Transporter 3 (US) (Blu-ray)
(Filmer)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
Transporter 3 (DVD)
(Filmer)
|
1
|
(24)
|
98:- | |
Transporter 3 (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(48)
|
Inga priser |
Postad 14 June 2008 - 20:46
Underbart, det verkar bli samma sorts action. Het kvinna han har med sig som sällskap i bilen.
Postad 15 June 2008 - 17:40
The Transporter är en av mina favorit filmer. Jag hoppas att trean är lika bra den med
Postad 03 March 2009 - 01:30
Och nu har man sett den och jag ger skiten MINUS 1. Jag älskade verkligen 1:an och även 2:an gick an. Men detta möget var något av det värsta jag sett, bruden i filmen var så sjukt påfrestande jobbig att titta och lyssna på och hela handlingen kändes krystad. Hur kunde dom förstöra transporter-serien så här undrar jag?
Postad 03 March 2009 - 01:44
1an har jag sett det är jag säker på, den var väl helt ok vad jag minns. 2an kommer jag faktiskt inte ihåg om jag sett
.
Såg 3an igår och ja, den var verkligen inte bra. Speciellt damen som spelar mot Jason Statham var en ren katastrof!
En hel del krystad dialog och som ren actionfilm tyckte jag aldrig att det kändes spännande, ganska seg faktiskt. Filmen kanske kan tilltala på bilfronten iofs. om man är lagd åt det hållet
.
3/10 från mig.
Såg 3an igår och ja, den var verkligen inte bra. Speciellt damen som spelar mot Jason Statham var en ren katastrof!
En hel del krystad dialog och som ren actionfilm tyckte jag aldrig att det kändes spännande, ganska seg faktiskt. Filmen kanske kan tilltala på bilfronten iofs. om man är lagd åt det hållet
3/10 från mig.
Redigerat av genstruktur, 03 March 2009 - 01:47.
Postad 03 March 2009 - 15:02
1an var jäkligt bra, 2an var en 3/5. Denna tyvärr en 2/5.
Tjejens skådespelarinsats var under all kritik (satt mest och störde mig på henne). Gillar dock den där godmodiga snuten, helskön roll han spelar
Storyn kändes klart tunn, förutsägbar och inte nog bearbetad. Inte ens actionscenerna lyckades lyfta filmen till en bättre nivå..
Nää.. usch, dags att lägga ner transporter tills dom hittat en bra manusförfattare som kan vara mer kreativ än så här.
Tjejens skådespelarinsats var under all kritik (satt mest och störde mig på henne). Gillar dock den där godmodiga snuten, helskön roll han spelar
Storyn kändes klart tunn, förutsägbar och inte nog bearbetad. Inte ens actionscenerna lyckades lyfta filmen till en bättre nivå..
Nää.. usch, dags att lägga ner transporter tills dom hittat en bra manusförfattare som kan vara mer kreativ än så här.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
10 bilder
237 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?