Att försöka pruta på Hifiklubben gör man bara en gång i sitt liv... 
De måste va trötta på det eftersom de inte kan/får göra avdrag. Finns nån annan förklaring?
Ska själv faktiskt lyssna på den ursprungliga setupen du tänkt skaffa med B&W & CA 540 i slutet på veckan. Du får göra en jämförelse då du får grejjerna 
Hehe... Försökte faktiskt inte pruta. Han erbjöd mig först stativen men sen ångrade han sig. Ren principsak att inte erbjuda något och ta tillbaka det sen. Har själv jobbat i affär så jag vet hur irriterande det är med folk som tror att de kan pruta på allt. Saken är den att jag ville ha alla grejot på en gång och inte vänta i all evighet på allt. Bor nämligen 14 mil från närmaste HiFi klubb.
Micropodsen lät helt sjukt bra för att vara så små och det är definitivt inget fel på DM685:orna. Du kommer bli helnöjd skulle jag tro.
Sen får jag väl erkänna att Jamos S-606 system nog är mer prisvärt. Iallafall för mig då min budget inte är skyhög. Hade fått komplettera vid senare tillfälle om jag skulle kört på B&W:s 685 med tillhörande center och sub. Vill helst ha ett så homogent system som möjligt från början.
Redigerat av SnowMan79, 16 January 2008 - 15:20.