Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Konfunderad gällande CSI avsnitt den 18/2?

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 February 2008 - 15:31

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Hej!
Igår såg jag CSI NY som är en av de få serier jag följer...bra som f-n! Igår hängde jag inte riktigt med, avnsittet som handlade om en mördare förklädd till en "avatar" i datorvärlden "Second life" var asbra men lämnade mig med en mängd obesvarade frågor :) . Var slutet igår ett definitivt slut på denna story eller missade jag "to be continued"?

Tacksam för svar!

Postad 19 February 2008 - 15:35

miha04
  • miha04
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
hej :
Jag såg ochså avsnittet ! Det stog To be continued i slut texten har jag för mig. :)

Postad 19 February 2008 - 16:18

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Tack snälla! Jag var osäker då jag inte uppfattade det! Ska googla lite och kolla!

/F

Postad 19 February 2008 - 16:51

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1431 inlägg
  • 0
Tycker själv att CSI:NY har gått och blivit alldeles för cyber mot vad det skall vara. Alldeles för mycket som inte är som det är i verkligheten och alldeles för uppenbart så också.

Visst, allt i CSI:LV är inte heller riktigt som i verkligheten men det gör ett klart mer verklighetstroget intryck än dessa cybermanicker som en kavaj som sniffar data från en dator t.ex.

Postad 20 February 2008 - 06:57

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Tycker själv att CSI:NY har gått och blivit alldeles för cyber mot vad det skall vara. Alldeles för mycket som inte är som det är i verkligheten och alldeles för uppenbart så också.

Visst, allt i CSI:LV är inte heller riktigt som i verkligheten men det gör ett klart mer verklighetstroget intryck än dessa cybermanicker som en kavaj som sniffar data från en dator t.ex.

Dom borde lägga mindre pengar på manicker och mer på sin brandvägg, jag tycker servrarna kraschar minst en gång/avsnitt...

Postad 20 February 2008 - 09:39

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2349 inlägg
  • 0
"jag tycker servrarna kraschar minst en gång/avsnitt..."

Precis, det gör att man kan identifiera sig med serien bättre ju :)

Postad 07 March 2008 - 13:23

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
"To be continued...NOT" Känner mig lurad, nu förstår jag ännu mindre av detta avsnitt som jag tyckte var bra i övrigt! Kanske kommer en uppföljning i nästa säsong MEN det låter långsökt!

Postad 08 March 2008 - 05:06

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

"To be continued...NOT" Känner mig lurad, nu förstår jag ännu mindre av detta avsnitt som jag tyckte var bra i övrigt! Kanske kommer en uppföljning i nästa säsong MEN det låter långsökt!

Nästa säsong är fortfarande många avsnitt borta, det sista avsnittet som visades före uppehållet var S04 Ep7 (avsnittet som ska fortsättas är Ep5).
Det är således inget äkta säsongsuppehåll utan enbart ett av kanal 5 konstruerat sådant, fortsättningen av detta kan således mycket väl komma under säsong 4.

Dessutom har vi sett samma fenomen i orginalet från Las Vegas, fortsättningar på enstaka "story arcs" efter flera avsnitts uppehåll.
Miniatyrmördaren är det mest framstående exemplet på detta.

Postad 08 March 2008 - 10:41

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2349 inlägg
  • 0
vad jobbigt...

Postad 09 March 2008 - 18:46

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Nästa säsong är fortfarande många avsnitt borta, det sista avsnittet som visades före uppehållet var S04 Ep7 (avsnittet som ska fortsättas är Ep5).
Det är således inget äkta säsongsuppehåll utan enbart ett av kanal 5 konstruerat sådant, fortsättningen av detta kan således mycket väl komma under säsong 4.

Dessutom har vi sett samma fenomen i orginalet från Las Vegas, fortsättningar på enstaka "story arcs" efter flera avsnitts uppehåll.
Miniatyrmördaren är det mest framstående exemplet på detta.

Du har helt rätt!!! Även om det är en liten tröst blir det ju lätt jobbigt när det drar ut så f-bannat på tiden! Miniatyrmördaren var bra, ännu ett sätt att få tittare att hänga i!?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.