30*20 cm är projektorn och plusar då på 5 cm på båda kanterna eftersom kablarna bak ska få plats.
Jag prövade och bygga en själv men konsolerna stack ner väldigt långt och det såg vara konstig ut.
Så ge tips på så stora hyllor.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 12 December 2006 - 15:00
Projektorhylla har jag sett att det finns lite omkring här på forumet , men jag söker en lite större som har en ganska shysst design.
30*20 cm är projektorn och plusar då på 5 cm på båda kanterna eftersom kablarna bak ska få plats. Jag prövade och bygga en själv men konsolerna stack ner väldigt långt och det såg vara konstig ut. Så ge tips på så stora hyllor. Postad 12 December 2006 - 16:28
Hello!
En sånhär införskaffade jag mig för ett tagsen Hifiklubben den fungerar ypperligt och ja tycker den har en rätt skön design. Postad 12 December 2006 - 20:45
Jag har en likadan som den som stabbe länkar till. Min Sanyo Z4 trivs utmärkt på den. Har lite bilder i mitt galleri om du vill se hur hyllan ser ut med projektor på.
Postad 13 December 2006 - 10:21
Exakt vad jag letade efter! WAF-godkänd med blev den , tackar för tipset! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |