Min HTPC har en 1000RPM disk som C:-enhet på 36GB, och nu har jag upptäckt att Windows Vista mappen tar 10 GB av dessa 36 GB, så det blir inteså mycket över till allt annat, ska snart uppdatera disken men det känns som om 10 GB är lit väl mycket för en windowsdisk, temp filer är tömda, vad mer kan man rensa?
Postad 20 July 2008 - 12:12
Tjenare,
Min HTPC har en 1000RPM disk som C:-enhet på 36GB, och nu har jag upptäckt att Windows Vista mappen tar 10 GB av dessa 36 GB, så det blir inteså mycket över till allt annat, ska snart uppdatera disken men det känns som om 10 GB är lit väl mycket för en windowsdisk, temp filer är tömda, vad mer kan man rensa?
Postad 20 July 2008 - 15:31
10GB för vista är nog rätt normalt , min vista mapp är det med., vista tar bra mycket mer plats än Xp .
Postad 20 July 2008 - 16:35
Den ska ta 10 gb är inte minimum för att instalera vista 15 gb?
För mig det står minimum 20GB när man installerar.
Postad 20 July 2008 - 21:10
10GB brukar det vara på Premium å runt 15GB på Ultimate.
Som sagt vista tar ju 8-15Gb mer än vad Xp gör. Därför jag stannat kvar vid Xp..Enda jag sakar i vista är väl Majong
Som sagt vista tar ju 8-15Gb mer än vad Xp gör. Därför jag stannat kvar vid Xp..Enda jag sakar i vista är väl Majong
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?