Fick precis min HTC Touch Dual idag. Kom igång ganska fort. I och med att den är smalare än den gamla Touch så känns det mer än 1mm tjockare. Men den är inte så mycket större än min gamla K610i som ni ser i den bifogade bilden.
Allting känns gedigen (t.o.m. pennorna är metall) och Touch-flow gränssnittet tar inte lång tid att vänja sig vid. Den enda negativt som jag kan komma på är att jag hade lite problem i början att få upp Touch-flow-kuben utan att öppna telefonen samtidigt. Men nu verkar jag har kontroll på det också.
Jag hade även lite problem att få igång Active Sync på min dator. Den kopierade inte mina kontakter från Outlook (2007) - jag antog att detta var pga att min PC (Windows + Outlook + Active Sync) är på Engelska men telefonen är på Svenska så jag installerade om Active Sync men istället valde den Svenska versionen. Då gick allt som det ska och nu har jag alla kontakter i telefonen
För att svara Klps frågor:
1. Superlätt att ringa - bara öppna telefonen och trycka på tangenterna precis som en vanlig telefon.
2. Sol? Känns bara mörkt här - återkommer på sommaren!
3. Lika snabbt som min IPaq pocket pc.
4. MYCKET lättare än TyTn II
5. Jag gillar väderprognosen på HTCs startsida!
6. Jag gillar HTCs automatiskt setup program!
7. Jag ÄLSKAR Touch-flow!
Har ni fler frågor är ni välkomna att höra av er igen!
Redigerat av hass, 11 December 2007 - 23:17.