Hade i några månader gått och suktat efter detta system och bestämde mig till slut för att slå till.
Packade upp och kopplade in, visst va ljudet bra...bilden suverän, men HK har helt klart kvalitetsproblem med denna produkt!
Första enheten jag fick pajade, visst sånt händer så jag va inte så lessen för det, 2 veckor skulle det ta och laga, fick lite olika versioner om vad som hade hänt, Efter 7 veckor på service och 20 samtal till butiken fick jag äntligen tillbaka den
Åker och lämnar in min enhet och hör och häpna, endast en vecka och 5 samtal senare till butiken har jag en helt ny, bättre begagnad utbytesenhet hemma. Den fungerade klockrent i 1 timme... Sedan är vi tillbaka på punkt ett med mjukvarufel. Lyckades efter lite mickel som inte står i instruktionsboken få igång den och nu verkar den fungera, det enda som hörs nu är ett irriterande tjutande ljud från DVD spelaren som jag ironiskt nog upplever som en lättnad, kunde ju vart värre...får se hur länge skräpet håller..
Vet inte vem jag skall vara mest besviken på, butiken eller HK, dom skyller ju ändå bara på varandra. Jag upplever att jag absolut inte fått någon hjälp på vägen utan ringt och jagat själv. Hur va det nu..kunden har alltid fel eller..
Man blir lovad saker hit och dit men när varan är såld och pengarna inkasserade så finns det visst ingen goodwill. Joakim på HK ville absolut inte ge någon kompensation för allt jobb jag lagt ner, men efter mkt "tjat" pratade han med butiken som skulle ge mig en kabel eller nåt som jag inte ens behöver i kompensation, skämtar han eller! Dom har förövrigt inte ringt upp mig än angående detta och jag är inte ett dugg förvånad.
Två saker har jag lärt mig av detta, aldrig mer Harman Kardon, aldrig mer handla på Odenplan!
Kanske är fler som haft liknande problem med HK?
Sådär, fick man skriva av sig lite!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
23 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?