Postad 12 June 2007 - 21:38
såg att du hade lagt ett betyg..? tänk efter lite innan du skriver en kommentar.? helhets bilder..? varför... har lust att bara lägga upp bilder på mina produkter och inte mitt hem.? släng du upp några bilder.? hehe
jag tog inte illa upp, men ganska kul när nån kritiserar nån för nåt den inte har själv..?
ha det gött
Postad 12 June 2007 - 21:51
Du har helt klart en bra poäng i att jag inte lagt upp några bilder. Dåligt av mig
Ha det bra i värmen!
Postad 12 June 2007 - 22:14
Visst tänkte jag efter innan jag kommenterade, annat är ju såklart olämpligt. Jag tycker rummet såg trevligt ut och tycker därför att albumet skulle bli ännu lite bättre med fler helhetsbilder. Men det är ju såklart min personliga åsikt, vilket iofs är det som är tanken med betygsystemet, att lämna sin egen åsikt... Kommentaren var inte menad som kritik utan som tips till förbättring och en sjua på en tiogradig skala är väl att anse som ett ganska bra betyg. Jag gillar dina bilder!
Du har helt klart en bra poäng i att jag inte lagt upp några bilder. Dåligt av mig![]()
Ha det bra i värmen!
Tog inte illa vid mig eller nåt sånt.. men det är inte helt ovanligt att folk som lägger sina röster inte har nåt själv upplagt... Sedan har man sitt eget tycke, det säger jag inget på.
Självklart så kan man förbättra allt möjligt men man måste hålla sig till vissa rimliga gränser när man bor i hyresrätt.. Värden blir nog inte så glad om man börjar bygga om. Sedan har detta vardagsrummet helt konstiga vinkar. Det är lite ett därför jag inte har lagt upp helhets bilder.
Men ta och släng upp några bilder så får man se om du har nåt intressant,
plus toaletter är inte så intressanta att titta på..
Ha det gött..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?