Redigerat av Blackstar, 03 August 2007 - 10:17.
Philips 42PFL5522D
(TV)
|
2
|
(16)
|
Inga priser |
Har köpt tv och behöver råd (12 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 02 August 2007 - 21:56
Postad 10 September 2007 - 15:41
E det verkligen ingen som äger denna tv och kan säga några ord om den??
Postad 11 September 2007 - 09:19
Postad 14 September 2007 - 10:12
Så bilder och utlåtanden är välkomna!
Postad 14 September 2007 - 20:57
men.. man strävar väl ändå att få se den med en bra källa..
så vet ud att du är nöjd med dvd signal ..så vet du ju vad den kan prestera..
så med andra ord ang tv.. med rätt signal i tv väg så blir den helt oki..
..har sett den med hd tv voom..
den är helt ok för priset.
men attse den analogt är väl att sträva bakåt i tiden..
man strävar väl ändå framåt å köper väl hellre en bluray före en video band spelare..
Postad 14 September 2007 - 21:58
HD-material var jättebra, bilden via DVD var oxå riktigt bra, men vid digitalt tv-tittande (ComHem) var det uruselt, leransikten på människor osv, jag fick ont i ögonen av att titta. Den analoga bilden var som du kan räkna ut med lillfingret kassssssss.
Min åkte tillbaka efter 2 dgr, jag använder trots allt tv:n mest för att titta på vanlig tv, och jag köper en som ska funka för mig idag, inte en som kommer att vara jättebra när jag har alla kanaler i HD.
Postad 18 September 2007 - 18:18
Hej Blackstar!
HD-material var jättebra, bilden via DVD var oxå riktigt bra, men vid digitalt tv-tittande (ComHem) var det uruselt, leransikten på människor osv, jag fick ont i ögonen av att titta. Den analoga bilden var som du kan räkna ut med lillfingret kassssssss.
Min åkte tillbaka efter 2 dgr, jag använder trots allt tv:n mest för att titta på vanlig tv, och jag köper en som ska funka för mig idag, inte en som kommer att vara jättebra när jag har alla kanaler i HD.
Se där! Det var det jag var rädd för, att det var dålig bild vid tv-tittande. Självklart så e det viktigt med bra bild vid dvd/blueray osv men är ingen filmfantast så det blir mycket tv-tittande och då vill man att bilden ska vara bra. Verkar som om man får leta vidare då!
Postad 20 September 2007 - 01:16
Postad 27 September 2007 - 13:00
Körde en 720P film från datorn (DVI->HDMI) såg riktigt bra ut och mycket bra svärta som skall va bra på denna.
071012
Jag har lämnat tillbaka min, knappen på TVn slutade funka och enligt Philips så va det bara att skicka den på service, jag orkar inte vänta 2-3 veckor på den servicen så jag lämnade tillbaka den på 30 dagars öppet köp, dom hade inte samma modell hemma i utbyte.
Tycker fortfarande att det var en bra TV.
Redigerat av dykis, 12 October 2007 - 12:30.
Postad 27 September 2007 - 16:50
Postad 28 September 2007 - 02:48
måste bara meddela att elgiganten jönköping sålde denna modell för 6790:- tror jag de var, va iaf under 7000 idag när mediamarkt öppnade. Den va såklar slut när jag kom dit sent på dagen, men om nån här lyckats få tag på en får man gratulera. känns som ett jättefynd utan att jag har sett bilden iofs..
Japp jag fick tag på både en sån och en Toshiba 32" för 2990kr =)
Dom hade 200st lcd utav varje sort i lager...
har ej hunnit testa tv.n alls än.. Men blir i helgen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Har köpt tv och behöver råd
29 bilder
75 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?