Satte upp den på väggen igår och har lite frågor
Skulle vara väldigt tacksam om man fick lite svar från er kunniga grabbar !
För det första så har jag skaffat mig en HD box Humax com hem . Som nu förstår så kan jag noll på detta område om tven osv , Men jag kopplade en antenn kabel från 3 håls jacket till boxen och en HDMI från boxen till tven . Är det nått mer man ska göra för att det ska vara bra ?
sen är min fråga på kontrollen finns det en knap somm det står TV/DTV , vad är DTV ?
när man har en sån här box så kollar man alldig kanalerna genom den ? så man har alltid HDMI ingången man kollar på för nu finns det ju inga kanaler i dom vanliga knapparna 1-2-3-4 osv !
Nu är Tven helt fabrikinställd , Jag vet att ni kommer säga läs genom trådar osv men tro mig har läst varenda tråd nu och tycks ändå inte förstå hur man ska göra för att ställa in den på ett bra sett , Jag undrar allmänt bara vilka instälningar man ska ändra som är bra för Digitaltv tittande och HD kanaler och vanligt film tittande ! Och sen när man trycker på en knapp på kontrollen som är för TVEN som heter EPG , så säger tven endast tillgänglijg under digital sändning fast man har boxen igång ,
så en slutfattning så ni som är kunniga SNÄLLA berätta för mig några grundfaktorer som man borde fixa på denna underbara tv !
Väldigt tacksam för svar !
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
20 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?