Postad 25 December 2005 - 22:29
Postad 26 December 2005 - 00:22
//Patrik
Redigerat av Ekis__78, 26 December 2005 - 00:40.
Postad 26 December 2005 - 01:27
Det är på IKEA, "Någon" heter det men jag vet ej om dom finns kvar. Kan inte se dom på deras hemsida nu men jag såg dom på IKEA här i Helsingborg för inte så länge sedan. Kostade under 100 lappen har jag för mig.
//Patrik
Tackar! Får bege mig till Ikea och se om den finns eller om den har utgått ur sortimentet.
Postad 27 December 2005 - 17:20
Jag har sett ett par galleribilder (hittar dom dock inte nu) där en skulptur i form av ett långsmalt huvud används som hörlurshållare.
Sådant huvud som Pefre har menar du? Hade varit rätt nice att ha
Postad 27 December 2005 - 17:28
Mvh
Passerati
Postad 29 December 2005 - 00:13
Postad 29 December 2005 - 09:33
Ska ta å ringa, Ikea Handla Hemma. För försäljaren sa att man ev kunde köpa Någon huvuden, via hemköp/postorder, men han var inte helt säker.
Så det kan vara ett tips, för någon (hehe) som inte bor i närheten av något varuhus.
Kan gå in å editera detta inlägg, när jag ringt Kundtjänst/Ikea handla Hemma. Å jag vet om det går eller ej.
Mvh
EDIT: Nu har jag talat med Ikea Handla Hemma
Produkten Någon Huvudet, är utgående och man kan inte beställa den via Handla Hemma/Internet. Utan om den finns i något varuhus så finns den, tills den är slutsåld, sedan är den... helt slut... och ute ur sortimentet...
Redigerat av Unregistered1041101d, 29 December 2005 - 09:45.
Postad 29 December 2005 - 12:21
Jag hittade en ploj-affär där jag bor och dom sålde skämtperuker och jag frågade fall dom hade några huvuden över. Visst hade dom det så jag fick köpa ett (50 kr). Sedan målade jag det svart när jag kom hem.
/jolle
Postad 29 December 2005 - 21:04
101_0104_IMG.JPG 1.02MB
204 Antal nerladdningar
Bifogad fil(er)
Redigerat av Unregistered69a7a1ce, 29 December 2005 - 21:05.
Postad 31 December 2005 - 14:37
Postad 02 January 2006 - 00:14
//Lorryquai
Redigerat av Lorryquai, 02 January 2006 - 00:14.
Postad 04 January 2006 - 16:58
Annars skulle jag kunna tänka mig att använda de som du har i din avatar Kapaas - även som hållare.Kanske lite OT, men är det någon som vet om/var man kan få tag på andra hörlurshållare? Inte huvuden alltså, utan t ex såna man brukar få när man köper vissa lurar. (Inte med de jag har dock =/)
Det huvud jag har är av frigolit. Min sambo fixade det på något sätt varpå jag spraymålade det med silverfärg från Panduro. Blev helt ok.
Kikade innan på Ikeas huvud men fann det för smalt (iaf för mina stora lurar). Hade blivit väldigt konstiga proportioner. Tyckte dessutom att det huvudet var för mycket "prydnad" och var mer ute efter "teknikstil" så att säga.
Postad 06 January 2006 - 01:38
Annars skulle jag kunna tänka mig att använda de som du har i din avatar Kapaas - även som hållare.Kanske lite OT, men är det någon som vet om/var man kan få tag på andra hörlurshållare? Inte huvuden alltså, utan t ex såna man brukar få när man köper vissa lurar. (Inte med de jag har dock =/)
![]()
Om man ändå hade så tur..
Ingen som vet var man kan få tag på hörlursställ?
Postad 06 January 2006 - 01:52
...kan ju bara påpeka att dem är dyra i drift, dom hörlurshållarna...Om man ändå hade så tur..använda de som du har i din avatar Kapaas - även som hållare.
![]()
Men om ni ska ha tag i hörlurshållare, liknande butikställen. Kan ni väl böja till en grov ståltråd.
Mvh
Postad 06 January 2006 - 12:41
...kan ju bara påpeka att dem är dyra i drift, dom hörlurshållarna...Om man ändå hade så tur..använda de som du har i din avatar Kapaas - även som hållare.
![]()
Men om ni ska ha tag i hörlurshållare, liknande butikställen. Kan ni väl böja till en grov ståltråd.
MvhPasserati
Hahaha, jooo.. det är ju priset som är nackdelen. Får åka till Öststaterna och se om det finns nåt ställ som inte är så dyrt i drift.
Nämen, skämt åsido så har faktiskt tanken med ståltråd slagit mig.. hade bara tänkt se om det gick att köpa någonstans innan jag försökte göra nåt som jag troligtvis inte kommer att bli nöjd med.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?