Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Söker kedja, krokar, mätglas och skohylla

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 March 2008 - 10:38

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Nu är det dags för inköp och förändringar hemma, för att göra en snygg hathylla som ska bli lite mer personlig hade jag tänkt köpa en svart lack hylla från IKEA, borra hål i mitten på den och sätta en krok och två krokar på väggarna på sidorna. Därimellan ska det då sitta en kedja som jag hänger S krokar i som klädhängare. Jag tror det kan bli snyggt och lite mer personligt än många andra lösningar.

Problemet är att hitta en snygg kedja, gärna lite grövre i borstad metall eller svart eller liknande.. Jag vill också gärna ha tips på om någon vet vart man kan få tag på snygga S krokar, det finns ju helt vanliga som är ganska tråkiga. Det kan också vara viktigt att dom inte är allt för spetsiga, man vill inte skära sig varje gång man ska ta jackan.

Sen behöver jag glas, jag har bestämt mig för att försöka få tag på mätglas i stil med http://www.goods.se/..._prod_grp-s1/12 fast med en storlek som motsvarar ett dricksglas. Gärna en liten fot som den på bilden, fast hellre en rak kant. Det verkar inte så lätt att få tag på.

Sist men inte minst är jag ute efter en skohylla som består av många små rutor, liknande http://www.em.com/in...oductType=30930 fast mindre och på högkant. Så man kan bygga som en trappa av dessa att ställa skorna i. Nu förstår jag om min beskrivning inte är perfekt, sitter på jobbet så jag ska försöka göra ritning när jag kommer hem.

Någon som har några tips på liknande föremål så vore jag väldigt tacksam.

Postad 17 March 2008 - 00:53

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Ok, mätglas fixade, bilder på dom i galleriet. Lyckades få tag på dom genom en skola som hade en oanvänd kemisal. (Tack pappa!)
Om någon annan har intresse av liknande grejer så står det iaf Borosilicate glass på sidan vilket borde underlätta om man vill köpa via internet.

Extra bump för att hoppas igen på tips angående de andra grejerna.

För övrigt, någon som vet vart man kan köpa knivar liknande skalpeller? (Ja, jag tänker gå överstyr med labbgrejen i köket!)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.