Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bioduk, som biografer

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 September 2008 - 07:19

micksel
  • micksel
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
hejsan,
jag vill ha ett tyg hängande framför min projektorduk för att skydda denna.
men jag vill ha en automatiskt öppning så som på biografer, alltså tyget går åt sidorna i stället för uppåt.
är det någon som har koll på vart man kan hitta detta?

Postad 16 September 2008 - 15:27

kinglolle
  • kinglolle
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Vissa custom installationsfirmor har detta i deras sortiment. Vissa har byggt själv med hjälp av skruvdragarmotor eller andra passande lösningar.

Tror att hemmabiocenter eller hemmabiobutiken (ev båda) har någon underlevantör med detta i repertoaren så det går att fixa.

Vi har valt att köpa en helhetslösning utav vår textilleverantör. Det är en måttanpassad gardinskena med fjärrstyrning och röd sammet som biodraperi. Vi har också lyckats få till fasta stopp och använder detta draperi för som maskning för vår constant height 2.35:1 duk. Så fyller man både ett praktiskt syfte och estetiskt biokänsla :)

Kolla med persienn/markisleverantörer. En välsorteras gardinfirma eller som sagt specialbutiker som hemmabiocenter, hbb m.fl

MVH Lorant

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.