Söker en soffa med dubbla divaner som sagt. Får jämt slåss med tjejen som det är nu, så nu ska här investeras!!
Har kollat in ett par byggbara soffor på EM, men tänkte kolla med Er därute om Ni har några fler förslag?
Prisklass högst 25.000:-
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 04 March 2008 - 03:44
Hej alla hembiovänner..
Söker en soffa med dubbla divaner som sagt. Får jämt slåss med tjejen som det är nu, så nu ska här investeras!! Har kollat in ett par byggbara soffor på EM, men tänkte kolla med Er därute om Ni har några fler förslag? Prisklass högst 25.000:- Postad 04 March 2008 - 04:12
Här har dom perfekta soffor i alla stilar
Kanske några idéer .. Du kan beställa vissa av modellerna precis som du vill ha dem Tex med 2 divaner .. http://www.living.se/mall.asp?id=2314 Maveric Redigerat av Unregistered1103, 04 March 2008 - 04:14. Postad 04 March 2008 - 15:09
Den röda i mitt galleri är just som du önskar.
En divan i vardera ände med en 3-sits emellan. Vår soffa är en byggbar från EM, den heter Dialog och kostade strax under 25k med skinn och dunkänsla. Helt underbart skön att sitta/ligga i! Postad 04 March 2008 - 17:54
Är precis den jag kollat på hos EM.. Vet att det är en skön soffa, men vill kolla runt lite så jag inte gör något misstag.. Postad 04 March 2008 - 21:15
Själv köpte jag en byggbar soffa på Mio... deras coffee. Där bygge jag med dels divandel och sedan valde jag en fotpall till. Den brukar jag dra in till soffan och då fungerar den som en extra divan del. Går inte att ligga raklång på, blir bara en 160cm typ, men jag halvsitter ändå när jag kolla på film så.
Du kan kolla i mitt galleri så syns det där hur jag har gjort. Fungerar kanonfin, och då kan man flytta runt om man behöver mer plats också. Postad 04 March 2008 - 22:24
En lågbudget variant är Ikeas Ektorp soffa med 2 fotpallar, går på ca 7000 med finare tyg. Har själv beställt en sådan och den blir ca 170cm djup med Bromma fotpallarna, jag är 173cm själv så jag kommer kunna ligga i den :-)
Man kan ju även ha 2 fotpallar i rad om man är längre. Film ska ses liggandes Postad 07 March 2008 - 09:15
Skulle spana in "Rambo" från möbelmästarnas katalog, finns på sidan 7. kostar 13 800:-
Den har måtten; 337x236/158 H84 Möbelmästarna Redigerat av Dum-Dan, 07 March 2008 - 09:15. Postad 09 March 2008 - 02:19
Den saken är INGA problem. Köpte min soffa på Skinngruppen, och den liksom många andra serier går att kombinera precis som man själv vill. Postad 29 March 2008 - 23:43
Vi har bestämt oss för Möbelmästarnas Rambo
Slipper vi ha fåtöljer . Då vi bygger nytt hus så har man ju kunnat fixa till lite biovägg :-) Kommer att få in mer bilder i galleriet efter hand Postad 01 April 2008 - 08:12
Karlstad, möjligtvis andra också går att få med 2 divaner breve varandra också.. vilket iaf jag skulle tycka var högre mysfaktor än att sitta på varsin sida av soffan Postad 02 April 2008 - 18:54
Ta dig en titt på Svenska hems Ibiza också!
http://www.svenskahe...d=3257&pid=4847 Bilden säger inte så mycket då den är riktigt stor denna soffa. Du kan dessutom skippa hörnet och placera två divaner i varje hörn. Du kan också avgöra hur lång den ska vara. Jag har den själv och är supernöjd! Men ack så stor! Rymmer drösvis med folk =) Postad 03 April 2008 - 14:17
om du kikar i mitt galleri jag har en dubbel divan, tro den hette rambo..riktigt skön soffa. kan starkt rekommendera den
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |