Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Medim

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 december 2004 - 00:09

tonpaa
  • tonpaa
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 23 juni 2006 - 22:13

Hmm?
  • Hmm?
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
det är faktiskt lite hemmabio redan... har ett Logitech Z-5500 men har inte lagt upp några nya kort än...

Postad 23 juli 2006 - 09:08

najk_
  • najk_
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Tack för omdömet och kommentaren! Jag har hållt på å bytt massa gamla bilder så jag har missat att ta bilder på surrarna, tack för kommentaren! Ha en fortsatt trevlig sommar!

Postad 02 juli 2007 - 20:28

kastebo
  • kastebo
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Tack för omdömet.

Jag jagar en center och surroundhögtalare. Men jag vill ha de som är i samma serie som frontarna vilket har visat sig är lite små svårt. Sony skräpet jag har nu är bara en nödlösning ifrån en svunnen tid. Subben ska också bytas ut vad det lider. Lite för lite kräm i den ;)

TV stativet jag har klarar 30kg och jag köpte den hifi-klubben för runt 1800. Den går att vilka åt alla möjliga håll vilket kan vara bra ibland.

/Jonas

Postad 09 februari 2008 - 10:37

gabbano
  • gabbano
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
har du hört talas om no xplode? =D

Postad 24 maj 2013 - 11:09

Circus Cinema
  • Circus Cinema
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Måste bara säga att det är riktigt fint bygga. Är mycket avundsjuk. Och vad händig du är. Mvh Ylva

Postad 23 april 2018 - 15:17

johan.a
  • johan.a
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Hej!

NICE setup:)

Har en liten fråga, upplevde du någon skillnad på ljudet när du bytte till jumpers?

Jag har bleck nu på mina audiovector och har funderat på att byta till jumpers så där av frågan..

Mvh Johan

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.