REKOMENDERAR ALLA ATT INTE KÖPA DEN TELEFONEN( utifrån min syn och erfarenhet utav mobiltelefoner)!!!!! Skänk Istället pengaran till någon hjälporganistaion, du kommer bli lyckligare utav det
Vet inte riktigt vart jag ska börja. Men Kameran är ju riktigt crapig, 0.3 MP(640x480) OCH DET STÅR JU 2MP
Som mp-3 spelare jämfört med SE w880i, som jag använder som referens, ligger den ca ett ljusår bakom. Burkig ljudkvalitet(med ett par org. SE hörlurar) och avsaknaden av en riktig EQ gör att det känns väldigt misserabelt att trycka sig fram mellan rock,dance,classic osv. när man kan ha tillgång till mycket bättre alternativ på dagen europamarkanad av mp3-mobiltelefoner. Man märker klart och tydligt att skärmen lider utav kvalitetsbrister. Som kan nämnas är jämförbar(responstiden) med SJ.s biljettstationer blandat med oskärpa
Hade även viljat veta hur stor SAR-värdet är på telefonen
Det positiva med telefonen är designen, att man kan använda 2 SIM-kort, att den har touchscreen(men inte touchscreens kvalitet), att man kan ställa in när man vill att telefonen ska sätta på och stängas av(smart funktion som sparar batteri när man kankse sover eller har något annat för sig och inte vill att telefonen ska vara på och dra batteri), Batteritiden, 1700mAh batteri säger mycket. Finns säkert mer, men detta är det som jag fastande för.
Kort och gott rekomenderar jag alla mina CECT-kollegor som tänkt köpa telefonen att unna sig något annat för pengarna, för denna telefon är inte värt pengarna trots att den kostar ynka 1200kr från Ebay. Ska själv skicka ett brev till återförsäljaren från ebay om att få skicka tillbaka den och så ska jag ta min SE W880i i bruk igen.
Redigerat av Unregistered45255bf2, 11 December 2007 - 15:46.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?