Postad 11 May 2007 - 16:42
när du varit och tittat till farsgubbens tv och bild så kan du gärna höra av dig och säga vad den prestera
För jag är nämligen i köp-tankar. Och den är på min lista..
Postad 09 January 2008 - 22:44
Hallå där!
Har just inhandlat samma reciever från sony som du har. Men får fan inte till hdmi delen.
Har en HTPC och en Xbox360 inkopplat och sedan en kabel upp till min LG 42". Får ut OSD bilden så jag ser menyerna osv men i **** att jag får ut bilden från varken datorn eller xboxen. Vad ska jag tänka på och vad har jag missat?
Höres.
Har just inhandlat samma reciever från sony som du har. Men får fan inte till hdmi delen.
Har en HTPC och en Xbox360 inkopplat och sedan en kabel upp till min LG 42". Får ut OSD bilden så jag ser menyerna osv men i **** att jag får ut bilden från varken datorn eller xboxen. Vad ska jag tänka på och vad har jag missat?
Höres.
Postad 10 September 2008 - 02:48
Hej! Såg din EEE med dekal;) dock vill jag inte ha någon av dom "förvalda" just till EEE, utan någon annan av deras utbud. Min fråga är, kan du mäta på din skärm (baksida) hur hög och bred den är? Det vore underbart och underlätta istället för att kolla femtioelva bilder och "hoppas" på rätt:)
Jag väntar på svenska marknaden för 901;an
Jag väntar på svenska marknaden för 901;an
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?