Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG Z-5500

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 December 2007 - 17:38

Goro_
  • Goro_
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Hjälp!
Har letat och skrivit till alla möjliga personer nu, men inga svar har kommit.

Problemet är att sladden man får med i Z-5500 som man kan koppla till den analoga ingångarna i Z-5500 systemet är tok för korta. Jag har använt alla andra ingångar (Coax / Optisk) så jag måste använda dem analoga från datorn till systemet. Men dem är för korta som sagt!!!!

Hjälp mig med detta, snälla. Jag vet inte vilka förlängningssladdar man behöver, någon som har samma problem och fixat detta, skriv GÄRNA !
Bifogar bild på systemet.
(dem 3 hålen längst till vänster är 3,5 mm som passar med de sladdar man får med som man ska ha mellan datorn o systemet, men som jag skrev är problemet att dem är för korta)

MVH / Goro

Bifogad fil(er)

Postad 31 December 2007 - 18:56

Unregistered1a5a7d81
  • Unregistered1a5a7d81
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Det du skulle kunna göra är väl att köpa helt nya kablar, typ 3st sånna här , finns på kjell & co.

Postad 01 January 2008 - 18:27

Goro_
  • Goro_
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Är du helt säker på att detta skulle funka?
Jag har letat på forum och dylikt men ingen verkar ha samma problem som mig =S
För kablarna man får med är som jag har skrivit, är ju olika färger, men vet man exakt om det kommer funka med vanliga 3,5mm kablarna som du hittade?
Det verkar ju stämma, bör antagligen testa det. Men slösa 600 spänn på 3,5 mm sladdar. Verkar lite slöseri med pengar.

Det du skulle kunna göra är väl att köpa helt nya kablar, typ 3st sånna här , finns på kjell & co.

Postad 02 January 2008 - 12:11

Goro_
  • Goro_
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
TRÅDEN AVSLUTAS HÄR.
Ringde supporten för LOGITECH och dem säger att man bara behöver vanliga 3,5 mm sladdar från ljudkortet till ljudsystemet! Om det finns fler frågor kring z-5500, fortsätt skriv på detta forumsinlägg!
Hoppas detta har hjälpt på något sätt, men mitt ljudsystem fungerar perfekt nu!

Är du helt säker på att detta skulle funka?
Jag har letat på forum och dylikt men ingen verkar ha samma problem som mig =S
För kablarna man får med är som jag har skrivit, är ju olika färger, men vet man exakt om det kommer funka med vanliga 3,5mm kablarna som du hittade?
Det verkar ju stämma, bör antagligen testa det. Men slösa 600 spänn på 3,5 mm sladdar. Verkar lite slöseri med pengar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.