Hur blev detta nu då på en skala.
Fick packat upp min nya LG 42PC1R, nyligen hämtad hos butiken. Tv:n har varit på plats sen sena kvällen. Än så länge nöjd som rackarn och har hunnit prova lite inställningar osv. Den hamnade utmed väggen jämte hushållets stereoanläggning Beosound 9000 med Beo 4 fjärr.
Under kvällens gång skulle stereon igång, men fick inte igång stereon med fjärren... nähä?
Manuellt via knapparna på enheten funkade den fint. Så ok, bytte batterier då, enkelt löst problem. Näe, fortfarande inte igång stereon... Tänkte en snabb tanke, att nej, nej, så knäppt kunde det ju inte vara, att nya TV:n skulle störa ut stereofjärren och skrattade lite åt mig själv. Till jag stängde av TV:n, och provade igen vill säga...
Tror ni inte att tv:n totalt stör ut stereofjärren på något märkligt sätt så inte den går att manövrera stereon med så länge tv:n är på.. Har ni varit med/ hört om något liknande? Det är ju helt osannolikt? Det fungerar alltså normalt när tv:n är avstängd.
Och stora frågan är ju nu.
Har någon erfarenhet av liknande problem, eller kanske samma, och hur löser man det här nu?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
31 bilder
165 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?