Postad 10 December 2007 - 21:42
När jag vill köra motorstorm online så får jag bara upp ett meddelande där det står att ps3:an inte hittar några motorstorm servrar, alternativt att den inte kan ansluta till en server. Detta trots att Resistence fall of man funkar hur bra som helst online.... Nån som har en aning om varför det är så och vad jag kan göra åt saken?
Postad 11 December 2007 - 01:27
Ingen som vet vad det kan bero på? Strular det generellt med Motorstorms servrar eller är det bara för mig det inte vill funka? Kopplingen mot internet är det ju bevisligen inte fel på...
Postad 11 December 2007 - 20:44
Verkar som att jag är ensam om det här problemet... Får se om det finns nån support som kan hjälpa mig.
Postad 12 December 2007 - 10:43
Jag tror problemet är att du inte har uppdaterat Motorstorm till senaste versionen (jag hade samma problem, fast med Resistance). Då kommer man inte in på några servrar. Har för mig att den uppdaterar sig automatiskt om man går in i onlineläget. Prova att låta den stå lite i onlinemenyn, ibland kan det nog ta lite tid innan den fattar att det finns en uppdatering.
Postad 12 December 2007 - 20:12
Ok, tack för tipset. Ska låta den stå på en timme eller nått så får vi se om det funkar
Postad 05 September 2008 - 17:18
Min PS3 hittar uppdateringen under online-läget MEN den stannar när det ngt mindre än en fjärde del kvar av uppdateringen. Har hänt 5 gånger nu på två dygn. Det som att PS3:an har gått i sleepmode. Ingen händer, den svarar inte. Sen är jag tvungen att stänga av enheten (hålla ner av/på i några sekunder). Sen måste jag radera uppdateringen i dess mapp, samt radera speldata. Någon mer som råkat ut för detta??
Postad 08 September 2008 - 19:52
Det var nog tillfälliga problem med servern. 2 dagar senare gick hela uppdateringen igenom. Allt frid och fröjd...
Postad 19 July 2009 - 21:22
Kan inte ladda ner uppdateringen online nu när jag försöker, en kompis lyckades dock.
Fler som har problem, om det nu spelas fortfarande?
Fler som har problem, om det nu spelas fortfarande?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
27 bilder
95 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?