http://www.aftonblad...,253169,00.html
Lagom till pensionen![
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Sylvester Stallone: Rambo (2008)
Startad av
Unregistered960
, Jan 19 2003 15:09
293 svar till detta ämne
Postad 19 January 2003 - 15:09
Rambo kickar ass i tora-bora grottorna!
http://www.aftonblad...,253169,00.html Lagom till pensionen![ Postad 19 January 2003 - 15:18
Blir ingen riktig Rambo film tyvärr! Richard Crenna dvs Colonel Trautman avled idag tråkigt nog... vem vill se en Rambo utan Trautman...
Postad 19 January 2003 - 15:28
Stackars Sylvan.
Undrar om han kommer vara iklädd i ngn typ av muskel dräkt? hehe Postad 19 January 2003 - 15:41
ja jag säger då det, den kan ju inte bli bra iaf...eller??
[^] [url="http://"..//show.asp?user=GreeeenfroG"]Min Hembio[/url] Postad 19 January 2003 - 17:42
Frågan är vem av Sylvester Stallone och Bruce Willis som brukar slänga av sig tröjan först... Jag röstar på Sly (gillar speciellt när man klättrar i snöklädda berg i bara t-shirten i Cliffhanger)...
Postad 19 January 2003 - 21:41
Så då skall stridspitten tillbaks till sina
gamal vänner talibanerna för att läxa upp dem med pekpinnen då? Helt absurdt. Postad 19 January 2003 - 23:02
Helt underbart tycker jag!
Rambo4 och Terminator3, 2003 blir 80-talets comeback! /Enda felet med 80-talet var att det tog slut. Postad 19 January 2003 - 23:11
Nu läste jag igenom hela artikeln och såg att även Rocky6 är på G.
Skall vi tro att det då är sonen, eller? Postad 20 January 2003 - 17:50
hifisnubben: Med tanke på hur ###### kassa de tidigare filmerna är så förstår jag dig.
Postad 23 January 2003 - 01:26
både stallone och schwarzenegger får väl fundera på att lägga ner... tror inte på t3... och collateral damage var ju riktigt usel... stallone är ju inte bättre ute han... driven var otroligt dålig... fysiskt lär det bli svårt att överträffa sina gamla roller... stallone är 56 nu
Postad 23 January 2003 - 02:32
Stallone kan ju göra bra film utan tröja, t.ex copland var ju en riktigt bra film där stallone spelade mycket bra imho.
Postad 23 January 2003 - 02:57
loool....hoppas sly´s höft håller så..den inte pajar som arnolds lite innan releasen...
Postad 23 January 2003 - 03:44
Rambo 1 var en riktigt bra film förutom slutet vet ej om fler scener ej stämmer överens med boken men slutet var det som gjorde mig irriterad men förövrigt en bra film sen så är både rambo 2-3 sunk filmer tyvärr
Rocky är också ruggigt bra film rocky 2 var sådär rocky 3-4 sunk.. andra bra filmer med stallone är cop land hmm har han gjort nått bra utöver det ? hmmm Det jag tror stallone lider av som många andra kända skådisar med en eller 3filmer som slagit är att dom har hakat på b filmer eller filmer som haft sunkiga manuskript. Helt plötsligt kom jag in på b filmer och b skådisar säger bara Micheal ironside han är kult helt enkelt Postad 23 January 2003 - 09:48
Tror det där e en påhittad sak... tror inte det kommer bli en 4e rambo film.
Står nämligen inget i filmens mecka (imdb) om rambo 4 [ Postad 24 January 2003 - 10:37
quote:Originally posted by reko
både stallone och schwarzenegger får väl fundera på att lägga ner... tror inte på t3... Hacka inte ner på T3 nu [ Den filmen tror jag kommer bli bra iaf, tvåan var ju kanon (ettan inte lika bra dock tycker jag) Längtar...längtar... [^] [url="http://"../show.asp?user=GreeeenfroG"]Min Hembio[/url] Postad 26 January 2003 - 02:07
Tänk vad mkt s**t dessa filmer får men ändå så är det ngt speciellt över dom eller hur?
För mig som växte upp under 80-talet blir dessa filmer riktig kult. Postad 27 January 2003 - 22:05
Haha, det går rykten om att Bush ska skicka ut Rambo för att sparka Saddams arsle. Rambo 5!!
Postad 31 January 2003 - 04:13
ääähh.. rambo fixar biffen... han skulle traskat in i grottan lite nonchalant o avrättat dem en efter en o sen skulle det blivit en hej dundrandes smäll i slutet o ladde dött.
Postad 16 July 2004 - 12:53
Rambo I - First Blood kommer att komma i en ny Special Edition med ett alternativt slut på i November.
Postad 20 September 2004 - 11:48
Ja som sagt det släpps en Rambo Ultimate Edition 23/11
Includes Never Before Seen Alternate Suicide Ending! Deleted Scenes Audio Commentary With Sylvester Stallone Full Spectrum Warrior XBox Game Demo Har inte hittat någon info om ljudet ännu. Finns att förboka på Amazon, Dvdplanet, mfl Edit: DVDPlanet lists deleted scenes and commentaries on each disc. mvh/jonas Bifogad fil(er)Postad 20 September 2004 - 15:46
Fan va ni klagar på stallone och hans fysik/kropp
Skulle vilja se er när ni är i hans ålder. Hoppas rambo 4 kommer. Postad 20 September 2004 - 20:43 Jag håller med om allt du säger! First Blood (Rambo 1) är rätt bra, bortsett från slutet som suger. 2'an och 3'an är ganska usla. Den enda film med Stallone som jag skulle kunna tänka mig att köpa är den första Rockyfilmen. Postad 20 September 2004 - 21:33
Jo men i Ultimate Edition som släpps,så har Rambo First Blood ett annat slut där han tar livet av sig..
/// Redigerat av jonasprivate, 20 September 2004 - 21:36. Postad 22 September 2004 - 17:41 Dom skulle ha behållt det slutet, men då kunde dom väl inte göra alla dåliga uppföljare. Redigerat av derpious, 22 September 2004 - 17:43. Postad 23 September 2004 - 17:01 Om jag inte minns fel så är det så... dör inte också sheriff Teasle i boken? Redigerat av Nemesis, 23 September 2004 - 17:02. Postad 24 September 2004 - 07:15
Jag har svårt att tro att dom nya Ultimate Edition är speciellt ultimata, dom ligger på 90:- st ungefär och bara 1-disc. Nä, då behåller jag nog den tidigare tin-utgåvan.
Postad 30 September 2004 - 22:59
DVD Answers rapporterar följande intressanta fakta rörande den kommande boxen:
The three-disc set will be available in special collectible eye-catching foil packaging from the 23rd November this year. The retail price should be set at around $44.98 in total. Additionally, the First Blood, Rambo: First Blood Part II, and Rambo III Ultimate Edition DVDs will also be available individually for only $19.98 each. All three discs feature 2.35:1 aspect ratios, 5.1 Dolby Digital Surround and Portable Media Center Editions of the film. First Blood includes a never-before-seen suicide ending and the first ever Rambo commentary by Sylvester Stallone. Rambo III on the other hand, will include a selection of deleted scenes. The DVD set also features Survival Mode, a suite of enhanced viewing capabilities. Survival Mode marks the debut of MetaVision, a breakthrough in video-based storytelling that enhances the DVD experience in the movie itself, making a deeper connection to the story than traditional bonus content. Alternate playback pathways give the user control over how the bonus content unfolds during the films. The industry-first MetaVision features are set to include: MetaVision: Survival Mode - Military equipment modernization accessed while viewing the movie. Users will activate Survival Mode (a set of MetaMenus) to access a set of tools to enhance their viewing capabilities. MetaPlot: Military Training Featurettes - Viewers will use MetaMenus to activate military training featurettes consisting of manuals, diagrams and video demos of actual special operations techniques and tactics. MetaVision Equipment Upgrades: Early Warning System (EWS) - Users are notified of upcoming events and availability of core-to story content via MetaMenu countdown timer. MetaBrief - Via MetaMenus, users will drill down into prompts that lead to critical intelligence dossiers that reveal deep background information on people, places and things John Rambo will encounter in the movies. 15 MetaBriefs, 5 for each film in the trilogy. MetaScope - Virtual magnifying glass the user controls to peer inside a person, place or thing via a hot-spot driven interface that floats over the video allowing the viewer to manipulate a remote or a mouse to navigate between and select highlighted objects. 9 MetaScope elements, 3 for each film in the trilogy, each 30 seconds to five minutes. MetaSight - Precision laser-guided targeting for seeing the enemy and other threats even before Rambo does. Appears as crosshairs that zoom into a target with laser pointer spot appearing on target. MetaSight will be displayed via picture in picture. Frame will display a brief synchronized animation segment showing the zoom in to the target. 9 MetaSight targets, 3 for each film in the trilogy, each 5-15 seconds. MetaPoint - GPS-guided overhead view of onscreen action via satellite uplink. Viewers will navigate via MetaMenus to MetaPoint opportunities. MetaPoint will be displayed via picture in picture and frame will display a synchronized animation showing an overhead zoom from global scale to action scale. 9 MetaPoint views, 3 for each film in the trilogy, each 5-15 seconds. MetaMap - Advanced cartographic capability. Moving icons show positions of objects in action on blueprints of installations and maps of landscape features from the films. Displayed via picture in picture with frame displaying a simulation of objects and characters represented as icons moving against a backdrop. Frame will refresh positions every second, similar to a "radar-effect." 9 MetaMaps, 3 for each film in the trilogy, 10 to 30 seconds each. Allvarligt talat, MetaVision? Detta var nog bland det mer udda jag har läst i nyhetsväg detta år på DVD-fronten. Skall bli intressant att se vad detta innebär i realiteten, då man inte äger någon av filmerna kan denna box eventuellt vara av intresse för egen del. Postad 02 October 2004 - 18:21
Det verkar som dom ska släppa den franska plåtlådan igen på måndag. 44EUR kommer den ligga på.
Postad 02 October 2004 - 18:34
Synd bara att det är Tvångstextad på franska
fast jag kollade igen alla 3 med fransk text gick ganska bra,speciellt i 1an där det inte sägs så mycket Postad 02 October 2004 - 18:59
Kanske är jag dum i huvvet men det ser tunt ut för en 4:a på IMDB....
SLY PJ BTW Boken "tvekampen" var grymt bra! Redigerat av PJT, 02 October 2004 - 19:01. Postad 16 October 2004 - 01:05
Utöver den kommande boxen från Artisan kommer även filmerna säljas individuellt. Här är omslagen.
![]() ![]()
Redigerat av Fredrik, 16 October 2004 - 12:13. Postad 16 October 2004 - 10:27 Priset blev endast 35EUR + frakt. Det va verkligen ett bra pris, synd att utgåvan inte är lika bra.
Postad 16 October 2004 - 12:14
Onekligen ett mycket bra pris för en snygg box, dock är tvingad textning något som ger mig klar avsmak.
Postad 16 October 2004 - 15:13 Har den 5.1 ljud? Redigerat av Stefan N, 16 October 2004 - 15:17. Postad 16 October 2004 - 15:26
Edit. Se Fredriks post en bit upp för specarna.
Redigerat av Unregistered962, 16 October 2004 - 15:27. Postad 18 January 2005 - 21:06 Eller så blir det en gigantisk kalkon och Stallones sista film edit: Sista actionfilm isf. Han passar ju bra i filmer som tex Shade, rekommenderas. Redigerat av Martin.M, 18 January 2005 - 21:07. Postad 18 January 2005 - 21:11
Kul. Jag tillhör de som älskar Rambo-filmerna, men är tveksam till om en fyra ska kunna leva upp till mina förväntningar.
Diggar särskilt sluttexten i Rambo 3, "dedicated to the brave people of Afghanistan!" Postad 18 January 2005 - 21:25 Du menar "Spy Kids-Game Over"?Eller så blir det en gigantisk kalkon och Stallones sista film Edit:http://www.imdb.com/title/tt0338459/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTIwMHx0dD1vbnxwbj0wfHE9c3B5IGtpZHN8aHRtbD0xfG5tP W9u;fc=3;ft=10;fm=1 :S Redigerat av pride87, 18 January 2005 - 21:26. Postad 18 January 2005 - 21:53
Red leader copy to Baker team; Rambo, Ortega, Jurgensen , Crackhour
Behöver jag nämna att jag älskar Rambo filmerna Trots att Rambo-trilogin har en speciell plats i mitt hjärta vilj jag inte att det ska bli någon fjärde film. Finns ingen chans att den kommer ha samma känsla som dom tidigare filmern, tyvärr Postad 19 January 2005 - 00:34
"It's all over soldier boy" ...
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |