De problem som jag ser är när man drar ut väggfästet för då måste man ha kablar som följer med utan att de fastnar och när man sen viker in fästet så måste ju dessa försvinna på ett smidigt sätt...
Har ni några bilder så posta gärna!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 24 July 2007 - 12:11
Har beslutat mig för att köpa ett väggfäste som heter SMS WH 3D. Det jag undrar är hur ni som har liknande väggfästen löser kabelhärvan???
De problem som jag ser är när man drar ut väggfästet för då måste man ha kablar som följer med utan att de fastnar och när man sen viker in fästet så måste ju dessa försvinna på ett smidigt sätt... Har ni några bilder så posta gärna! Postad 24 July 2007 - 17:40
På det väggfäste jag hade till min datorskärm satt det små öglor under själva armen, där man skulle dra kablarna, så kablarna följde med armen hur bra som helst.
Edit: Finns bilder i mitt gamla album, kanske du ser någorlunda vad jag snackar om. Redigerat av Unregistered18799eb1, 24 July 2007 - 17:42. Postad 24 July 2007 - 19:57
Pratade med Åsa på Smart media solutions idag å hon sa att det fanns en liten kanal för kablarna på de fästet som jag nämnde ovan, dock så är den inte så stor så att den rymmer alla kablar men det är ändå något... Buntband kan ju faktiskt oxå funka.
Postad 25 July 2007 - 07:22
Buntband i all ära men jag rekommenderar karborrband, åtminstone till den som gillar att byta sina saker ofta nog för att bli irriterad av att snitta buntband.
Postad 25 July 2007 - 14:38
Man byter väl sällan kabel en gång i veckan? Jag kör buntband, haft samma kablar sen slutet av mars när jag satte upp fästet. Det är väl inte så ###### glammigt, men och andra sidan tittar jag på tv,n och buntbanden är dolda av tv'n. Använder ett SMS WH 3D. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |