade program via DLNA - Fungerar utmärkt till datorer, tv-apparater och VLC utan att avkryptera filerna.
  • Har inte testat plocka ut filer, men verkar finnas dekrypteringsfunktioner om man så önskar.
  • Testade aktivera SMB (Windows file shareing) - Verkade störa ut något, då jag inte längre nådde burken. Avaktiverade och har inte grävt djupare.
  • EPG och inspelning av kommande program fungerar, men serieinspelning fungerar inte på Boxers sändningar
  • Har hittills inte ändrat annat än tidsinställningen i ordinarie extra-menyn - webgränssnittets EPG visar fel tid och visar inte heller å, ä, ö, men tidsinställda inspelningar från webb-EPG fungerar trots det som de skall.(tänkte följa frollics instruktioner ovan någon gång...)
  • Funktionen för att ändra kanalpositioner i webgränssnittet (https://wiki.hummy.t...e_Notes#Tunefix) fungerade perfekt. Har replikerat Boxer default-sortering, men kan enkelt ändras hur man nu vill ha kanalerna.
  • Tar inte VHF (används i vissa områden - se https://www.teracom....enstabeller-tv/)
  • Fungerar utmärkt med Boxer CI och Cardsplitter - Kräver dock separat CI-modul
  • Spelar in 2 kanaler samtidigt medan man kan se en tredje - förutsatt den är på MUX som spelas in.
  • Fungerar bra med Humax WiFi-sticka - Streamar både SD och HD till enheter på nätverket med rimlig snabbhet.
  • Komplett listning av inkluderade och tillgängliga funktioner finns på: https://wiki.hummy.t...k_.28stripts.29
  • Telnet till boxen funkar
  • Fick ställa om ljudet till stereo isf något om "5:1" eller något för att få volymkontroll på boxen att fungera.

Sammanfattningsvis är detta en bra box som ger lite kul möjligheter genom att Linux öppnats upp och det finns en hel del vettiga funktioner (vissa mer kul än funktioner jag faktiskt saknat). Men öppenheten med DLNA ger möjligheten att titta överallt som jag verkligen saknade för 10-15 år sedan - idag är ju jag och många med mig inte längre så hårt bundna till markbunden linjär-TV, så behovet känns inte längre så akut. Men önskar verkligen att jag chansat på denna box då denna tråd startades 2012!


Redigerat av AndersBe67, 04 mars 2022 - 12:21.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.