Ja du Janne82, lycka till i jakten!
Jag är en av de få som lyckats få tag på en PC350, men det var inte det lättaste. Den enda butik som jag vet faktiskt har sålt den (bland annat till mig) är Dustin men de har den inte längre i sortimentet. De hade inte kvar den när jag "behövde" den heller men efter ett skickat tigg-mail tog de hem ett par från staterna. Som du kan se i mitt galleri har jag de matchande golvarna också men det var svårt att hitta även dem. Problemet för oss är att dessa modeller är avsedda för den amerikanska marknaden och endast finns att få tag i om någon tar hem dem "vid sidan av" ordinarie sortiment. De finns endast att få tag i som svarta vilket då blir ytterliagre ett problem för dig som vill ha den i bok. Vidare är det osäkert vilken färg som man får på högtalargallret då det finns två olika färgval, svart och grått. Mina Primus 252 har till exempel svart galler medans centern levererades med grått

. Mitt tips är att skicka ett mycket snäll mail till Dustin och fråga om de kan ta hem fler. Att importera själv blir dubbelt så dyrt som vad Dustin tog för dem. Jag kollade upp alla möjligheter med enbart irritation som resultat. Dustins pris på denna center matchade de billigaste i staterna vilket är RIKTIGT bra!
Hoppas det löser sig för det är en helt underbar center!!!
Redigerat av Unregistered5480a0bb, 13 January 2008 - 11:03.