Dagen D har kommit, och planeringen inför flytten till den ruskigt lilla studentlägenheten på 18kvm har kommit. Än så länge vet jag inte hur studentlägenheten ser ut, förutom en enkel planskiss, men har ändå planer på måla om osv.
*Det första jag är osäker på, är vilka färger jag skall köra - Satt och funderade på den traditionella Grå/svart/Vit - Men efter att ha surfat runt lite så har jag även funderat på om jag kanske skulle vilja ha en lite "varmare" miljö. - Andra tankar har lutat åt lite regnskogs feeling..
Har ni några tips på färgsättningar som ni tror skulle passa, eller som ni gillar speciellt mycket? Jag är väl, som ni ser, relativt öppen
Gjorde en snabb skiss i Sketchup så ni kan se ungefär hur det ser ut, och lite hur jag har tänkt
Lappis.jpg 162.49K
277 Antal nerladdningar*Sängen är den stora bruna klumpen framför spisen, ovanför den så tänkte jag bygga ett hyllplan där som jag fäller in spotlights i, riktade ned mot sängen då dvs.
-Hyllan tänkte jag även skulle dela väggen i två, så ovanför hyllan en färg, och under, en annan ( beige/vit? )
*Längst till vänster, skrivbord ( arbetsyta ), soffan, soffbord, mattor, tv bord och tv ska inhandlas - Och till sist, ingenting är skalenligt.
Vad tror ni, finns det hopp?
Redigerat av snatchit, 16 June 2007 - 22:57.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?