Postad 21 January 2008 - 00:14
Funder på att köpa ett par Audio Physic Tempo 5 och undrar ifall någon har ett bra förslag på en lämplig förstärkare? Har sneglat lite på Rotel RA-1070.
Postad 19 April 2009 - 15:16
Thule av 120 gjorde susen bättre än rotel anytime eller så ska du ha en krell kva 400 xi.
Postad 23 April 2009 - 23:01
Hej!
Audio Physic går jättebra med Bladelius elektronik.
Dock ej Bladelius Thor Mk2, Tyr går däremot mycket bra
Jag ser att första inlägget är från januari -08,
men det kan ju i alla fall vara bra att veta för dom som funderar över detta märke.
Även Primare går fint om man vill ha ett lite varmare ljud
Mvh Perra
Audio Physic går jättebra med Bladelius elektronik.
Dock ej Bladelius Thor Mk2, Tyr går däremot mycket bra
Jag ser att första inlägget är från januari -08,
men det kan ju i alla fall vara bra att veta för dom som funderar över detta märke.
Även Primare går fint om man vill ha ett lite varmare ljud
Mvh Perra
Redigerat av Unregistered2141, 04 December 2009 - 18:37.
Postad 03 March 2010 - 08:52
Ja jag håller med Perra helt och har provat både bladelius och primare och den sist nämda tog guld medaljen med bravur bladelius kan bli lite hårt i denna set up men primare har en tok kontroll plus ett varmt organiskt ljud som blev perfekt ihop med AP.
Postad 08 November 2010 - 18:57
Decenniets trådlyft?
Januari 2008 till november 2010 på 5 poster.
AP ska visst funka ypperligt till Naim också säger många.
Januari 2008 till november 2010 på 5 poster.
AP ska visst funka ypperligt till Naim också säger många.
Postad 12 November 2010 - 00:56
Musical Fidelity, tex den integrerade M6i modellen..
Funkar helt suveränt bra till dessa högtalare/märke.
Glöm INTE att lyssna på dessa förstärkare.
Mvh
Funkar helt suveränt bra till dessa högtalare/märke.
Glöm INTE att lyssna på dessa förstärkare.
Mvh
Postad 01 April 2011 - 17:13
Fick lite lust att fiska upp en gammal tråd.
Jag har precis införskaffat ett par Tempo 6 och de spelar väldigt bra med min Naimkombo Nac 202/Nap 200. Jag tycker det är svårt att sätta ord på upplevelsen men jag har tidigare haft Audiovector Mi3 Signature som är otroligt spelglada samt Dynaudio Focus 140 som får representera en väldigt korrekt och behaglig högtalare. AP upplever jag som något slags mellanting, de är väldigt roliga att lyssna på samtidigt som de känns mer korrekta än Audiovector. Ur ett annat perspektiv skulle jag vilja säga att Tempo 6 kombinerar det bästa av två världar.
Jag rekommenderar!
Jag har precis införskaffat ett par Tempo 6 och de spelar väldigt bra med min Naimkombo Nac 202/Nap 200. Jag tycker det är svårt att sätta ord på upplevelsen men jag har tidigare haft Audiovector Mi3 Signature som är otroligt spelglada samt Dynaudio Focus 140 som får representera en väldigt korrekt och behaglig högtalare. AP upplever jag som något slags mellanting, de är väldigt roliga att lyssna på samtidigt som de känns mer korrekta än Audiovector. Ur ett annat perspektiv skulle jag vilja säga att Tempo 6 kombinerar det bästa av två världar.
Jag rekommenderar!
Postad 02 April 2011 - 18:54
Håller med, kör med Tempo 25 ihop med min Nac 202/Nap 200 kombo och det låter helt fantastiskt.
Postad 02 April 2011 - 19:14
En inspelad Bladelius Tyr eller om man vill ha ett varmare ljud, Primare I30
Redigerat av Unregistered2141, 02 April 2011 - 19:15.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
188 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?