Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fråga angående Kingpin Screens Crown CES210 16:9 9

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 July 2007 - 14:47

ErOx
  • ErOx
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Tjena!
Jag är på jakt efter en motordriven 16:9 duk och fatsnade för denna duken.

Min fråga är om den har något "minne" eller dyligt som gör att den alltid stanna på samma ställe när man rullar ner den eller får man helt enkelt justera in den mot projektorn varje gång man ska använda den (om det nu inte skulle passa med att rulla ut den till max vill säga)?

Finns det överhuvudtaget någon motordriven duk som man kan "lära" att såhär långt ner ska den gå varje gång eller det är till att försöka stoppa duken mittemot projektorn varje gång?

Dukarna kanske blir för dyra om man ska ha pulsgivare och grejer i dom visseligen...*s*

Kanske en puckad fråga, men jag måste juh ställa frågan iaf :D

//ErOx

Postad 03 July 2007 - 18:00

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0
Om jag inte har helt fel så tror jag att den går ändan ner i botten varje gång man rullar ut den.
Men man kan justera var ändläget ska ligga så inget minne men med en skruvmejsel kan du justera in duken så att den hamnar i rätt höjd varje gång.

Postad 03 July 2007 - 18:09

ErOx
  • ErOx
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0

Om jag inte har helt fel så tror jag att den går ändan ner i botten varje gång man rullar ut den.
Men man kan justera var ändläget ska ligga så inget minne men med en skruvmejsel kan du justera in duken så att den hamnar i rätt höjd varje gång.

<{POST_SNAPBACK}>

Perfekt, just ett sådant svar jag ville ha :D tackar

//ErOx

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.