Och efter man har sett trailern så verkar det vara en riktigt intressant film
Trailern
http://www.apple.com...dukesofhazzard/
Här är även filmens hemsida
http://www2.warnerbr...zard/index.html
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 01 August 2005 - 17:11
har tyvärr itne sätt orginalserien men snart så kommer en nyinspelad film av Dukes Of Hazzard
Och efter man har sett trailern så verkar det vara en riktigt intressant film Trailern http://www.apple.com...dukesofhazzard/ Här är även filmens hemsida http://www2.warnerbr...zard/index.html Postad 01 August 2005 - 20:03
Serien är inget man har lagt på minnet & filmens rollista är lite skrattretande.
Men man kommer väl att se denna, på ett eller annat sätt. [OT] När får vi se "A-Team - The Movie"? [/OT] Redigerat av Mephisto, 01 August 2005 - 20:04. Postad 01 August 2005 - 21:03
Jag går inte så mycket på rolllistan och i detta fall mest för det verkar vara en riktigt racingfilm med en hel del humor
Postad 04 August 2005 - 21:39
Va?! Har ni inte sett Dukes Of Hazzard!? Hur kul som helst - monotont, men underhållande!
Det här är ju i samma klass som nyproduceringen av Starsky & Hutch (kan jag tänka mig, eftersom jag inte sett Dukes Of Hazzard), så det kan ju inte bli fel - ta det för vad det är! Postad 05 August 2005 - 14:44
Ohh ytterligare en remake, vad förvånad och positivt överraskad jag blir av Hollywood.
Postad 10 August 2005 - 17:46
Den 23 September kommer den till Sverige.
Dock endast i 5 kopior och troligen kommer de bara att visas i Stockholm. Så antingen får man åka upp till stockholm eller vänta på när den släpps på DVD. Redigerat av cazz, 10 August 2005 - 17:47. Postad 10 August 2005 - 19:31 Vet inte riktigt om jag håller med där. Inte för att jag är speciellt sugen på att se DoH, men det var ju en TV-serie – inte en film – där för 25 år sen. Postad 23 September 2005 - 09:44
Filmen släpps i 2 utgåvor på R1 den 6/12.
dukesofhazzardratr1art1.jpg 137.3K
1 Antal nerladdningar
dukesofhazzardunr1art1.jpg 127.09K
0 Antal nerladdningar
Postad 23 September 2005 - 17:10
Ja vad kan man säga om Dukes of hazard, jo att den med säkerhet inte kommer att hota ngn film på Oscargalan. Det är helt enkelt inte en bra film men det betyder inte att det är dåligt underhållning. Tvärtom tog filmen slut ganska fort och bjöd pa en hel del roliga scener samt ngr helt otroliga oneliners från Seann William Scott. Jessica Simpson rolltolkning e väl ganska spot on men rollen kräver ju inte så mycket heller dock gör hon ett bättre intryck J.Knoxville, han kan bättre.
Jag kan ibland bli lite trött på hur högt och långt en bil kan hoppa utan problem (missa inte eftertexterna) samt hur snabba polisbilar är jämfört med en Hemi laddad Dodge Charger. Man kan säkert klaga sig trött på orealism i många filmer men i slutändan går jag ända på bio för underhållning och jag var helt nöjd efter filmen. helt enkelt en schysst grabb film MVh Martin Postad 25 September 2005 - 11:10
Japp då har man sett denna film. Den var så j...a bra! Riktigt underhållande film. Denna film måste jag bara ha i samlingen, så till alla er "tyckare" där ute, ta inte allt så seriöst utan se den som den är menad att vara..1.5 timmes underhållning.
Postad 18 December 2006 - 23:48
Nästa år släpps Dukes Of Hazzard: The Beginning, en film som går direkt till DVD den 20/3 2007 på R1.
Postad 19 December 2006 - 05:46
Enligt Imdb så är inte Johnny Knoxville, Jessica Simpson och Seann William Scott med.
Postad 19 December 2006 - 09:27
Kan nog bli en riktig kalkonuppföljare som vanligt för sådana här filmer... Tänker på American Pie filmerna som har blivit slaktade på sistone! Postad 19 December 2006 - 10:28
Sant! Första filmen var väl ingen direkt höjdare, men det brukar ju inte direkt bli bättre heller...
Postad 19 December 2006 - 10:59
Va originellt. Postad 29 December 2006 - 20:01
Omslag till den kommande utgåvan: Bifogad fil(er)Postad 30 December 2006 - 00:53
Framsidan på omslaget är bättre än filmen
Tvåan ska utspelas före ettan? Eftersom alla verkar så unga som ska medverka? Postad 30 December 2006 - 02:55
Om du funderar på undertiteln "The Beginning" så kanske du kan komma på om det är så...
Postad 30 December 2006 - 14:37
En snygg men totalt IQ befriad Jessica Simpson i kortkort blir ju svårslaget....!!
Postad 31 December 2006 - 00:59
Vad menar de med "unrated"? Visar de mer hud eller är det språket som är lite grövre?
Postad 01 January 2007 - 11:25
hmm när släps den filmen på DVD då?
Går ju alltid att titta på om man är utråkad och så är det gött med racing bilar Postad 01 January 2007 - 17:06
Om det är sant, varför är hon brunett i tvåan och blond i ettan Redigerat av Unregisteredaefc5739, 01 January 2007 - 17:18. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |