Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spore

73 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 October 2007 - 00:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Dags att börja hype'a det här spelet ordentligt.

Redigerat av Unregistereddc471864, 28 October 2007 - 01:01.

Postad 28 October 2007 - 12:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Lite info från officiella siten

http://www.spore.com/screenshots.php

Postad 28 October 2007 - 13:42

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Will Wright rox

Postad 29 October 2007 - 14:35

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Känns som om dom har hypat detta spelet för länge nu, började väl hypa 2 år innan det släpps, iofs vart det väl framskjutet men iaf, är väl nästan ett år kvar tills det släpps fortfarande.

Postad 15 August 2008 - 15:37

sebastianboos
  • sebastianboos
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
hehe verkar coolt, hoppas att det kommer till ps3, wii och pc och ds är redan klara tydligen...

Postad 16 August 2008 - 12:22

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Läste reportaget om Spore i senaste numret av Level och det verkar ganska intressant ändå. Problemet är väl att man borde ägna ganska många timmar i vecka på ett sådant här spel och det är helt enkelt inte tid jag har. Men det blir väl säkert bra ändå, frågan är om man ska skaffa det till Wii eller PC.

Postad 16 August 2008 - 13:55

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Läste reportaget om Spore i senaste numret av Level och det verkar ganska intressant ändå. Problemet är väl att man borde ägna ganska många timmar i vecka på ett sådant här spel och det är helt enkelt inte tid jag har. Men det blir väl säkert bra ändå, frågan är om man ska skaffa det till Wii eller PC.

Har läst att Spore kommer använda sig av samma skydd som Mass Effect har (alltså begränsningar i antal installationer och online aktivering) så mitt råd för att slippa allt detta är skaffa Wii versionen.

On topic:
Jag har redan skrivit en hel del vad jag tycker om dessa sabla skydd så jag tänker inte skriva något om det men var medvetna om att pc versionen av Spore kommer ha samma "kränkande" skydd som Mass Effect som sagt (såvida inte EA insett att detta påverkar försäljningen negativt och har tänkt om vill säga).

Spelet verkar bli väldigt orginellt och intressant (om än lite barnsligt på sina ställen verkar det som) så om det blir ett köp eller inte beror nog mer på EA än på Will Wright (som kan göra så mycket bättre spel än The Sims). Sim City spelade jag hur mycket som helst så det var lite av en besvikelse när han fastnade i EA träsket och började göra samma spel i nyare versioner men som i princip är exakt samma spel. Spore försöker tilltala alla och oftast brukar spel av den typen bli floppar då det är en väldigt fin balansgång som ska till för att lyckas. Jag vet att Will är kapabel till att göra spel som tilltalar många men kanske har han med Spore tagit i lite för mycket.

Redigerat av Jack of all trades, 16 August 2008 - 14:01.

Postad 16 August 2008 - 15:53

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

Har läst att Spore kommer använda sig av samma skydd som Mass Effect har (alltså begränsningar i antal installationer och online aktivering) så mitt råd för att slippa allt detta är skaffa Wii versionen.

On topic:
Jag har redan skrivit en hel del vad jag tycker om dessa sabla skydd så jag tänker inte skriva något om det men var medvetna om att pc versionen av Spore kommer ha samma "kränkande" skydd som Mass Effect som sagt (såvida inte EA insett att detta påverkar försäljningen negativt och har tänkt om vill säga).

Spelet verkar bli väldigt orginellt och intressant (om än lite barnsligt på sina ställen verkar det som) så om det blir ett köp eller inte beror nog mer på EA än på Will Wright (som kan göra så mycket bättre spel än The Sims). Sim City spelade jag hur mycket som helst så det var lite av en besvikelse när han fastnade i EA träsket och började göra samma spel i nyare versioner men som i princip är exakt samma spel. Spore försöker tilltala alla och oftast brukar spel av den typen bli floppar då det är en väldigt fin balansgång som ska till för att lyckas. Jag vet att Will är kapabel till att göra spel som tilltalar många men kanske har han med Spore tagit i lite för mycket.

Hellre ett kränkande skydd än kränkande grafik (Wii, DS ;)). Dessutom har ju något skydd aldrig varit ett problem i datorvärlden :D

Postad 17 August 2008 - 17:19

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Hellre ett kränkande skydd än kränkande grafik (Wii, DS :(). Dessutom har ju något skydd aldrig varit ett problem i datorvärlden :D

vad är det för skydd ni pratar om som är så hemskt?

Postad 17 August 2008 - 22:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Har läst att Spore kommer använda sig av samma skydd som Mass Effect har (alltså begränsningar i antal installationer och online aktivering)

det skyddet antagligen.

online aktivering är en sak, men att begränsa antalet installationer är tamejfan bara löjligt. då piratar jag hellre så att man slipper sån skit. att företagen aldrig ska lära sig =/

Postad 17 August 2008 - 22:22

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Jag avbokade precis mitt exemplar av Spore (PC) just pga. detta DRM. Finns inte en suck att jag tänker betala för ett spel där de begränsar antalet installationer. Läste detta, och funderar på om de kanske har förstått något av kritiken? Jag tänker i alla fall vänta till spelet har kommit ut, och tills jag är helt säker på att de inte begränsar antal installationer.

Postad 18 August 2008 - 08:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jag avbokade precis mitt exemplar av Spore (PC) just pga. detta DRM. Finns inte en suck att jag tänker betala för ett spel där de begränsar antalet installationer. Läste detta, och funderar på om de kanske har förstått något av kritiken? Jag tänker i alla fall vänta till spelet har kommit ut, och tills jag är helt säker på att de inte begränsar antal installationer.

Knappast förvånande. Det är trots allt ett EA spel. Jag har slutat köpa spel från EA helt. De håller på med massa sånna fasoner hela tiden.

Postad 18 August 2008 - 09:35

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
Spore är ju helt klart väldigt intressant och har fått mig att vilja köpa en ny PC bara för detta spelet, men att man bara får 3 installs verkar ju helt sjukt!! man har ju inte lust att köpa samma spel igen.

Postad 18 August 2008 - 12:20

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

men att begränsa antalet installationer är tamejfan bara löjligt. då piratar jag hellre så att man slipper sån skit. att företagen aldrig ska lära sig =/

Ja det är helt fel väg att gå (vilket dom borde ha lärt sig av BioShock tycker man men inte EA inte) och kommer knappast stoppa piratkopieringen, snarare kommer skydd av den här typen öka den. Jag tycker att man borde ha laglig rätt att ladda ner en piratversion när man köpt en retail för att slippa sådan här skit. Ville iaf bara upplysa de som inte visste om detta då de slipper få reda på detta när de redan köpt spelet.

Redigerat av Jack of all trades, 18 August 2008 - 12:20.

Postad 18 August 2008 - 14:52

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
lala avbeställt, får vara hur bra som helst, men vägrar den där drmen :>

Postad 18 August 2008 - 15:01

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Är det tre samtidiga installationer eller tre sammanlagda installationer?

Postad 18 August 2008 - 16:09

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
sammanlagda

Postad 18 August 2008 - 16:18

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

sammanlagda

Har du någon länk till det, i artikeln med medföljande kommentarer så står det ju inte så tydligt hur det är.

Postad 18 August 2008 - 16:34

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
http://en.wikipedia....ghts_management

här är källan med

http://www.simprograms.com/?p=692

Postad 18 August 2008 - 16:40

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

http://en.wikipedia....ghts_management

här är källan med

http://www.simprograms.com/?p=692

Tackar!

Att man inte kan avautentisera en installation är ju skandal. Förstår inte hur de tänker.

Postad 19 August 2008 - 23:15

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Tror inte Spore kommer leva upp till förväntningarna. Man var sugen på det för 2 år sen eller nåt men nu verkar det.. mjeeeh

Postad 07 September 2008 - 14:50

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Har spelat spore ett tag nu och kan inte komma fram till något annat än att det är något av det mest överhypade tragiska materialet någonsin. Spännande i början, men knappt spelbart längre fram. UNDVIK!

Postad 07 September 2008 - 15:00

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Har spelat spore ett tag nu och kan inte komma fram till något annat än att det är något av det mest överhypade tragiska materialet någonsin. Spännande i början, men knappt spelbart längre fram. UNDVIK!

Gav upp i cell stadiet, eller vafan det nu va, när man är en liten spermie :)

Postad 07 September 2008 - 15:18

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Spelmässigt är spelet utdelat i 5 mindre spel. Cell-stadie, primitv djur-stadie, stamdjur-stadie, civilisation-stadie, rymd-stadie.

Cell- och primitivdjur-stadie är roliga och rätt unika. Här bygger man upp sin varelse från noll till hur man vill att den ska vara. Skit kul men skitkort.

De andra två efter det är helt värdelösa, som ett ytterst dåligt RTS.

Sen kommer rymdåldern vilket jag fastnade för direkt, super kul och lätt roligaste delen av de 5. Också den del som vara längst.

Bra försök, men många delar känns sådär......hela formen av att skapa varelse till att gå ut i rymden känns inte jätte sammanhängade. Fast det är aldrig lätt att göra riktigt bra o samtidigt helt innovativa spel.

Ger det 7 av10.

Postad 07 September 2008 - 15:51

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Håller helt med maximm.
Skrattretande skräp.

Postad 07 September 2008 - 17:00

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Då kommer ni gilla min recension som kommer upp ikväll =/ http://www.gamingeye.se

Säljer förresten mitt Spore. 370kr med frakt. Perfa skick.

Redigerat av maximm, 07 September 2008 - 17:06.

Postad 07 September 2008 - 18:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Tycker det är skitbra. 8.5 av 10 och då har jag bara spelat 3 första delarna. Lagom svårt och jäkligt kul att utforma egna varelser.

Postad 07 September 2008 - 18:33

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Smaken är som baken tydligen... Märkligt att vissa totalsågar spelet medans andra tycker det är ett toppspel, antar att jag måste göra min egen bedömning :)

Postad 07 September 2008 - 18:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Smaken är som baken tydligen... Märkligt att vissa totalsågar spelet medans andra tycker det är ett toppspel, antar att jag måste göra min egen bedömning :)

Gillar man lite enklare spel så kommer man gilla Spore. Förväntar man sig fett med komplexitet och fantastisk grafik så får man leta efter ngt annat.
Hoppas verkligen de släpper det till Wii senare. Kan nog fungera riktigt bra.

Postad 07 September 2008 - 19:32

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Är själva spelet ett gratisspel? Fick det med på köpet med sista beställningen på CDON, Pc versionen. Eller också har dom bara lagt fel.
Näee :) Såg nu att det bara var tillägget Creature Creator.

Redigerat av Unregisterede10e9503, 07 September 2008 - 19:43.

Postad 07 September 2008 - 21:19

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
http://www.gamingeye....aspx?Id=217601

Det är vad jag tycker i alla fall.

Postad 07 September 2008 - 21:54

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

http://www.gamingeye....aspx?Id=217601

Det är vad jag tycker i alla fall.

Jag tycker du verkar lite hård men samtidigt håller jag i stort med, jag tröttnade i stamläget och kom aldrig förbi det. Det var ju otroligt tråkigt. :)

Postad 08 September 2008 - 05:53

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
cell och creature är rätt roliga, cell är ju dock rätt så begränsat, creature har man fler valmöjligheter, tribal stage är totalt värdelöst och tar bara upp massa tid. civilization är lite samma sak, ut med båtar, äg upp komma till rymden. Rymden i sig är ju lite mer intressant faktiskt, där kan man göra sjukt mycket mera, känns som dom lagt ner mest tid på den biten.

men tja.. en 7/10 kan det nog var värt, skönt att slöspela när man inte riktigt orkar vara seriös :>

Postad 08 September 2008 - 06:57

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

Jag tycker du verkar lite hård men samtidigt håller jag i stort med, jag tröttnade i stamläget och kom aldrig förbi det. Det var ju otroligt tråkigt. ;)

Det är mitt jobb att vara hård :)

Redigerat av maximm, 08 September 2008 - 06:57.

Postad 08 September 2008 - 12:23

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

cell och creature är rätt roliga, cell är ju dock rätt så begränsat, creature har man fler valmöjligheter, tribal stage är totalt värdelöst och tar bara upp massa tid. civilization är lite samma sak, ut med båtar, äg upp komma till rymden. Rymden i sig är ju lite mer intressant faktiskt, där kan man göra sjukt mycket mera, känns som dom lagt ner mest tid på den biten.

men tja.. en 7/10 kan det nog var värt, skönt att slöspela när man inte riktigt orkar vara seriös :>

Exakt min tanke. Tyvärr var de 2 första lägena allt för korta. Synd att många sen tappar intresset i de 2 följande lägena då dessa är extremt dåliga RTS delar.

Men det absolut bästa är rymdåldern som har ett djup långt över de andra och riktigt bra mix av krig, leka, diplomati, samla, uppgradera och bygga. Tar dessutom sjukt mycket längre tid än vad alla andra gjorde tillsammans.

Det är också i rymdläget man inser hur stort spelet är. T ex så spelar man på HELA galaxen man ser vid startrutan vilket betyder att om du har flera spel sparade så kan du resa till de planeterna du spelat på innan och besöka dina egna skapelser.

så ska man dela upp spelet ger jag första två delarna 6/10 och 7/10. Stamläget får 5/10 och civilizationsläget får 4/10. Rymdläget får en klar 9/10.

Något som dock bör bra ner spelets betyg betydligt är:

DRM. denna pest på vår jord.

Spore använder ju någon form av online aktiverings DRM som dessutom bara tillåter 3 installationer. Ett skräp som kostar pengar för utvecklarna, datakraft för användarna och allmänt irriterande för alla.

Och vad är då det roliga? Jo att en piratversion kom ut 4 dagar innan release där gruppen RELOAD lyckats ta bort hela DRM delen vilket ger oändligt antal installationer, ingen onlinekontroll och inga extra resurser. Som vanligt är det alltså de som köper produkten som drabbas, inte piraterna. Har man köpt den borde man faktiskt också ta och ladda ner piratversionen för man har då all rätt att slippa DRM skiten.

Postad 09 September 2008 - 15:25

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Om någon har en miljon över så....
Det är säkert någon här inne som är sugen på att köpa Spore för 999999:- från PC City Online. Eller så kan man köpa det på Webhallen för 478:-

Sökte på "Spore" på Pricerunner precis nämligen. Glömt uppdatera priserna kanske. hehe

Postad 10 September 2008 - 06:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
va inne på EB games och hämtade den där creator skivan,, bara de kan man ju sitta med hur länge som helst och göra roliga figurer.. är väldigt dugen på att köpa spelet men är osäker på hur bra dator man måste ha för att kunna spela de. har en bärbar dator som är ett halvår gammal med 2gb minne och processorn vet jag inte,, det va 2 st core processorer eller nåt åt de hållet.. hårddisk 160gb, grafik kort vet jag inte. lite svårt att veta kanske men tror ni att jag kan spela spelet på den?

sen undrar jag ifall man använder många tagnenter för att styra och spela? hatar det nämligen,, spelar inte spel på datorn pga de nämligen,, eller är det som i detta demo att man bara använder musen till allting?

Postad 10 September 2008 - 07:23

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
du borde kunna spela på den utan problem, man kan använda musen till allt, om man vill :>

Postad 10 September 2008 - 08:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

va inne på EB games och hämtade den där creator skivan,, bara de kan man ju sitta med hur länge som helst och göra roliga figurer.. är väldigt dugen på att köpa spelet men är osäker på hur bra dator man måste ha för att kunna spela de. har en bärbar dator som är ett halvår gammal med 2gb minne och processorn vet jag inte,, det va 2 st core processorer eller nåt åt de hållet.. hårddisk 160gb, grafik kort vet jag inte. lite svårt att veta kanske men tror ni att jag kan spela spelet på den?

sen undrar jag ifall man använder många tagnenter för att styra och spela? hatar det nämligen,, spelar inte spel på datorn pga de nämligen,, eller är det som i detta demo att man bara använder musen till allting?

Jag spelar endast med mus. din dator borde funka ypperligt. Kraven är inte speciellt höga. Funkar Creature Editorn så funkar också spelet.

Postad 10 September 2008 - 09:42

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Sitter själv på bärbar med 2gb ram, Core2 1,8ghz och inbyggt Intel Mobile 965 Express kort som dessutom tar en del av ram minnet.

Plus att jag kör på Vista. Spelet rullar på bra men knappast vackert.

Postad 10 September 2008 - 10:49

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Och vad är då det roliga? Jo att en piratversion kom ut 4 dagar innan release där gruppen RELOAD lyckats ta bort hela DRM delen vilket ger oändligt antal installationer, ingen onlinekontroll och inga extra resurser. Som vanligt är det alltså de som köper produkten som drabbas, inte piraterna. Har man köpt den borde man faktiskt också ta och ladda ner piratversionen för man har då all rätt att slippa DRM skiten.

Shit, det där skulle lika gärna kunnat vara jag som skrev=). Håller med dig helt och hållet, helt klart borde man ha rätt att dra ner en Drm fri version om man köpt spelet ;).

Att spelet fanns tidigare att ladda ner än att köpa borde väl få vissa av dom stora aktörerna (som EA) att inse en gång för alla "Piratkopiering går inte stoppa" och de som insett detta och istället ägnar sin tid på att ge de som köpt spelet mer för pengarna (som Stardocks) är företag jag hellre stödjer än de som hela tiden anser mig vara en "tjuv".

Redigerat av Jack of all trades, 10 September 2008 - 10:52.

Postad 10 September 2008 - 15:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag spelar endast med mus. din dator borde funka ypperligt. Kraven är inte speciellt höga. Funkar Creature Editorn så funkar också spelet.

låter kanon de där,, tackar så mycket.. då blir det nog ett köp.

är inte så inne när det gäller Dator spel.. var köper man de billigast? på nån svensk sida helst för jag vill ha den svenska versionen

Postad 10 September 2008 - 15:37

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Prova med att söka efter spore där uppe till höger ;)

Postad 11 September 2008 - 07:26

Jonne90
  • Jonne90
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag tycker själv spelet var hyggligt roligt, speciellt de två första stadierna. Ska fortsätta att testa spelet och se vad jag tycker om de kvarstående stadierna i tiden.

Just nu har jag i alla fall inga klagomål direkt för spelet. Undehållande och roligt att spela ^^

Postad 11 September 2008 - 12:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
läste i en speltidning om spelet,, där stod det att man kunde gå ut online och att man länkade ihop sin värld med andra världar och att man kunde på på upptäcksfärd på alla andras världar men att man aldrig träffade på deras gubbar så nu har jag två frågor

1: Vad gör man online förutom att bara springa omkring i en öde och djurlös värld?

2: läste också att anledningen till att creator spelet/demot släptes var att hela spelet måste fyllas med djur och varelser och att det är vi själva som fyller spelet med det,,

tycker att det låter lite konstigt när det står både att vi ska fylla världen med djur och i nästa sekund skriver han att vi inte kommer att få träffa på några djur
sen om det stämmer att alla djur påbanan är skapade av oss måste ju de betyda att man måste vara uppkopplad när man spelar det

en person utan internet kan alltså inte spela spelet,, hans värld kommer ju vara helt tom

Postad 11 September 2008 - 12:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Det där stämmer inte. Spelar du online så är det just andra personers varelser du träffar på.

Postad 11 September 2008 - 13:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok då har antigen jag läst fel eller så står det fel.. men vad gör man med dom varelserna? är det som alla onlinespel att man slåss och krigar mot varann?

Postad 11 September 2008 - 13:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

ok då har antigen jag läst fel eller så står det fel.. men vad gör man med dom varelserna? är det som alla onlinespel att man slåss och krigar mot varann?

Asså varelserna du träffar på är AI styrda. Om du vill slå ihjäl dem eller bli vän med dem är upp till dig :)

Postad 11 September 2008 - 14:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
aha påså vis,, då e jag med :)

Postad 12 September 2008 - 05:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
man kan ju välja att bara tillåta varelser/byggnader osv från sina "friends" i spelet också, annars får man väl från alla, lite random etc

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.