Löst baserat på Oblivion av Radical Publishing.

edit: ändrat på titeln
Redigerat av Audio Code 3, 22 December 2011 - 14:11.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Horizons med Tom Cruise av Joseph Kosinski
Startad av
Audio Code 3
, Jul 19 2011 23:51
9 svar till detta ämne
Postad 19 July 2011 - 23:51
Plot: I en apokalyptisk framtid jordens invånare lever i molnen då det blivit ohälsosamt att leva nere vid marken, dock finner vi en soldat spelad av Cruise därnere och följer honom medan han ifrågasätter synen på världen
Löst baserat på Oblivion av Radical Publishing. ![]() edit: ändrat på titeln Redigerat av Audio Code 3, 22 December 2011 - 14:11. Postad 20 July 2011 - 00:16
Kan bli riktigt intressant faktiskt =)
Cruise är en grym skådis och postapokalyptiska filmer är aldrig fel Postad 03 January 2012 - 02:56
Hey, den där bilden har jag gjort
Horizons är fortfarande en jobbtitel, hoppas innerligt att vi byter tillbaka till Oblivion. Postad 03 January 2012 - 13:16
Va, har du gjort bilden, coolt, hoppas på också att den byter tillbaka
Postad 03 January 2012 - 14:22
Taget från imdb, stämmer inte riktigt överens med det som står i #1.
A court martial sends a veteran soldier to a distant planet, where he is to destroy the remains of an alien race. The arrival of an unexpected traveler causes him to question what he knows about the planet, his mission, and himself. Postad 04 January 2012 - 00:36
Så, jag skrev det för ett halvår sedan, och jag brukar ligga före iMDB när jag startar film trådarna
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |