Andra medverkande: Curtis "50 Cent" Jackson, Donnie Wahlberg, Brian Dennehy.
Regi av Jon Avnet
Går upp i amerika september 2008
Righteous Kill
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Righteous Kill med Robert De Niro och Al Pacino -2008
Startad av
Audio Code 3
, Apr 26 2008 18:42
17 svar till detta ämne
Postad 26 April 2008 - 18:42
I filmen Heat '95 var dessa legendariska skådisar tillsammans på duken i 2 scener, denna gång är dom tillsammans under hela filmen
Andra medverkande: Curtis "50 Cent" Jackson, Donnie Wahlberg, Brian Dennehy. Regi av Jon Avnet Går upp i amerika september 2008 Righteous Kill Bifogad fil(er)Postad 26 April 2008 - 21:48
..och glöm inte Carla Gugino (Lucille i Sin City) och John Leguizamo. Kan bli hur bra som helst det här!
Postad 28 April 2008 - 11:43
Åh ja, grymt vacker är hon. Postad 02 May 2008 - 00:34 Tja, du har inte så mycket val. – Eller tänker du skippa den i höst för att du fått vänta så länge, eller? Postad 09 May 2008 - 15:19
Eftersom HEAT är en av mina absoluta favvofilmer så är ju förväntningarna löjligt höga på denna... Det brukar ju inte vara bra tyvärr
Men undrar om det inte är bättre ändå när dom är fiender istället för partners? Postad 20 September 2008 - 18:35
Så nu har man varit och sett Righteous Kill. Filmen var väldigt bra så den kommer jag att köpa på blu-ray och njuta av hemma när den släpps.
4/5 Postad 21 September 2008 - 14:41 Suveränt Postad 22 September 2008 - 13:17
verkar vara riktigt bra
hoppas curtis roll dör i första scenen för e han lika dålig skådis som rappare så förstör han ju filmen. Postad 27 September 2008 - 22:28 Bra detta va en klar besvikelse,Både Robert De Niro och Al Pacino bäst före datum va ju 95 inget bra efter det. Redigerat av BadaBing, 27 September 2008 - 22:29. Postad 27 September 2008 - 23:00
Nja den va väl sisådär! Båda 2 levererar, kanske för mycket. Har sett den bara en gång och ärligt så är jag inte speciellt sugen o se den på ett bra tag, inte för filmens skull åtminstone, kanske för att analysera det lite mer o kolla lite detaljer o så. Dom tävlar sinsemellan och vissa repliker pekar på det, typ vem som ser upp till vem, och som genomsyrar hela filmen gentemot dessa 2 ikoner. Ingen annan får nån som helst focus under hela filmen, förutom kanske (Gugino) i en naken scen.
Postad 27 September 2008 - 23:05
De Niro klart den bättre och större skådisen idag. Det ser man på vems namn som kommer up först i filmen. Senaste filmen dom gjorde tillsamamns kunde man ju inte skilja på deras storhet så båda namnen fick dyka upp samtidigt under HEAT.
Postad 28 September 2008 - 00:57
Jag tyckte den här var riktigt usel. I nivå med en halvkass tv-deckare. Att ens nämna den i samma andetag som Heat är en skymf!
Postad 28 September 2008 - 02:41
Sjukt förutsägbar film. Inget jag kommer köpa eller se igen. Mycket besviken.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |