Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One S

450 svar till detta ämne Xbox One S med 4k Blu-Ray! HDR Gaming! HDR Streaming kvalite!
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#401

Postad 27 november 2018 - 11:20

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Hej.
Är helt ny på Xbox.
Mediamarkt hade CyberMonday igår så jag beställde Xbox One S med två kontroller samt två spel till mina 7åriga pojkar.
Dom har sen tidigare en gammal Nintendo Wii och 32" Philips tv (6år).
Kan Ni ge mig tips vart jag vänder mig för nybörjarfrågor?
Har jag hamnat rätt?
(Kunskapsnivån verkar så hög här inne)

Redigerat av kincop, 27 november 2018 - 11:23.


#402

Postad 27 november 2018 - 11:35

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Du kan ställa frågor här, eller i den generella xbox tråden, xbox one x tråden är nog den med mest aktivitet i för stunden, dom fungerar alla på samma sätt dock.

#403

Postad 27 november 2018 - 11:48

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Tack SKIBBE.

Jag kikade lite på Blocket efter spel.
Hittade två spel där säljaren efter man betalat skickar kod via mail.
Hur fungerar detta egentligen med att hantera "digital" köpt spel?

#404

Postad 27 november 2018 - 12:19

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Tack SKIBBE.

Jag kikade lite på Blocket efter spel.
Hittade två spel där säljaren efter man betalat skickar kod via mail.
Hur fungerar detta egentligen med att hantera "digital" köpt spel?


Du skriver in koden där det står ”lös in kod” och laddar ner spelet. Risken är väl dock att man kan bli blåst på blocket och du får en kod som inte fungerar.

#405

Postad 27 november 2018 - 12:26

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Du skriver in koden där det står ”lös in kod” och laddar ner spelet. Risken är väl dock att man kan bli blåst på blocket och du får en kod som inte fungerar.


Båda spelen kostar 50kr/st.
Förlorar inte så mycket på att testa. Men OM de funkar, hur vet jag att de funkar i framtiden så inte han säljer dessa koder igen? Dvs, hur fungerar det? Äger jag koderna efter ha löst in dom, funkar de bara på en konsol? (Jobbigt vara newbie!)

#406

Postad 27 november 2018 - 12:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Båda spelen kostar 50kr/st.
Förlorar inte så mycket på att testa. Men OM de funkar, hur vet jag att de funkar i framtiden så inte han säljer dessa koder igen? Dvs, hur fungerar det? Äger jag koderna efter ha löst in dom, funkar de bara på en konsol? (Jobbigt vara newbie!)


Koderna fungerar bara en gång. Så har hen sålt dem tidigare så lär du märka det. Fungerar bara på en konsol, men det är knutet till ditt konto så du kan köpa en konsol till och ladda ner det även där osv.

#407

Postad 27 november 2018 - 12:59

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Koderna fungerar bara en gång. Så har hen sålt dem tidigare så lär du märka det. Fungerar bara på en konsol, men det är knutet till ditt konto så du kan köpa en konsol till och ladda ner det även där osv.


Ok.
Osäker på om jag fattat rätt. 😂
I samband med köpet av konsolen ingår ett spel (digital, ej skiva). Kan jag testspela detta spel nån vecka och sen sälja den?

#408

Postad 27 november 2018 - 13:06

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 716 inlägg
  • 0

Ok.
Osäker på om jag fattat rätt.
I samband med köpet av konsolen ingår ett spel (digital, ej skiva). Kan jag testspela detta spel nån vecka och sen sälja den?

 

Nej, då koden blir ditt och aktiverat. 



#409

Postad 27 november 2018 - 19:51

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Håller på att konfiguera Xbox One S för första gången.

Är det normalt att nedladdning av spel går extremt långsamt?
Snittar på under 10mbit/s ändå har jag 100mbit/s lina..inget annat tungt som laddar ner.

Redigerat av kincop, 28 november 2018 - 08:52.


#410

Postad 28 november 2018 - 10:38

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Kör du wifi? Och isf 2.4ghz bandet så har du nog svaret där. Över 5ghz bandet kan du få bättre fart,men båda beror ju på hur bra mottagninh du har.

Kör du kabel och ändå har problem med hastighet så är det nog bara temporärt.

Inte alltid xbox live levererar full fart av olika anledningar.

#411

Postad 28 november 2018 - 17:07

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Kör du wifi? Och isf 2.4ghz bandet så har du nog svaret där. Över 5ghz bandet kan du få bättre fart,men båda beror ju på hur bra mottagninh du har.

Kör du kabel och ändå har problem med hastighet så är det nog bara temporärt.

Inte alltid xbox live levererar full fart av olika anledningar.

Ja, wifi via 5ghz. Konsolen står i pojkarnas rum och routern i v-rum. Det blir många meter nätverkskabel 😅
Kanske jag under natten kan köra kabel för att skynda på med download..om det nu lönar sig att dra loss alla sladdar..

Redigerat av kincop, 28 november 2018 - 17:09.


#412

Postad 29 november 2018 - 07:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Jag hade sett över möjligheterna att dra en kabel snyggt alternativt försökt förbättrat wifi på div sätt. 5ghz är ju snabbt så länge man är nära men försämras ganska ordentligt om man går en bit bort normalt sett.
Men annars är nedladdningshastigheten ändå rätt svajig från Xbox live emellanåt. Kör med kabel själv och kan ligga på allt från 0-70 MB/s. Oftast mellan 30-60. Vet inte om min router är kass men ligger aldrig och maxar 100 iaf.

#413

Postad 29 november 2018 - 11:42

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Jag hade sett över möjligheterna att dra en kabel snyggt alternativt försökt förbättrat wifi på div sätt. 5ghz är ju snabbt så länge man är nära men försämras ganska ordentligt om man går en bit bort normalt sett.
Men annars är nedladdningshastigheten ändå rätt svajig från Xbox live emellanåt. Kör med kabel själv och kan ligga på allt från 0-70 MB/s. Oftast mellan 30-60. Vet inte om min router är kass men ligger aldrig och maxar 100 iaf.

 

Har 250 mbps fiber och brukar väl ligga runt 150 även om det händer att det går ner under 60, oftast i början på en nedladdning, men ibland så kommer jag också upp i 250. 

 

Telia via Öppen fiber med Telias mediakonverterare och en ASUS RT-AC68U router. Xboxen är ansluten med nätverkskabel. 



#414

Postad 29 november 2018 - 16:02

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag hittade en lång gammal kabel som jag provisoriskt kopplat med Xboxen..Klar skillnad! 👍
Säkert minst 4-5ggr snabbare i snitt.
Undrar om en "repeater" kan förbättra 5ghz-wifi download?

#415

Postad 29 november 2018 - 16:06

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag undrar över inloggning.
Varje gång efter en tids inaktivitet så behöver jag logga in med mitt lösenord på mitt Xbox-konto.
Lätt irriterande då detta kommer göra att jag måste logga in åt barnen i tid och otid?
(Jag håller på att försöka "kalibrera" allt inför barnen kommer till mig imorgon).

#416

Postad 29 november 2018 - 16:45

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Du kan ställa in att alltid vara inloggad. Eller att du behöver behöver ange en kod/lösenord. Finns en hel del "familjeinställningar" så att inte barn kan spela vad som helst och inte gå loss och shoppa spel och annat med pappas kort/pengar.

Det är mycket menyer och knappar. Jag tycker det är ganska rörigt faktiskt i det nya jämfört med gamla Xbox 360.
Här hos oss i Umeå på biblioteket kan man låna spel gratis i 14 dagar. Det kan jag rekommendera om man vill hålla spelkostnaden nere. Eller att köpa begagnade fysiska spel.

#417

Postad 29 november 2018 - 16:58

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Du kan ställa in att alltid vara inloggad. Eller att du behöver behöver ange en kod/lösenord. Finns en hel del "familjeinställningar" så att inte barn kan spela vad som helst och inte gå loss och shoppa spel och annat med pappas kort/pengar.

Det är mycket menyer och knappar. Jag tycker det är ganska rörigt faktiskt i det nya jämfört med gamla Xbox 360.
Här hos oss i Umeå på biblioteket kan man låna spel gratis i 14 dagar. Det kan jag rekommendera om man vill hålla spelkostnaden nere. Eller att köpa begagnade fysiska spel.


Tack!
Jag trodde jag var ensam om att uppleva det som rörigt.😅

Försöker skapa ett barnkonto inom mitt konto.
Men jag saknar alternativet "Familj"

System>Inställningar>Konto>Familj


Under Konto har jag dessa:

*Inloggning..
*Länkade sociala..
*Sekretess..
*Begränsningar..
*Betalning..

Hur hittar/skapar jag Familj? 😲

#418

Postad 29 november 2018 - 17:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Här hos oss i Umeå på biblioteket kan man låna spel gratis i 14 dagar. Det kan jag rekommendera om man vill hålla spelkostnaden nere. Eller att köpa begagnade fysiska spel.

 

Game Pass är också ett måste, får ju "låna" över 100 spel i en månad för 10 kr just nu.



#419

Postad 29 november 2018 - 18:55

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Ja, Game pass är ett alternativ. 10kr för en månad sedan 99kr per månad. Helt klart värt om man har pengarna till detta och spelar mycket för att utnyttja slantarna man lägger. För min del räcker inte slantarna och jag spelar inte mycket heller för att det ska vara värt för mig.

Vore ju smart om det kunde komma en digital lånetjänst. Att nyckeln för spelet var aktivt en viss tid. Att nycklarna slumpades. Lite som bibliotekslånet fast digitalt istället för fysiskt. Du får en nyckel som fungerar i 14 dagar sen går det inte att starta spelet något mer tills du aktiverar det med ny nyckel eller en fysisk skiva alternativt betalad nyckel.

Angående familjeinställningarna och "barnkonto" så tror jag det kan finnas en hel del hjälp i hjälpavsnitten. Om inte annat kan det vara lättare att navigera på hjälpsidorna på xbox hemsida via en dator.

Redigerat av Orfeous, 29 november 2018 - 18:56.


#420

Postad 29 november 2018 - 20:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja, Game pass är ett alternativ. 10kr för en månad sedan 99kr per månad.

 

Drygt 200 pesos för sex månader just nu dessutom!



#421

Postad 29 november 2018 - 22:43

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Aha... där ser man :)

#422

Postad 30 november 2018 - 00:03

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Drygt 200 pesos för sex månader just nu dessutom!


Oj, lockande! 👍
Var hittar du det erbjudande?
Jag fick 1 månad Game Pass i samband med köp av Xboxen.
Men betalning (99kr) sker tydligen inte
förrän efter 2månader..

#423

Postad 30 november 2018 - 15:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Oj, lockande!
Var hittar du det erbjudande?
Jag fick 1 månad Game Pass i samband med köp av Xboxen.
Men betalning (99kr) sker tydligen inte
förrän efter 2månader..

 

På MS/Xbox hemsida på datorn. Men man kanske måste ha varit medlem först, för när jag är utloggad får jag inte erbjudandet.



#424

Postad 30 november 2018 - 16:15

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Hittar inte heller det erbjudandet...

#425

Postad 30 november 2018 - 16:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hittar inte heller det erbjudandet...

 

Kanske för att du redan har köpt då och har ett aktivt medlemskap.



#426

Postad 30 november 2018 - 17:37

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag vet inte om jag ska kasta ut konsolen eller mig själv från balkongen! 😠
Redan lagt åtskilliga timmar bara på att skapa barnkonto med alla dess verifieringar fram o tillbaks.
Äntligen klart och med kabeln gick det "fort" hämta massor av spel via Game Pass.

MEN, trots att jag ändrat åldersinställningar för barnens konto så lyckas inte Fortnite (skiva) acceptera och starta! Besvikelsen är stor hos pojkarna såklart..
Nåja, massor av andra spel att prova.. NEJ!
Inget spel som jag laddat/installerat från GamePass går att spela med pojkarnas konto!!
Så nu får dom använda mitt konto vilket förstör hela idén med barn/familjekonto.
Uhhh....

#427

Postad 30 november 2018 - 20:16

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Låter som om du inte har er Xbox som hemma Xbox. Bara på hemma xboxen som licenser för spel delas.

https://support.xbox...up/my-home-xbox

#428

Postad 01 december 2018 - 01:32

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Låter som om du inte har er Xbox som hemma Xbox. Bara på hemma xboxen som licenser för spel delas.

https://support.xbox...up/my-home-xbox

Tack för länken.
Jag har den som hemmaXbox.
Hur delar jag ut licenser?
Måste barnen själva ha Game Pass eller kan jag dela även dessa spel som testas?

Redigerat av kincop, 01 december 2018 - 01:33.


#429

Postad 01 december 2018 - 13:51

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Det är automatiskt på din hemma Xbox. Om du äger spelet eller har Game pass så kan alla spela de spelen på din hemma Xbox.

Har du spelen på skiva däremot så måste den skivan sitta i oavsett vem som ska spela.

#430

Postad 01 december 2018 - 14:52

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Det är automatiskt på din hemma Xbox. Om du äger spelet eller har Game pass så kan alla spela de spelen på din hemma Xbox.

Har du spelen på skiva däremot så måste den skivan sitta i oavsett vem som ska spela.


Idag ändrade jag deras konto till vuxenkonto. Nu funkar alla spelen.
Tycker bara det är konstigt att 12års spel (Fortnite) inte funkade med tonåringskonto..
Jaja..nu fick jag öven co-op med Gears of War att funka..
Tur att man kan ställa frågor här. Jag upplever MSN som rörigt när det gäller FAQ.

#431

Postad 01 december 2018 - 15:07

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Konstigt.

Borde ju inte vara åldersbegränsning som ställer till det eftersom man då får en popup där en förälder kan godkänna att barnet får spela ändå en gång eller alltid. Och det hade ni inte fått som jag förstod det?

Om det var åldersgränsen som ställde till det så är det något man ställer in per barnkonto. Har inte med åldern på barnet utan vilken åldersgräns man som vuxen tillåter.

Så man kan för sitt barn som är 6 tillåts spel som är för 7 om man vill. Eller bara godkänna enskilda spel för äldre barn. Så jag gör för mina .

#432

Postad 01 december 2018 - 15:17

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Så här jag har det inställt för min 6 åring:

 

Bifogad fil  begränsningar.png   35,33K   2 Antal nerladdningar

 

Bifogad fil  schema.png   37,28K   2 Antal nerladdningar

 

Sköter han sig så kan han få mer tid. :) Eller om han gjort något riktigt dumt så kan det bli mindre. ;)



#433

Postad 01 december 2018 - 17:49

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Hittade information om hur du tillåter specifika appar, spel osv på ett barnkonto.

https://support.xbox...-content-limits

Även här!
https://support.xbox...safety-features

Redigerat av Orfeous, 01 december 2018 - 17:49.


#434

Postad 04 december 2018 - 10:19

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Så här jag har det inställt för min 6 åring:
begränsningar.png

schema.png

Sköter han sig så kan han få mer tid. :) Eller om han gjort något riktigt dumt så kan det bli mindre. ;)

Härligt med illustrationer, tackar!
Jag ser exakt dessa val förutom att spelen ej är synliga.
(Kan bara köpta spel bli synliga?)

Redigerat av kincop, 04 december 2018 - 11:11.


#435

Postad 04 december 2018 - 12:28

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Härligt med illustrationer, tackar!
Jag ser exakt dessa val förutom att spelen ej är synliga.
(Kan bara köpta spel bli synliga?)


Spelen dyker upp om du godkänt dem på xboxen. Dialogen för det dyker bara upp om spelet har högre åldersklassning än vad du satt som gräns för ditt barns konto.

#436

Postad 05 december 2018 - 00:10

kincop
  • kincop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Spelen dyker upp om du godkänt dem på xboxen. Dialogen för det dyker bara upp om spelet har högre åldersklassning än vad du satt som gräns för ditt barns konto.


Tack.
Det förklarar nog varför de ej syns då jsg höjt åldersgräns till 18.

#437

Postad 28 december 2018 - 18:47

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0

Jag har stött på ett problem.
Jag har spelat Lego the hobbit på min Xbox 360. Jag har kommit rätt långt.
Jag har kopierat det sparade spelet till molnlagringen som man kan göra.
Jag har läst att det ska gå att fortsätta spela detta spel på min Xbox One.
Men när jag startar spelet på min Xbox One så finns det inga sparade spel.
Jag har Xbox One-versionen av spelet.

Har jag missförstått. Jag har läst och trott att man ska kunna fortsätta spela på min Xbox One.
Är det så att jag behöver ha Xbox 360 versionen på min Xbox One? Är det så kinkigt?
Om jag tittar på spelhanteringen av the ett speldemo så står det ju att jag har ett sparat spel under fliken "sparade spel" där står
det under intern lagring.



#438

Postad 28 december 2018 - 18:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Ja, du behöver 360 versionen, då kommer dina saves att funka.

Förutsatt att det spelet är bakåtkompatibelt då.

Redigerat av SKIBBE, 28 december 2018 - 18:56.


#439

Postad 28 december 2018 - 19:10

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0

Ajdå, då är det bara att starta om från början då.
Näe, spelet finns inte med i bakåtkompatibiltetslistan.

Det verkar som att jag får göra detta med alla gamla spel jag har då.
Typiskt. Synd att det inte går att fortsätta på Xbox One med den versionen.
Man tycker ju att det är samma spel.



#440

Postad 13 februari 2020 - 13:18

JB1
  • JB1
  • Användare

  • 240 inlägg
  • 0

Kan xbox one s spela upp HDR10+ formatet när man kör en UHD film?

Jocke



#441

Postad 13 februari 2020 - 13:42

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Kan xbox one s spela upp HDR10+ formatet när man kör en UHD film?
Jocke


Den stödjer hdr10/DV
+ Vet jag inte hur den gör med. Står inget om det på deras supportsida.

#442

Postad 14 februari 2020 - 07:10

JB1
  • JB1
  • Användare

  • 240 inlägg
  • 0

Den stödjer hdr10/DV
+ Vet jag inte hur den gör med. Står inget om det på deras supportsida.


Tack för svaret. Nä blir inte klok på om den kan läsa av även + formatet.

#443

Postad 29 mars 2020 - 14:22

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Har någon varit med om att boxen startar av sig själv?

Skällt på grabben att han måste stänga av boxen, men sett nu att den startar själv. Antingen efter avstängning (ibland) men just nu startade den hux flux utan att någon är i rummet/sitter med en kontroll?!?



#444

Postad 29 mars 2020 - 14:56

Orfeous
  • Orfeous
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Xboxen letar uppdateringar och installerar dessa automatiskt. Du kan själv ställa in om xboxen ska stå i energisparläge eller helt avstängd. Troligtvis har du energisparläge på. Kolla upp det.

#445

Postad 29 mars 2020 - 15:03

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Xboxen letar uppdateringar och installerar dessa automatiskt. Du kan själv ställa in om xboxen ska stå i energisparläge eller helt avstängd. Troligtvis har du energisparläge på. Kolla upp det.

 

Ah. Så om den startar upp så ska den stänga av sig själv också om jag nu behåller den inställningen jag har?



#446

Postad 29 mars 2020 - 18:42

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Alltså om den är i det läge där den uppdaterar själv så startar den ju aldrig upp Xboxen så att lampan lyser utan allt görs i bakgrunden.
Startar Xboxen upp så lampan lyser så är det något annat.

#447

Postad 29 mars 2020 - 19:52

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Har någon varit med om att boxen startar av sig själv?
Skällt på grabben att han måste stänga av boxen, men sett nu att den startar själv. Antingen efter avstängning (ibland) men just nu startade den hux flux utan att någon är i rummet/sitter med en kontroll?!?


Går att starta Xboxen över nätverket, via appen eller tex Alexa integrering, så kan ju vara någon som busar med dig. Om det nu inte är att någon råkar tex sätta sig på en kontroll. 🙂

#448

Postad 29 mars 2020 - 22:08

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Många som varit med om spontana uppstarter av xboxen, speciellt med OG modellen. (Touch knapp)

Att den rebootar ist för stängs av kan vara en bugg som är kopplad till att headsetet är på. Går lösa genom att stänga av innan eller gå via settings och göra en "full shutdown" mina Razor lurar har detta problemet/bigg

#449

Postad 30 mars 2020 - 07:30

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Alltså om den är i det läge där den uppdaterar själv så startar den ju aldrig upp Xboxen så att lampan lyser utan allt görs i bakgrunden.
Startar Xboxen upp så lampan lyser så är det något annat.

 

Det är detta som händer.

Vet inte om någon trådlös pryl här hemma kan påverka. Ingen app, Alexa eller kontroll som satt igång. Vi satt alla i uterummet när minstingen sa att det lät som Boxen startade, och mycket riktigt. Händer som sagt ibland att när den store stängt, efter att ha spelat färdigt, så startar den upp igen.



#450

Postad 30 mars 2020 - 07:34

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Många som varit med om spontana uppstarter av xboxen, speciellt med OG modellen. (Touch knapp)

 

Där ser man, hade jag helt missat eftersom jag aldrig råkade ut för det själv på min OG Xbox One, eller på min nuvarande One X. 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.