Jag har haft den nu i några månader och då märkte jag av viss delay när jag spelade med min PS3a, problemet löstes dock när jag hittade game mode. Men då såg jag istället att när man rörde på sig i olika spel så blev texturerna suddiga men när man ställde sig still så blev de normala igen, detta gäller även siffror och sådant som "ghostas" på skärmen när man rör sig, skumt tänkte jag men trodde det var så på PS3 helt enkelt och har inte brytt mig så mycket. Men så nyss så satt jag och spelade lite Call of duty och fick för mig att fjanta mig lite och vrida på Picture-in-picture och kolla på fotboll samtidigt. Och se på fan! Alla de suddiga fixturerna försvann och ghostningen av text och sådant också. Sen när jag provade att ta av game-mode så var även Delayen borta i det vanliga läget!
Är helt mållös. Vad i **** är det som gör att TVn blir perfekt när man sätter på PIP? Kan ju inte sitta och ha igång en liten ruta nere i hörnet hela tiden.
Någon som vet något om det hela?
Ska givetvis åka till Netonnet imorgon och diskutera problemet med dem, och att om de inte har en lösning så får de ta tillbaka TVn helt enkelt, för så ska det ju absolut inte vara.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
39 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?